Anket

Hangi Tür BS Defter İstiyorsunuz?

1,2,3,4 Bir Arada
610 (57%)
1,2 Bir arada
181 (16.9%)
3,4 Bir arada
169 (15.8%)
1,2,3 Bir arada
35 (3.3%)
2,3,4 Bir arada
28 (2.6%)
Diğer
47 (4.4%)

Toplam Oy Verenler: 1070


Konu: 1-2-3-4 Birleştirilmiş Sınıf Bir Yıllık Sınıf Defteri 2012-2013  (Okunma sayısı 33161 defa)

ögretmen pınar

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 190
  • Tesekkur 168
    • Çevrimdışı
  • # 09 Eki 2012 18:11:44
emeğinize sağlık öğretmenim çok güzel bir çalışma.Dört gözle sizin bu defteri yayınlamanızı beklemiştim.Ama bizim kitapların hepsi meb yayını bana uymadı defter.Bu defteri hazırlamanın pratik bir yolu var mı kendi yıllık planlarıma göre ben yapamaz mıyım??

şanslı88

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
  • Tesekkur 2
    • Çevrimdışı
  • # 09 Eki 2012 19:05:23
Allah razı olsun, ne muradınız varsa versin. Defter zulmü bitti. Teşekkürler.

sürgün46

  • Üye
  • *
  • İleti: 9
  • Tesekkur 14
    • Çevrimdışı
  • # 09 Eki 2012 19:14:10
hocam elleriniz dert görmesin teşekkür ederim ben de kullanacam ve ilaç gibi geldi

suyrus

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 116
  • Tesekkur 240
    • Çevrimdışı
  • # 09 Eki 2012 21:30:52
elinize sağlık şahin öğretmenim

yoncalodi

  • Bilge Üye
  • *****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 6.670
  • Tesekkur 15167
    • Çevrimdışı
  • # 09 Eki 2012 21:32:14
işte yapanı cennete götürecek bir çalışma....eline sağlık sayın öğretmenim

aşk-ı şehir

  • Üyeliği İptal Edildi
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 2.799
  • Tesekkur 5022
    • Çevrimdışı
  • # 09 Eki 2012 22:46:15
Elinize sağlık Şahin hocam.Çok duamızı aldınız :)

egitimhane52

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.803
  • Tesekkur 5104
    • Çevrimdışı
  • # 10 Eki 2012 09:14:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
işte yapanı cennete götürecek bir çalışma....eline sağlık sayın öğretmenim
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Elinize sağlık Şahin hocam.Çok duamızı aldınız :)
ve diğerleri...
Siz böyle dualar ederseniz ben daha neler yapmam :)
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir de günlük planlar olsa böyle derli toplu... :)
Planları dün sitede yaşanan sorun nedeniyle ekleyemedim. Bugün ekledim. Yayınlanınca haber vereceğim.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
1-2 De Olsa Cok Guzel Olurdu Calısmanız Varmı 12 Icın
1-2 çalışmam yok ama gelen istekler var. Galiba çalışma yapmam gerekecek :)
Pınar öğretmenim biraz zahmetli. Zaman ayırırsanız yapabilirsiniz. Geniş bir vakitte tarif etmeye çalşırım.

NİĞDE2012

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 62
  • Tesekkur 42
    • Çevrimdışı
  • # 10 Eki 2012 16:01:42
ben bişey soracağım arkadaşlar 4. sınıf ta trafik dersi var mı ben kitap seçerken görmedim kitabını kitap ta gelmemiş o yüzden

ögretmen pınar

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 190
  • Tesekkur 168
    • Çevrimdışı
  • # 10 Eki 2012 18:34:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]


Pınar öğretmenim biraz zahmetli. Zaman ayırırsanız yapabilirsiniz. Geniş bir vakitte tarif etmeye çalşırım.

Öğretmenim eğer bunu yapabilirsem çok büyük bir dertten kurutlacağım.Derslerin olduğu yerlere kendi yıllık planıma ait kazanımları girsem defter kendiliğinden oluşmaz mı yaaa...Hiç anlamıyorum bu excelden de.

ayşe-can

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
  • Tesekkur 1
    • Çevrimdışı
  • # 10 Eki 2012 22:00:22
teşekkürler :

egitimhane52

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.803
  • Tesekkur 5104
    • Çevrimdışı
  • # 11 Eki 2012 08:41:13
Planlar yayında.. Sınıf defteri ve planları buradan indirebilirsiniz..:
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sınıf defteri ve planları buradan indirebilirsiniz..

ECRİN-09

  • Üye
  • *
  • İleti: 11
  • Tesekkur 13
    • Çevrimdışı
  • # 12 Eki 2012 10:42:18
hocam çok güzel olmuş ama örneğin yabancı dil 2 saat siz bir ssat yapmışsınız din 2 saat siz bir saat göstermişsiniz bunu nasıl ayarlacağız yardımcı olursanız sevinirim tekrar tşk ederim.

egitimhane52

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.803
  • Tesekkur 5104
    • Çevrimdışı
  • # 12 Eki 2012 11:01:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam çok güzel olmuş ama örneğin yabancı dil 2 saat siz bir ssat yapmışsınız din 2 saat siz bir saat göstermişsiniz bunu nasıl ayarlacağız yardımcı olursanız sevinirim tekrar tşk ederim.
Hocam yapancı dil 3 saat ben  2 saat yaptım, Din 2 saat Ben bir saat yaptım, Oyun ve Fiz. Etk. 5 saat ben 1 saat yaptım, fen 3  bende 1....
Neden böyle? Çünkü bütün dersleri yapmamıza imkan yok.. Defterde sadece öğretmenli derslerin kazanımları var çünkü sınıf defterine sadece öğretmenli derslerin kazanımları yazılıyor..
13 Farklı ders var... 4 farklı sınıf...
Sınıf defterine 4 sınıfın da kazanımı yazılamayacağına göre...

deryagültekin

  • Yeni Üye
  • İleti: 2
  • Tesekkur 4
    • Çevrimdışı
  • # 20 Eki 2012 23:37:34
Şahin Öğretmenim Çok Ama Çok Teşekkürler.. Emeğinize Sağlık..söyleyecek Söz Bulamıyorum..her Şey Gönlünüzce Olsun...

kenan34

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 169
  • Tesekkur 402
    • Çevrimdışı
  • # 21 Eki 2012 15:47:49
1-2 yok degılmı

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 rss