Konu: 1. Sınıf Karnesini Nasıl Süsleyebiliriz?  (Okunma sayısı 61600 defa)

fatihyalçınkaya

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 682
  • Tesekkur 1033
    • Çevrimdışı
  • # 03 Oca 2011 22:35:47
ben kurdeleyi önceden vermeyi düşünüyorum.karnelerle beraber kitap ve okuma belgesi vermek istiyorum...

sanalizasyon

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.235
  • Tesekkur 7735
    • Çevrimdışı
  • # 03 Oca 2011 22:47:07
güzel notlarla...

ejderefe

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.080
  • Tesekkur 1938
    • Çevrimdışı
  • # 03 Oca 2011 22:47:52
ne güzel düşünceler var burada.birinci sınıfların karnesine büyükler imrenecek gibi. ))) teşekkürler herkese düşüncelerinden ötürü. tatil kitabı iyi olacak aslında ama 33 öğrenciye nasıl baş edebilirim ki. inanın zaten birçok masrafım oluyor onlar için. kapanmıyor hiç kırtasie hesabı.hikaye kitabı tamam.dolap için aldım farklı setlerden oluşan kitapları onlardan veriyorum da okumaları için..ama şu tatil kitabını sanırım velilere tavsiyede bulunarak aldırırsak tatili verimli geçireceklerdir.ve de burdan hazırlanan çalışma kağıtları ile inş.unutmaların önüne geçilecektir.bu arada herkese olmasada sınıfın azınlıkta kalan kısmına daha geriden ve basitleştirilmiş ödevler vermeyi düşünüyorum .kavrayamayan ya da hala ses birleştirmelerde zorluk yaşayanlar için. bunlar dışında karneye pembe mavi kurdele vericem .okuyorum belgesi vericem.süslemeler yapıcam karnelere .poşet dosya ile teslim edicem meleklerime inş.)

ejderefe

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.080
  • Tesekkur 1938
    • Çevrimdışı
  • # 03 Oca 2011 22:49:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
güzel notlarla...


inş öğretmenim.inş.))

kelebek384

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.120
  • Tesekkur 771
    • Çevrimdışı
  • # 25 Oca 2011 15:42:16
karneleri nasıl süsleyeceğiz????

berrin21

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.405
  • Tesekkur 26049
    • Çevrimdışı
  • # 25 Oca 2011 21:59:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
karneleri nasıl süsleyeceğiz????
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğretmenlerim yazdıklarınızın hepsini okudum çok da güzel olduklarına eminim. Ama bu süsleme işi tamamen hayalgücü ve yenetekle ilgili gibi geliyor.. Bende malesef 1.sınıf öğretmenine yakışmayacak kadar yeteneksizim :( Acaba süslediğiniz karnelerin fotoğrafları var mı? Gönderirseniz belki daha rahat anlar ve uygularım.. Şimdiden teşekkürler..


Arkadaşlar ben kendi yaptıklarımı size göndereyim.Belki fikir verir.

Öğretmenim bunlar geçen seneki karnelerimiz.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Bu bu seneki süslerimiz
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Bu da kelebek şablonlar
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

ayhan35

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 217
  • Tesekkur 93
    • Çevrimdışı
  • # 26 Oca 2011 10:59:27
Arkadaşlar, öğretmen görüşleri kısmına yazabileceğimiz örnek ifadeler var mı?

kelebek384

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.120
  • Tesekkur 771
    • Çevrimdışı
  • # 26 Oca 2011 11:55:09
berrin öğretmenim çok güzel olmuş ellerinize sağlık.. bu topitoplu kelebekleri karne günü hediye olarak mı vermeyi düşünüyorsunuz?? yoksa karnenin bir köşesine mi yapıştırdınız??

sanemsoz

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 810
  • Tesekkur 571
    • Çevrimdışı
  • # 28 Oca 2011 00:40:32
ben okuyorum belgelerimiiiz:)

pelinnn

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 688
  • Tesekkur 1903
    • Çevrimdışı
  • # 28 Oca 2011 00:47:59
Siteden gördüğüm kelebekler ile süsledik biz karnelerimizi :)

öyküü

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 374
  • Tesekkur 300
    • Çevrimdışı
  • # 28 Oca 2011 10:17:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Siteden gördüğüm kelebekler ile süsledik biz karnelerimizi :)
keşke bunu daha önce görseydim bayıldım çok güzel elinize sağlık ...

o_t

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 381
  • Tesekkur 484
    • Çevrimdışı
  • # 28 Oca 2011 10:23:13
ben de durumu iyi olanlarınkini süsledim ki diğerlerine örnek olsun paylaşımlar için sağolun

begümm

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 185
  • Tesekkur 128
    • Çevrimdışı
  • # 15 Oca 2013 19:57:58
arkadaşlar karne dönemi yaklaşıyor ne hazırlıklarınız var paylaşırsanız çok güzel olur:=)))

NİL35

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • İleti: 9.883
  • Tesekkur 87619
    • Çevrimdışı
  • # 15 Oca 2013 19:59:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Burada çeşitli paylaşımlar var ögretmenim,
kolay gelsin..

begümm

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 185
  • Tesekkur 128
    • Çevrimdışı
  • # 15 Oca 2013 20:09:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Burada çeşitli paylaşımlar var ögretmenim,
kolay gelsin..

teşekkür ederim öğretmenim 1.sınıflara özel neler olabilir onun için bu forumda sordum:)

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 rss