Konu: 2013'ten Bu Yana Rutin Alan Değişikliği Bekleyenler  (Okunma sayısı 2021166 defa)

BORAMIR

  • Üye
  • *
  • İleti: 110
  • Teşekkür 119
    • Çevrimdışı
  • # 20 Haz 2018 21:55:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar Alan değişikliği hasthagi basliginda Tweet etkinligimizi başladı yorumlarınızı bekliyoruz.

Hangi alana geçmek istiyorsun hocam?

memur25

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.659
  • Teşekkür 1239
    • Çevrimdışı
  • # 20 Haz 2018 22:19:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hangi alana geçmek istiyorsun hocam?
[/quote
Edebiyat

memur25

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.659
  • Teşekkür 1239
    • Çevrimdışı
  • # 20 Haz 2018 22:19:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hangi alana geçmek istiyorsun hocam?
Türk Dili ve Edebiyatı sayın hocam ya siz?

BORAMIR

  • Üye
  • *
  • İleti: 110
  • Teşekkür 119
    • Çevrimdışı
  • # 20 Haz 2018 22:38:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Türk Dili ve Edebiyatı sayın hocam ya siz?

Fiziğe geçecektim ama 15 sene oldu, istekte bırakmadılar artık birde alan sınavı da gelecek, geçmem sanırım artık, avantajı batıya gidebilmede olacaktı bize.

gunmetgunduz

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 130
  • Teşekkür 68
    • Çevrimdışı
  • # 21 Haz 2018 00:30:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Fiziğe geçecektim ama 15 sene oldu, istekte bırakmadılar artık birde alan sınavı da gelecek, geçmem sanırım artık, avantajı batıya gidebilmede olacaktı bize.
Alan sınavının geleceği kesin değil. Hatta alan degisikligi bile muallakta.biz burada kendi kendimize fikir yurutuyoruz. Bir de işin garip tarafı 5000 ücretli atanirken alan sınavı anilmaz 540 saat sertifikalilar atanirken alan sınavı anilmaz ama biz yönetmeliğe göre diplomaya dayalı alan degisikligi istiyoruz diye durun bir de size bir alan sınavı yapalım mı diyecekler.bunun 2013ten buyana yapilan haksizliklara yenisini eklemekten başka bir katkısı olmaz.

memur25

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.659
  • Teşekkür 1239
    • Çevrimdışı
  • # 21 Haz 2018 06:58:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Fiziğe geçecektim ama 15 sene oldu, istekte bırakmadılar artık birde alan sınavı da gelecek, geçmem sanırım artık, avantajı batıya gidebilmede olacaktı biz.
Sağlık olsun hocam.En güzel yer , insanın en mutlu olduğu yerdir.

php_korsan

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 4.589
  • Teşekkür 4054
    • Çevrimdışı
  • # 21 Haz 2018 08:21:37
Bir de şöyle bir olay var.Dun konsum geldi yanıma.Kendisi asgari ücretli çalışan.Acikogretim sosyoloji bitirdi.Burda aksamlari gitti okula formasyonda aldı.Ankaraya talim terbiyeye gitmiş evraklarını ders kredilerini göstermiş sonra bizim bakanlığa gitmiş öğretmenliğe başvurabilirsiniz denmiş.Yani dışardan 2.üniversite olarak veyahut açıköğretim bitirip diploma alanlar da bir ton.Eger bakanlık acikogretime evet dedi ise halihazırdaki öğretmen acikogretimlilere neden hayır diyor?

gunmetgunduz

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 130
  • Teşekkür 68
    • Çevrimdışı
  • # 21 Haz 2018 09:01:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bir de şöyle bir olay var.Dun konsum geldi yanıma.Kendisi asgari ücretli çalışan.Acikogretim sosyoloji bitirdi.Burda aksamlari gitti okula formasyonda aldı.Ankaraya talim terbiyeye gitmiş evraklarını ders kredilerini göstermiş sonra bizim bakanlığa gitmiş öğretmenliğe başvurabilirsiniz denmiş.Yani dışardan 2.üniversite olarak veyahut açıköğretim bitirip diploma alanlar da bir ton.Eger bakanlık acikogretime evet dedi ise halihazırdaki öğretmen acikogretimlilere neden hayır diyor?
Aynen katılıyorum.

php_korsan

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 4.589
  • Teşekkür 4054
    • Çevrimdışı
  • # 21 Haz 2018 09:14:50
Bir de bunlar varmis

Sinex

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 340
  • Teşekkür 158
    • Çevrimdışı
  • # 21 Haz 2018 09:49:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bir de şöyle bir olay var.Dun konsum geldi yanıma.Kendisi asgari ücretli çalışan.Acikogretim sosyoloji bitirdi.Burda aksamlari gitti okula formasyonda aldı.Ankaraya talim terbiyeye gitmiş evraklarını ders kredilerini göstermiş sonra bizim bakanlığa gitmiş öğretmenliğe başvurabilirsiniz denmiş.Yani dışardan 2.üniversite olarak veyahut açıköğretim bitirip diploma alanlar da bir ton.Eger bakanlık acikogretime evet dedi ise halihazırdaki öğretmen acikogretimlilere neden hayır diyor?
Ogretmenim zaten MEB zamaninda açıköğretimde yer alan İngilizce ve okul öncesi öğretmenliği mezunlarını atadi.Yani orgun ya da açıköğretim bitirmis olmamız farketmiyor ogretmen olduğumuz için zaten formasyonumuzda var.Komsunuz icin sinav ve mulakkattan kim yüksek not alirsa o atanacak aynı diger ogretmen adayları gibi.

php_korsan

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 4.589
  • Teşekkür 4054
    • Çevrimdışı
  • # 21 Haz 2018 10:43:14
Vay be işsiz yada işini değiştirmek isteyen de öğretmenliğe geliyor.Biz içerde 2 üniversite bitiriyoruz alan değiştiremiyoruz

metalmania

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.661
  • Teşekkür 2699
    • Çevrimdışı
  • # 21 Haz 2018 11:15:23
bence öğretmenlik ayrımı olmamalı;üniv.e girişte sadece "öğretmenlik"diye bi bölüm olmalı;son sınıfta herkes branş seçip dağılmalı...:)

uyuzz

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 2.559
  • Teşekkür 12963
    • Çevrimdışı
  • # 21 Haz 2018 12:54:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bence öğretmenlik ayrımı olmamalı;üniv.e girişte sadece "öğretmenlik"diye bi bölüm olmalı;son sınıfta herkes branş seçip dağılmalı...:)
Yıllardır ben de bu düşünceyi savunuyorum hocam kesinlikle bu şekilde olmalı. Zaten çoğu ders ortak bir de insan üniversiteye başlarken daha bilinçsiz ve küçük oluyor..

Sinex

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 340
  • Teşekkür 158
    • Çevrimdışı
  • # 21 Haz 2018 14:23:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Vay be işsiz yada işini değiştirmek isteyen de öğretmenliğe geliyor.Biz içerde 2 üniversite bitiriyoruz alan değiştiremiyoruz
Maalesef ogretmenim

Sinex

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 340
  • Teşekkür 158
    • Çevrimdışı
  • # 21 Haz 2018 14:34:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Fiziğe geçecektim ama 15 sene oldu, istekte bırakmadılar artık birde alan sınavı da gelecek, geçmem sanırım artık, avantajı batıya gidebilmede olacaktı bize.
Ogretmenim kim dedi alan sınavı gelecek diye ?

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 rss