Anket

Hangi yöneticiliğe başvurmayı düşünüyorsunuz / başvurdunuz?

Müdürlüğe başvuracağım / başvurdum
244 (28.3%)
Müdür Yardımcılığına başvuracağım / başvurdum
618 (71.7%)

Toplam Oy Verenler: 862


Konu: 2018 Yılı Yönetici Görevlendirme  (Okunma sayısı 422871 defa)

mustafa_tekman

  • Uzman Üye
  • *****
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • İleti: 1.575
  • Teşekkür 1254
    • Çevrimdışı
  • # 24 Tem 2018 13:48:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaslar m.yardimcisi olarak atandigimizi varsayarsak ozur durumu hakkimiz yaniyor mi
Ilcede calisiyorum il merkezine m.yardimciligi basvurusu yapiyorum olurda farkli bir ilceye atanirsam agustosta ozur gurubundan ozur ilceme tayim isteme hakkina sahip miyim
istersin ama idareciligin duser

asortik19

  • Bilge Üye
  • *****
  • Okul Müdürü
  • İleti: 4.809
  • Teşekkür 2651
    • Çevrimdışı
  • # 24 Tem 2018 13:52:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar ben milli eğitimi aradım 1 ağustosta kararnameler gelirse hemen göreve mi başlayacağız diye hayır hocam dediler. Başlama tarihi sonra dediler. Hiç bir şey anlamadım. Bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı

Kararname geldikten sonra size 15 gün içerisinde tebliğ edilir.
Aynı ilçe de iseniz aynı gün başka yere gorevlendirilseniz 15 gün içerisinde başlarsınız

TUANA:)

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 3.221
  • Teşekkür 12474
    • Çevrimdışı
  • # 24 Tem 2018 13:59:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
istersin ama idareciligin duser
Tayinim cikarsa duser degil mi ozur gurubu tayinim cikmazsa idareci olarak devam ederim degil mi

bakirmahmut

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 1.306
  • Teşekkür 1117
    • Çevrimdışı
  • # 24 Tem 2018 14:27:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tayinim cikarsa duser degil mi ozur gurubu tayinim cikmazsa idareci olarak devam ederim degil mi
Tayininiz çımmazsa idareciliğe devam edersiniz.

ELÇİNSELCAN

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 310
  • Teşekkür 308
    • Çevrimdışı
  • # 24 Tem 2018 14:41:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kararname geldikten sonra size 15 gün içerisinde tebliğ edilir.
Aynı ilçe de iseniz aynı gün başka yere gorevlendirilseniz 15 gün içerisinde başlarsınız

Başka bir ilçedeysem öğretmenim bana tebliğ edildikten sonra 15 gün içinde başlama hakkım mı var yani

ahmetalim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 346
  • Teşekkür 89
    • Çevrimdışı
  • # 24 Tem 2018 14:49:24
Anadolu lisesi
Meslek lisesi
Ve
Sağlık lisesi
Hangisinde çalışma koşulları daha kolay?
Kültür dersi öğretmeniyim.

teacherpapatya

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 622
  • Teşekkür 343
    • Çevrimdışı
  • # 24 Tem 2018 14:49:38
Benım bıldıgım il içinde aynı gun yanı kararnamenın geldıgı gun .il dısı ıse 15 gun ıcınde baslamak gerekır

ahmetalim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 346
  • Teşekkür 89
    • Çevrimdışı
  • # 24 Tem 2018 14:51:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aritmetik ortalamalarının toplamıyla
Hocam daha once sayfaya bakamadim. Teşekkür ederim.

ahmetalim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 346
  • Teşekkür 89
    • Çevrimdışı
  • # 24 Tem 2018 14:53:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Düşük puan görmediyseniz ben paylaşayım hocam puanımı seve seve. 68 aldım alnımın akıyla.
70

rocers

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.649
  • Teşekkür 3773
    • Çevrimdışı
  • # 24 Tem 2018 14:53:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benım bıldıgım il içinde aynı gun yanı kararnamenın geldıgı gun .il dısı ıse 15 gun ıcınde baslamak gerekır
Aynı ilin farklı ilçesi olduğunda 15 günlük süre işlemiyor mu?

asortik19

  • Bilge Üye
  • *****
  • Okul Müdürü
  • İleti: 4.809
  • Teşekkür 2651
    • Çevrimdışı
  • # 24 Tem 2018 15:12:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Aynı ilin farklı ilçesi olduğunda 15 günlük süre işlemiyor mu?
ilçe dışı işler hocam
yöneticilik görevlendirilmelerinde il dışı yok

ahmetalim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 346
  • Teşekkür 89
    • Çevrimdışı
  • # 24 Tem 2018 15:41:23
Henüz başvuru yapmadim.
Başvuru sonrasi çıktı alınıp ilce meb e götürmemiz gerekir mi?
Başvuru yapan arkadaşlar cevap verir mi?

osmançövüt

  • Bilge Üye
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 3.165
  • Teşekkür 11893
    • Çevrimdışı
  • # 24 Tem 2018 15:45:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Henüz başvuru yapmadim.
Başvuru sonrasi çıktı alınıp ilce meb e götürmemiz gerekir mi?
Başvuru yapan arkadaşlar cevap verir mi?
Evet hocam. 3 nüsha.

ahmetalim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 346
  • Teşekkür 89
    • Çevrimdışı
  • # 24 Tem 2018 15:51:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Evet hocam. 3 nüsha.
Teşekkür ederim. sizin basvurunuz hayırlı olsun.

osmançövüt

  • Bilge Üye
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 3.165
  • Teşekkür 11893
    • Çevrimdışı
  • # 24 Tem 2018 15:53:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Teşekkür ederim. sizin basvurunuz hayırlı olsun.
Teşekkürler.

 

Egitimhane.Com ©2006-2023