Konu: 2019 Diplomaya Dayalı Alan Değişikliği  (Okunma sayısı 156235 defa)

NURETTİN67

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 863
  • Teşekkür 377
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2019 11:22:15
arkadaşlar gerçekten yıllardır aynı sıkıntılar. birlik olalım. başka kimse bizim için uğraşmaz ,

İlkay Ay

  • Üye
  • *
  • İleti: 36
  • Teşekkür 6
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2019 13:14:45
İl milli eğitime bakanlığa personel daire ye Twitter’a Facebook a vs yazdım.    Sendika ile konuştum.   Hiç biri bana yer Değişikliği yapılmayan öğretmenin Alan Değişikliği hangi yönetmenliğe dayanarak iptal edilir söyleyemedi.   Bildiğim bir arkadaş mahkemeye verdi.  Sebep alan değişikliğinde neden sadece bulunduğum ilde tercih yapmama izin verdiniz belki şehir dışı isteyecektim diye.   Bende mahkemeye başvurucam.    Yer Değişikliği ile alam değişikli farklı şeylerdir diye.   Sanırım gündem oluşturmak yetmez yasal haklarımız varsa bunu da kullanalım.   Eylül de verilen sözün kısıtlamalarla olmayacağının garantisi yok.   Tanınan hakkı kaybetmemek en güzeli

İlkay Ay

  • Üye
  • *
  • İleti: 36
  • Teşekkür 6
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2019 13:16:37
Ben hep aynı yerde duruyorum.    Yer Değişikliği yapılmaz sa Alan Değişikliği iptal edilir diye bir yönetmelik yok.   Bilen varsa paylaşsın lütfen

NURETTİN67

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 863
  • Teşekkür 377
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2019 13:53:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben hep aynı yerde duruyorum.    Yer Değişikliği yapılmaz sa Alan Değişikliği iptal edilir diye bir yönetmelik yok.   Bilen varsa paylaşsın lütfen
hocam sen iptal mi ettirmek istiyorsun tam anlamadım.

NURETTİN67

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 863
  • Teşekkür 377
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2019 14:07:58
arkadaşlar her gün üç büyük sendika başkanına , sayın HAMZA AYDOĞDU ya ve sayın BAKAN ımıza isteklerimizi bıkmadan yazalı. facebook tan ve tweteerdan yazalım . lütfen herkes bu işi sıkı tutsun.

huseyin33

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 180
  • Teşekkür 56
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2019 14:09:19
Arkadaşlar özür grubu kontenjanlarına baktınız mı? Özellikle tde çok az kontenjan var durum vahim. Alan değişikliği Edebiyat için %5 kısıtlı yapılmış gerçekten. Eğer yine böyle kısıtlarlarsa ben (hizmet puanım düşük) en erken 4. 5. Alan değişikliğine anca değiştiririm gibi. Normların en az %50si açık gösterilmeli Eylül’de. Ya da bu eş durumundan boş kalan yerlere kısıtlama olmadan 2600 kişinin tercih yapmasına tekrar izin verilmeli diye düşünüyorum.

NURETTİN67

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 863
  • Teşekkür 377
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2019 14:12:38
evet aynen bende baktım TDE çok kısıtlanmış.

NURETTİN67

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 863
  • Teşekkür 377
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2019 14:14:46
özür kontenjanlarına bakınca kıyı köşe bucak ne varsa açmışlar. bize çok cok büyük bir haksıklık yapıldı ve haklarımız gasp edildi. bunun sorumlusu kimmm??? sayın bakanımız bu vehameti görmeli ve ek atamayla hakkımız iade edilmeli.

NURETTİN67

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 863
  • Teşekkür 377
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2019 14:17:04
yazık be. insanlar 4 yıl emek verip uğraşıp didinip bir fakülte bitiriyor. ödüllendirmekten geçtik cezalandırıldık . yazık bize çok yazık . SAYIN BAKANIMIZ VE SAYIN PERSONEL GENEL MÜDÜRÜ müz bizi duyun ve ek alan değişikliğiyle bu haksızlığı giderin.

İlkay Ay

  • Üye
  • *
  • İleti: 36
  • Teşekkür 6
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2019 14:32:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam sen iptal mi ettirmek istiyorsun tam anlamadım.
Hocam onlar zaten Alan Değişikliğimi iptal etmiş.   Ben buna kızıyorum.    Yeni alanımla kararnamemi yollasalar ya.    İlla yer değişimi de nedir

Memuzin

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 40
  • Teşekkür 16
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2019 14:33:53
Ek Alan Değişikliği hakkımızdır. Özür grubundan sonra bu hak verilmelidir.

NURETTİN67

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 863
  • Teşekkür 377
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2019 14:35:13
Arkadaşlar her gün üç büyük sendika başkanına , sayın HAMZA AYDOĞDU ya ve sayın BAKAN ımıza isteklerimizi bıkmadan yazalım. Facebook tan ve tweteerdan yazalım . lütfen herkes bu işi sıkı tutsun.

NURETTİN67

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 863
  • Teşekkür 377
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2019 14:36:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam onlar zaten Alan Değişikliğimi iptal etmiş.   Ben buna kızıyorum.    Yeni alanımla kararnamemi yollasalar ya.    İlla yer değişimi de nedir
niye iptal edildi tam olarak anlamadım özür dilerim.

NURETTİN67

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 863
  • Teşekkür 377
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2019 14:38:54
Arkadaşlar her gün üç büyük sendika başkanına , sayın HAMZA AYDOĞDU ya ve sayın BAKAN ımıza isteklerimizi bıkmadan yazalım. Facebook tan ve tweteerdan yazalım . lütfen herkes bu işi sıkı tutsun.

İlkay Ay

  • Üye
  • *
  • İleti: 36
  • Teşekkür 6
    • Çevrimdışı
  • # 11 Oca 2019 14:46:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
niye iptal edildi tam olarak anlamadım özür dilerim.

Alan Değişikliği istediler mi.   Evet.    Yaptık mı evet.    Onaylandı mı.  Evet.    Şimdi kalkıp yer değiştirmedin kararnamen gelmez diyorlar.   Alan değiştiremezsin eski alanındasın demek ne demek yahu.    Yönetmelikte yok böyle bişey.   

 

Egitimhane.Com ©2006-2023