Konu: 4. Sınıf Öğretmenleri Günlüğü 2017-2018  (Okunma sayısı 550455 defa)

suskun4004

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 79
  • Teşekkür 377
    • Çevrimdışı
  • # 04 Mar 2018 22:58:31
Peki Sadece 1/4 Ve 3/4 Diyemez Miyiz. Görünürde  Bir Bütün Gözüküyor.  Başlangıcın 6 Bitişin 7 Olması Fark Eder Mi

didemt

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 6.604
  • Teşekkür 24343
    • Çevrimdışı
  • # 04 Mar 2018 23:00:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
6 sayısın gerisinde 5 bütün yok mu
0 ila 1 arasında basit kesirleri gösteriyoruz. 1 e gelince bir tam oluyor. Burada da 6 ya gelmiş yani 6 tam, kesirli kısmı zaten 6 ile 7 arasında yani 6 parçadan sonrası bölünmüş.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Peki Sadece 1/4 Ve 3/4 Diyemez Miyiz. Görünürde  Bir Bütün Gözüküyor.  Başlangıcın 6 Bitişin 7 Olması Fark Eder Mi
Diyemeyiz, 6 dan başlaması öncesinde 6 tane bütünün olduğunu gösterir.

ahmetyarici

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 33
  • Teşekkür 420
    • Çevrimdışı
  • # 04 Mar 2018 23:08:45
Değerli Zümrelerim Dinkültürü ve Ahlak Bilgisi dersine kendim giriyorum.22. haftaya kadar günlük planlar var gerisi yok.22. haftadan sonraki planlar elinde olan varsa  paylaşırsa memnun olurum.

mustafa_aydin

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 212
  • Teşekkür 2551
    • Çevrimdışı
  • # 05 Mar 2018 08:31:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Peki Sadece 1/4 Ve 3/4 Diyemez Miyiz. Görünürde  Bir Bütün Gözüküyor.  Başlangıcın 6 Bitişin 7 Olması Fark Eder Mi
Hocam soru, kesinlikle muallakta bi soru. Kesinlikle ok işareti ile belirtmesi lazımdı. Mesela ok işareti 6'dan başlatılırsa 6 ile 7 arasındaki bir bütün üzerinden düşünülerek 1/4 ve 3/4 şeklinde söylenir. Bence soruya bir ayar çekin.

yitiksevdaa

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 98
  • Teşekkür 35
    • Çevrimdışı
  • # 05 Mar 2018 09:41:40
Arkadaşlar  veli toplantı  karalarını  e-müfredata  giriyor muyuz?  Bilginiz  var mı?

dsindomae

  • Uzman Üye
  • *****
  • Teknoloji ve Tasarım
  • İleti: 1.485
  • Teşekkür 2013
    • Çevrimdışı
  • # 05 Mar 2018 09:44:05
genel derslerden "özel ders" veren arkadaşlar ders verdikleri öğrenciye ders anlatımı nasıl yapıyor.Konu anlatıp örnek mi çözüyorsunuz yoksa sadece konuyu anlatıp etkinlikleri evde mi yapmalarını istiyorsunuz

dsindomae

  • Uzman Üye
  • *****
  • Teknoloji ve Tasarım
  • İleti: 1.485
  • Teşekkür 2013
    • Çevrimdışı
  • # 05 Mar 2018 09:45:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar  veli toplantı  karalarını  e-müfredata  giriyor muyuz?  Bilginiz  var mı?
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
genel derslerden "özel ders" veren arkadaşlar ders verdikleri öğrenciye ders anlatımı nasıl yapıyor.Konu anlatıp örnek mi çözüyorsunuz yoksa sadece konuyu anlatıp etkinlikleri evde mi yapmalarını istiyorsunuz
Ayrıca konuları hangi kaynaklardan anlatıyorsunuz?

vildan44

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 413
  • Teşekkür 791
    • Çevrimdışı
  • # 05 Mar 2018 10:01:38
arkadaşlar sesteki gelişmenin gerçek sırası nedir. Biz zümrelerimizle ikiye bölündük. Bir grup önce radyo sonra fonograf diyor. Bir kısmı da tam tersi.

fikret6363

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.114
  • Teşekkür 6899
    • Çevrimdışı
  • # 05 Mar 2018 10:17:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar sesteki gelişmenin gerçek sırası nedir. Biz zümrelerimizle ikiye bölündük. Bir grup önce radyo sonra fonograf diyor. Bir kısmı da tam tersi.
Fonograf Edison tarafında 1877 de,Radyo ise 1895 yılında Marconi tarafından icat edilmiştir.

vildan44

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 413
  • Teşekkür 791
    • Çevrimdışı
  • # 05 Mar 2018 10:53:56
Fikret hocam teşekkür ediyorum. Hocam varsa tüm ses teknolojilerin tam sırasını alabilir miyim

fikret6363

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.114
  • Teşekkür 6899
    • Çevrimdışı
  • # 05 Mar 2018 11:17:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Fikret hocam teşekkür ediyorum. Hocam varsa tüm ses teknolojilerin tam sırasını alabilir miyim
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 18.018
  • Teşekkür 29801
    • Çevrimdışı
  • # 05 Mar 2018 15:35:49
Yanlis hatirlamiyorsam siralama bu sekildeydi
Telefon
Fonograf
Radyo
Gramafon
Pikap
Kasetcalar
Dvd

mersin123

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.246
  • Teşekkür 1571
    • Çevrimdışı
  • # 05 Mar 2018 16:41:41
Arkadaşlar birinci sınavları 15 marttan sonramı yapacaksınız

sebocan

  • Moderatör
  • *****
  • İleti: 24.587
  • Teşekkür 355003
    • Çevrimiçi
  • # 05 Mar 2018 16:57:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar birinci sınavları 15 marttan sonramı yapacaksınız

Mart ayının son haftası yoğunluklu olarak yazılıları yapmayı düşünüyorum.

abone19

  • Bilge Üye
  • *****
  • İleti: 3.227
  • Teşekkür 9945
    • Çevrimdışı
  • # 05 Mar 2018 17:01:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar birinci sınavları 15 marttan sonramı yapacaksınız
Evet 19 Martta start veriyorum. Sinavlari 2 haftaya yaydım.

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 rss