Konu: 4. Sınıf Öğretmenleri Günlüğü 2018-2019  (Okunma sayısı 205093 defa)

cahil muallim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 357
  • Teşekkür 291
    • Çevrimdışı
  • # 02 Nis 2019 21:59:43
Arkadaşlar ben halk eğitim bünyesinde verimli ders çalışma kursu açmak istiyorum öğrencilerime yalnız 8 öğrencim var 3.siniftan öğrenci katarak açabilirim herhalde,kursla ilgili bilgi ve doküman ulaşmadım kısaca bilen uygulayan arkadaşlar bilgi verirse memnun olurum

übübü

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 100
  • Teşekkür 75
    • Çevrimdışı
  • # 08 Nis 2019 11:27:57
Şiir şiir Türkiye nin metni var mı sizlerde?

materrazi

  • Bölüm Sorumlusu
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 9.358
  • Teşekkür 25377
    • Çevrimdışı
  • # 08 Nis 2019 16:36:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar, tam da sınav haftası bir öğrencimin kolu kırıldı,birisinin babası başka şehirde iş bulduğu için bir hafta gelmedi,birisi de ailece şehir dışına çıkacaklarını söyledi! var mı çözüm öneriniz?
Öğretmenim bir mazereti olan çocukları daha sonra geldiklerinde sınav yapıyorum ben.

akdeniz1

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 40
  • Teşekkür 353
    • Çevrimdışı
  • # 11 Nis 2019 21:18:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Şiir şiir Türkiye nin metni var mı sizlerde?

f_yildiz44

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 483
  • Teşekkür 230
    • Çevrimdışı
  • # 13 Nis 2019 09:08:12
Arkadaşlar öğrenci başarı izleme araştırmaları sınavı hangi illerde yapılıyor ? İçeriğini bilen var mı?

zha02

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 202
  • Teşekkür 639
    • Çevrimdışı
  • # 14 Nis 2019 22:33:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

yanlış hatırlamıyorsam 71 ilde seçilen pilot okullarda 16 nisan salı günü saat 10:00 yada 2. dersin başlangıcında 45 soruluk ( türkçe matematik fen)sınav süresi 70 dakika

kenai

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 105
  • Teşekkür 20
    • Çevrimdışı
  • # 15 Nis 2019 09:39:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yanlış hatırlamıyorsam 71 ilde seçilen pilot okullarda 16 nisan salı günü saat 10:00 yada 2. dersin başlangıcında 45 soruluk ( türkçe matematik fen)sınav süresi 70 dakika
Biz de bu sınavı yapacağız. Bizim okul da seçilen okullar arasındaymış.

DONEBETUL

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 596
  • Teşekkür 742
    • Çevrimdışı
  • # 15 Nis 2019 11:09:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar öğrenci başarı izleme araştırmaları sınavı hangi illerde yapılıyor ? İçeriğini bilen var mı?
Milli Eğitim Bakan Yardımcısı Mahmut Özer, AA muhabirine yaptığı açıklamada, MEB 2023 Eğitim Vizyonu'nda hedef olarak konulan Öğrenci Başarı İzleme Araştırması'nın tüm detaylarının belirlendiğini bildirdi.

Özer, "Nisan ayında 4, 7 ve 10. sınıf düzeylerinde Türkçe, matematik ve fen ilimleri dersleri ile ilgili öğrenci başarı izleme araştırması yapılacak." dedi.

İlk uygulama 81 ilde gerçekleştirilecek

Nisan ayındaki ilk öğrenci izleme araştırmasının 81 ilde gerçekleştirileceğini bildiren Özer, şu bilgileri verdi:

"Araştırma, merkezi ve eş zamanlı değil iller düzeyinde yapılacak. Bu araştırmanın sonuçlarına göre, öğrencilerin akademik gelişimleri ile ilgili bir profil çıkartılarak iyileştirme yapmak üzere alınması gereken tedbirler belirlenecek. Diğer taraftan bu araştırmaları sürekli yapacağımız ve her araştırma sonunda iyileştirici tedbirler alacağımız için nihayetinde bu süreç, okullar arasındaki başarı farkının azaltılmasına da önemli katkı sağlayacak."

Açık uçlu sorular da sorulacak

Özer, araştırmanın 81 ilde kurulan ölçme değerlendirme merkezleri aracılığı ile yürütüleceğini belirterek, "4. ve 7. sınıflara yönelik araştırmadan farklı olarak 10. sınıf düzeyinde yapılacak araştırmada öğrencilere yönelik soruların yarısı açık uçlu sorulardan oluşacak. Tüm seviyelerde sorulacak soruların madde güçlük ve ayırt edicilik düzeyleri pilot uygulama ile test edildi ve nitelikli bir soru havuzu oluşturuldu." bilgisini verdi. (Alıntı)

boys

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 63
  • Teşekkür 45
    • Çevrimdışı
  • # 15 Nis 2019 17:54:42
Arkadaşlar sosyal etkinlikler konusunda kafam karıştı. Bizde bütün sınıf bir kulüpteyiz. Kızılay ve Kan bağışı kulübü. Bütün sınıf bir faaliyet mi belirleyeceğiz, yoksa her çocuğa ayrı ayrı görev mi vereceğiz. Sizler de neler yapılıyor? Kızılay kulübü ile ilgili fikir veren olursa çok sevinirim.

ekotuba

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 171
  • Teşekkür 88
    • Çevrimdışı
  • # 17 Nis 2019 15:26:00
Merhaba arkadaşlar, bizim okulda da ilkokul 4.sınıflar öğrenci başarı izleme sınavına girdi. Sınav sonunda bir anket doldurmamız gerektiği söylendi fakat 2 gündür anketi doldurmaya çalışıyorum her seferinde giriş başarısız uyarısı veriyor. Sizlerde de öyle mi? Bu sorunu nasıl aşabiliriz?

ümit üstel

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 2.342
  • Teşekkür 3967
    • Çevrimdışı
  • # 18 Nis 2019 09:48:38
önümüzdeki elektrik devreleri konusuyla ilgili bir deney önerecem...
ama bunun için bir adet şarjlı led ampüle ihtiyacınız var. 20 lira falan zaten, pahalı değil :)
önce 1 numaralı vidalı kısımdan siz tutuyosunuz. öğrenci ise 2 numaralı en dipteki metal kısma parmağını koyuyor. sonra öğrencinin elinden tutuyosunuz ya da parmak uçlarınızı birbirne değidiriyorsunuz ve lamba yanıyor. bu şekilde insan vücudunun da iletken olduğunu uygulamalı bi şekilde anlatabilirsiniz...

AyhanEsen

  • Üye
  • *
  • İleti: 25
  • Teşekkür 1
    • Çevrimdışı
  • # 18 Nis 2019 12:24:07
Merhaba Hocam, bu sorunu nasıl hallettin acaba?

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gerek kalmadı, hallettim arkadaşlar.
Bu sorunu yani
Merhaba Hocam, bu sorunu nasıl hallettin acaba?
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sınav tarihlerini girerken şöyle bir uyarıyla karşılaştım:
"MATEMATİK için tanımlanacak Sınav tarihinden büyük veya bu tarihe eşit Sınav tarihi var!"
Aynı tarihte başka sınav da yok. Neden bu uyarıyı alıyorum acaba arkadaşlar?

esencik

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 139
  • Teşekkür 221
    • Çevrimdışı
  • # 18 Nis 2019 13:15:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Merhaba arkadaşlar, bizim okulda da ilkokul 4.sınıflar öğrenci başarı izleme sınavına girdi. Sınav sonunda bir anket doldurmamız gerektiği söylendi fakat 2 gündür anketi doldurmaya çalışıyorum her seferinde giriş başarısız uyarısı veriyor. Sizlerde de öyle mi? Bu sorunu nasıl aşabiliriz?
hocam zorluk kolaylık açısından değerlendirir misiniz? İyep gibi miydi ? Daha zor ya da kolay mıydı?

asl58

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 82
  • Teşekkür 72
    • Çevrimdışı
  • # 18 Nis 2019 14:34:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Merhaba Hocam, bu sorunu nasıl hallettin acaba?
 Bu sorunu yani
Merhaba Hocam, bu sorunu nasıl hallettin acaba?
Hatırlamıyorum ama galiba tarihle ilgili bir sıkıntı vardı hocam.

übübü

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 100
  • Teşekkür 75
    • Çevrimdışı
  • # 18 Nis 2019 14:56:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Merhaba arkadaşlar, bizim okulda da ilkokul 4.sınıflar öğrenci başarı izleme sınavına girdi. Sınav sonunda bir anket doldurmamız gerektiği söylendi fakat 2 gündür anketi doldurmaya çalışıyorum her seferinde giriş başarısız uyarısı veriyor. Sizlerde de öyle mi? Bu sorunu nasıl aşabiliriz?
pilot uygulama mı bu? Benim bilgim yokk

 

Egitimhane.Com ©2006-2023