Konu: 5. Sınıf Seçmeli Matematik Uygulamaları Dersi  (Okunma sayısı 23242 defa)

baharses

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 483
  • Tesekkur 842
    • Çevrimdışı
  • 17 Eyl 2012 21:50:19
merhaba arkadaşlar 5.sınıf öğrencileri 2 saat matematik uygulamaları dersini seçtiler bu konuda döküman ve plan araştırıyorum ama bulamıyorum.bu dersin içeriği ile ilgili bilgilerinizi dökümanlarınızı paylaşırsanız sevinirim.

ilkoş

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
  • Tesekkur 0
    • Çevrimdışı
  • # 22 Eyl 2012 21:13:25
Ben Bir Plan Buldum Da Etkinlikleri Nasıl Yapıcaz Bilemiyorum Bu Sistmi Hiç Beğenmedim

baharses

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 483
  • Tesekkur 842
    • Çevrimdışı
  • # 23 Eyl 2012 14:36:34
hocam sevmesekte yapacağız artık başa gelen çekiliyor mapğğlesef

benodi

  • Yeni Üye
  • İleti: 2
  • Tesekkur 0
    • Çevrimdışı
  • # 11 Eki 2012 18:28:27
hala bi bilgisi olan yok mu  :(  plan war ama uygulayamıyorm sanrm sadece problem cözyorm  :o

coAch

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 1.809
  • Tesekkur 6343
    • Çevrimdışı
  • # 11 Eki 2012 18:51:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

idil5038

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
  • Tesekkur 0
    • Çevrimdışı
  • # 14 Eki 2012 16:13:36
matematik uygulamaları dersind e etkinlikler nasıl yapılack

aslı_80

  • Bilge Üye
  • *****
  • Öğrenci Velisi
  • İleti: 1.972
  • Tesekkur 11440
    • Çevrimdışı
  • # 14 Eki 2012 16:15:19
Seçmeli derslerde not uygulaması var mı?

Teşekkürler.

coAch

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 1.809
  • Tesekkur 6343
    • Çevrimdışı
  • # 14 Eki 2012 18:55:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Seçmeli derslerde not uygulaması var mı?

Teşekkürler.

Seçmeli derslerde de not uygulanacaktır.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

ertugdogan

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 7.572
  • Tesekkur 12065
    • Çevrimdışı
  • # 14 Eki 2012 19:02:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Seçmeli derslerde de not uygulanacaktır.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
not uygulanmayacak hocam gösterdiği performans değerlendirilecek ama notla değil

handegül22

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
  • Tesekkur 0
    • Çevrimdışı
  • # 12 Oca 2013 12:16:07
bişey sorcam ben yeni üyeyim nasıl indirilceğini bilmiyom):yardımcı olursanız sevinirim

zeynep-038

  • Üye
  • *
  • İleti: 10
  • Tesekkur 15
    • Çevrimdışı
  • # 18 Şub 2013 22:06:16
2. dönem matematik uygulama  kitabına uygun yıllık planı olan varmı ? kitaba uygun olanını ben bulamadım yardımcı olursanız sevinirim

matematikçi01

  • Üye
  • *
  • İleti: 1
  • Tesekkur 17
    • Çevrimdışı
  • # 28 Şub 2013 23:18:50
mrb arkadaşlar...
bu ders için aylık rapor hazırlanması diye bi şey var mı?

ahmekin

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 444
  • Tesekkur 1034
    • Çevrimdışı
  • # 16 Eyl 2013 19:55:14
bu dersin seçildiği okullarda arkadaşlar nasıl etkinlikler uyguladınız?

MUHAMMED3833

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Matematik Öğretmeni
  • İleti: 220
  • Tesekkur 208
    • Çevrimdışı
  • # 07 Eki 2013 19:03:43
Koskoca eğitimhane'de bu dersi veren kimse yok mu yahu :) Ben o kadar araştırdım ama geneli bu derste soru çözüyor, bazılar oyun oynatıyor (matematiksel ağırlıklı) vs.

Bense genelde test dağıtıp onları çözdürüyorum ama çocuklar sıkılıyor. Mesela yarın 2saat mat dersleri var arkasına 2saat mat uyg. Sınıfın tamamı olmasa da yarısı 4saat matematik görüyor 1günde. onlar da haklı :)

Şimdi eğlenceli ve faydalı şekilde nasıl geçirebilirim bu dersi onu bulmaya çalışıyorum.

MUHAMMED3833

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Matematik Öğretmeni
  • İleti: 220
  • Tesekkur 208
    • Çevrimdışı
  • # 07 Eki 2013 19:11:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Bu da benim paylaşım alanımdan bir kısım. Matematik Uygulamaları 2013 Öğretmenler için MEB in yayınladığı Öğretim Materyali kitabı ve Ünitelendirilmiş Yıllık plan var ;) Umarım birilerinin işine yarar...

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 rss