Egitimhane.com
» Ana Sayfa» Forum» Haberler» Planlar» Okullar» Dosyalar» İlkokuma
» Birleştirilmiş sınıf» Gruplar» İlanlar» 100 Bin Kitap» Resim galerisi
» İndir!» Atama Rehberi» Yerel Forum» Siteler» Arama» İletişim
 
Egitimhane.Com  |  Eğitim-Öğretim  |  Eğitim-Öğretim  |  Konu: BEP ve Plan Örneği
.
Sayfa: 1 ... 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 ... 43
Konu: BEP ve Plan Örneği
(Okunma Sayısı 389792 defa)
nvn_06
Aktif Üye
**
Mesaj Sayısı: 62
Ynt: Bep Ve Plan Örneği...
20 Oca 2011 14:14:32


Arkadaşlar Elinde Dönem Sonu Rama Teslim Edilecek Bep Raporu Örneği Olan Var Mı
kkara1979
Uzman Üye
*****
Mesaj Sayısı: 264
Ynt: Bep Ve Plan Örneği...
20 Oca 2011 14:15:45


hocam size daha sıcak sıcak Bep evraklarını gönderiyorum. bi r saniye
kkara1979
Uzman Üye
*****
Mesaj Sayısı: 264
Ynt: Bep Ve Plan Örneği...
20 Oca 2011 14:29:23


kolay gelsin
kkara1979
Uzman Üye
*****
Mesaj Sayısı: 264
Ynt: Bep Ve Plan Örneği...
20 Oca 2011 14:42:18


ek teki dosya işinize yarar umarım
kkara1979
Uzman Üye
*****
Mesaj Sayısı: 264
Ynt: Bep Ve Plan Örneği...
20 Oca 2011 14:42:52


teşekkür bir tık ötede unutmayın
MANİDAR83
Üye
*
Mesaj Sayısı: 24
Ynt: Bep Ve Plan Örneği...
20 Oca 2011 19:28:39


Arkadaşlar bireysel gelişim raporunu bepte yaptıklarınızdan doldurucaksınız. yani aldığınız amaçları belirtceksiniz. önceden ram raporu olan öğrenciler için isteriz bu formu.
colkwet
Tecrübeli Üye
****
Mesaj Sayısı: 244
Ynt: Bep Ve Plan Örneği...
20 Oca 2011 22:49:29


arkadaşlar birleştirilmiş sınıf okutuyorum ve rehebilitasyon merkezine giden zihinsel özürlü bir öğrencim var birşey getir yada götür dediğimde anlıyor ancak iş harf ve rakam öğretmeye ve bunun gibi hayat bilgisi kazanımlarını vermeye geldiğinde bu öğrencimde hiçbir hareket olmıyor .işte tam bu noktada ne yapacağımı bilemez hale geliyorum lütfen yardımcı olursanız sevinirim.
MANİDAR83
Üye
*
Mesaj Sayısı: 24
Ynt: Bep Ve Plan Örneği...
21 Oca 2011 18:26:50


colkwet hocam bu çocuk reh.a gidiyosa mutlaka  ramdan resmi tedbiri çıkmış ve  size gönderilmştir. gelen eğt. planındaki amaçları bep te kullanablrsnz
vahil15
Yeni Üye

Mesaj Sayısı: 2
Ynt: Bep Ve Plan Örneği...
22 Oca 2011 19:36:38


arkadaşlar 4.sınıf okutuyorum bi tane kaynaştırma öğrencim var ve kalem bile tutamıyor ona nasıl bi bep hazırlayabilirim yardım edebilir misiniz
fakca25
Uzman Üye
*****
Mesaj Sayısı: 564
Ynt: Bep Ve Plan Örneği...
15 Şub 2011 01:23:42


örnek doldurulmuş bireysel gelişim raporu var mı?
fakca25
Uzman Üye
*****
Mesaj Sayısı: 564
Ynt: Bep Ve Plan Örneği...
15 Şub 2011 11:27:19


 

örnek doldurulmuş bireysel gelişim raporu var mı?
ekremolt
Çalışkan Üye
***
Mesaj Sayısı: 154
Ynt: Bep Ve Plan Örneği...
15 Şub 2011 23:11:38


1.sınıf bep planı var mı
zümrüt_fb
Tecrübeli Üye
****
Mesaj Sayısı: 86
Ynt: Bep Ve Plan Örneği...
16 Şub 2011 00:25:24


4.sınıf bep planı var mı? tüm sayfaları taradım göremedim
benjo38
Yeni Üye

Mesaj Sayısı: 3
Ynt: Bep Ve Plan Örneği...
21 Şub 2011 00:14:09


arkadaşlar 1. sınıfta otistik öğrencim var. bunun için hazır bep plan  örneği olan varmı.hiç bir şey öğrenemedi 1. dönem sadecesırada oturmay öğrendi ne yapailirim yardımc olabilirmisiniz.
hasiko
Çalışkan Üye
***
Mesaj Sayısı: 43
Ynt: Bep Ve Plan Örneği...
25 Şub 2011 18:41:42


arkadaşlar 3.sınıf daum sendromlu öğrencim var onun için beb planı hazırlamam lağızım yardım ederseniz çok sevinirim
Sayfa: 1 ... 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 ... 43
.  

Benzer Konular:
» Direksiyon Sınavı Komisyon Ücretleri
» Lys Tercihleri
» Satranç Zümresi
» Meb Yönetici Görevlendirme Yönetmeliği Yayımlandı
» İstanbul İl Dışı İsteyecek Sınıf Öğretmenleri

Egitimhane.Com  |  Eğitim-Öğretim  |  Eğitim-Öğretim  |  Konu: BEP ve Plan Örneği


MySQL KullanıyorPHP KullanıyorPowered by SMF 1.1.19 |SMF © 2006-2011, Simple Machines LLCXHTML 1.0 Uyumlu!CSS Uyumlu!
Bu Sayfa 0.058 Saniyede 17 Sorgu ile Oluşturuldu
 

Egitimhane.Com ©2006-2023 rss