Konu: Birleştirilmiş Sınıf Öğretmenleri Günlüğü 2018-2019  (Okunma sayısı 32594 defa)

Gülirem

  • Bilge Üye
  • *****
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • İleti: 3.812
  • Teşekkür 13455
    • Çevrimdışı
  • # 19 Eki 2018 08:41:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben de sınıf defterini kişisel rekor olarak Martta doldurmuştum. Nefret ettiğim tek defterdir. :)
ben senden öndeyim o zaman    ;)

SiMYaCı44

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.342
  • Teşekkür 5138
    • Çevrimdışı
  • # 19 Eki 2018 09:39:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] zümrem, ilin planına göre düzenlenen eylem planı. ilin planındaki üst bölüme gerek yok. ek 3 olan tablo okul planı için yeterli. serdaraydın' a teşekkürler :)

hayırlı cumalar olsun.
Zümrem çok teşekkür ederim. Sayende Yapılacak işler kutusu boşaldı :)

SiMYaCı44

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.342
  • Teşekkür 5138
    • Çevrimdışı
  • # 19 Eki 2018 09:40:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] öğretmenim, dün köy okulları stratejik plan hazırlamama gerekçesini ar-ge ye soracaktınız. İletişim kurabildiniz mi acaba?

cmustafaengin

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 1.050
  • Teşekkür 591
    • Çevrimdışı
  • # 19 Eki 2018 09:45:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] öğretmenim, dün köy okulları stratejik plan hazırlamama gerekçesini ar-ge ye soracaktınız. İletişim kurabildiniz mi acaba?
Bu arada bizim ilçe eğer Birleştirilmiş Sınıfları da kapsasa idi yani yapacak olsa idik günlük yazı atardı :D Sadece 1 adet yazısı var onun dışında yazı olmadığından, muhtemelen biz yapmayacağız :D

kral_02

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 33
  • Teşekkür 117
    • Çevrimdışı
  • # 19 Eki 2018 09:46:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] öğretmenim, dün köy okulları stratejik plan hazırlamama gerekçesini ar-ge ye soracaktınız. İletişim kurabildiniz mi acaba?
köy okulları stratejik plan hazırlamıyorlar hocam.

SiMYaCı44

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.342
  • Teşekkür 5138
    • Çevrimdışı
  • # 19 Eki 2018 09:46:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu arada bizim ilçe eğer Birleştirilmiş Sınıfları da kapsasa idi yani yapacak olsa idik günlük yazı atardı :D Sadece 1 adet yazısı var onun dışında yazı olmadığından, muhtemelen biz yapmayacağız :D
Geçen 5 yıllık planı biz de yapmadık ama yapılan toplantıda yapacaksınız demişler. Boşuna uğraşmayalım. Elimizde belge olsun ki derdimizi anlatabilelim.

SiMYaCı44

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.342
  • Teşekkür 5138
    • Çevrimdışı
  • # 19 Eki 2018 09:47:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
köy okulları stratejik plan hazırlamıyorlar hocam.
Aynı fikirdeyim öğretmenim. Ama bunu karşıdakine anlatabilmek için kanun yönetmelik bir şey lazım

cmustafaengin

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 1.050
  • Teşekkür 591
    • Çevrimdışı
  • # 19 Eki 2018 09:51:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçen 5 yıllık planı biz de yapmadık ama yapılan toplantıda yapacaksınız demişler. Boşuna uğraşmayalım. Elimizde belge olsun ki derdimizi anlatabilelim.
Tebliğ varsa yazılı mecburuz ama tebliğ yoksa hiç bir şey yapamaz kimse! Ha ilçeden ilçeye değişir şartları. Kimi bu şekil giyinir, kimi o şekil giyinir ama :D Arada bir fark kaldı, o farkınan da çok çok da iyi oldu :D Tamam mı hocam :D

ümit üstel

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 2.078
  • Teşekkür 3554
    • Çevrimdışı
  • # 19 Eki 2018 10:19:00
şimdi benim anlamadığım bi durum var bu stratejik plan hakkında...
dosya arşivime baktım da , en son 2015-2019 yılları için hazırlamışım. demek ki bu plan geçerli. şimdi biz 2020-2024 yıllarına ait planı mı yapacaz?

cabralovic

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 484
  • Teşekkür 395
    • Çevrimdışı
  • # 19 Eki 2018 10:20:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
şimdi benim anlamadığım bi durum var bu stratejik plan hakkında...
dosya arşivime baktım da , en son 2015-2019 yılları için hazırlamışım. demek ki bu plan geçerli. şimdi biz 2020-2025 yıllarına ait planı mı yapacaz?
Aynısını bende yapmışım hocam 2015-2019 yılında hazırlamıştım.. tekrardan hazırlıcaz demek ki

SiMYaCı44

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.342
  • Teşekkür 5138
    • Çevrimdışı
  • # 19 Eki 2018 10:22:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
şimdi benim anlamadığım bi durum var bu stratejik plan hakkında...
dosya arşivime baktım da , en son 2015-2019 yılları için hazırlamışım. demek ki bu plan geçerli. şimdi biz 2020-2025 yıllarına ait planı mı yapacaz?
Dosyanızı bizimle de paylaşır mısınız öğretmenim :) Bu gidişle bize de hazırlatacaklar galiba.

ümit üstel

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 2.078
  • Teşekkür 3554
    • Çevrimdışı
  • # 19 Eki 2018 10:33:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dosyanızı bizimle de paylaşır mısınız öğretmenim :) Bu gidişle bize de hazırlatacaklar galiba.
hocam internetten bulduğum plan üzerinde sadece okul ismi, öğenci sayısı gibi bilgileri değiştirip bir de okulun resmini eklemiştim. kimse de bu olmaz falan demedi :)
yalnız bundan önce 2010-2014 / 2015-2019 şeklinde hazırlamışız. ama bu plan 2020-2024 değil de 2019-2023 olarak hazırlanacakmış.

habibocak

  • Bilge Üye
  • *****
  • İleti: 7.055
  • Teşekkür 5203
    • Çevrimdışı
  • # 19 Eki 2018 10:54:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] öğretmenim, dün köy okulları stratejik plan hazırlamama gerekçesini ar-ge ye soracaktınız. İletişim kurabildiniz mi acaba?
Dün yoklardı şimdi sordum Hocam. Birleştirilmiş sınıflarda Stratejik plan ekibi kurulamadığı için yapmayacak dediler.

seal79

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 457
  • Teşekkür 1813
    • Çevrimdışı
  • # 19 Eki 2018 11:31:00
İyi günler
tek öğretmenli birleştirilmiş sınıflı okullarda sene başı öğretmenler kurulu yapıyor muyduk?

Gülirem

  • Bilge Üye
  • *****
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • İleti: 3.812
  • Teşekkür 13455
    • Çevrimdışı
  • # 19 Eki 2018 12:10:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İyi günler
tek öğretmenli birleştirilmiş sınıflı okullarda sene başı öğretmenler kurulu yapıyor muyduk?
tek öğretmenli okulda öğretmenler kurulu yapılmıyor öğretmenim.

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 rss