Konu: E-okul Sınıf Atlatma  (Okunma sayısı 186288 defa)

ersin3535

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 75
  • Teşekkür 17
    • Çevrimdışı
  • # 16 Eyl 2007 21:21:50
Niye 2 defa sınıf açtınız ki hocam.Bulunduğunuz okulda açıkmış galiba bir 6. sınıf.Sınıfın birinde isminizin yanında görevlendirme olması normal çünkü diğer 6.sınıfın öğretmeni siz gözüküyorsunuz.Öğrencileri hangi sınıfa aktardıysanız diğerini hemen kapatın bence.

ali2037

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 2.435
  • Teşekkür 836
    • Çevrimdışı
  • # 16 Eyl 2007 21:33:05
hocam sınıf öğretmeni bölümünü boş bırakırsam tek bi tane çıkıyo ismimin olduğu bölümü işaretlersem iki tane ben de sınıf öğretmeni kısmını boş bıraktım şimdi 1 tane var

aycan konak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.807
  • Teşekkür 4736
    • Çevrimdışı
  • # 17 Eyl 2007 18:50:06
birleştirilmiş sınıf okutan arkadaşlar .bugün eski öğrencilerim bana geldiler okul müdürleri yollamış ve kitaplarınızı eski okulunuzdan alacaksınız diye .4 ayrı okula gitti öğrencilerim hepsinin de müdürü aynı şeyi söyleyip yollamışlar.ama benim böyle bi uygulamadan haberim tok bizde ilköğretim yok ki .sadece 5 e kadar sizde de böyle bir problem oldu mu? yarın milli eğitimi arayacağım bakalım ne cevap verecekler

ali2037

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 2.435
  • Teşekkür 836
    • Çevrimdışı
  • # 17 Eyl 2007 20:10:48
Okullar açılmadan önce öğrenci sınıf ve şube bilgileri ile ilgili düzenlemelerin de
sistemde yapılması gerekmektedir. 8. sınıf öğrencileri mezun edilecek, bir üst sınıfa
geçenlerin sınıf atlatma işleri yapılacak ve aday kayıt olarak kaydı yapılmış öğrenciler kesin
kayda dönüştürülerek 1. sınıfa kaydedileceklerdir. Bu işlemleri yapmak için e-Okul sistemine
Sınıf Atlatma İşlemleri ekranı eklenmiştir.

bu paragrafa göre 1. sınıfları e-okulda şimdiden kesin kayıda mı geçirmemiz gerekiyor?

kurt_84

  • Uzman Üye
  • *****
  • Okul Müdürü
  • İleti: 571
  • Teşekkür 1104
    • Çevrimdışı
  • # 17 Eyl 2007 20:16:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
birleştirilmiş sınıf okutan arkadaşlar .bugün eski öğrencilerim bana geldiler okul müdürleri yollamış ve kitaplarınızı eski okulunuzdan alacaksınız diye .4 ayrı okula gitti öğrencilerim hepsinin de müdürü aynı şeyi söyleyip yollamışlar.ama benim böyle bi uygulamadan haberim tok bizde ilköğretim yok ki .sadece 5 e kadar sizde de böyle bir problem oldu mu? yarın milli eğitimi arayacağım bakalım ne cevap verecekler

ben de müdür yetkiliyim. ben de 4. siniflari tasimaliya gönderiyorum. bizler mayis ayinda 4. sinifa gidecek cocuklarin isimlerini gidecekleri okula bildirmistik. kitaplarini yani onlari da ekleyerek o sayiya göre de o okul istedi. yani bu is mayisda yapilmaliydi. simdi yapılanabilecek tek sey diger okullardan veya kitap depolarindan fazla kitap bulabilmektir. kolay gelsin hocam

habitat

  • Uzman Üye
  • *****
  • Okul Müdürü
  • İleti: 1.968
  • Teşekkür 1228
    • Çevrimdışı
  • # 17 Eyl 2007 20:43:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okullar açılmadan önce öğrenci sınıf ve şube bilgileri ile ilgili düzenlemelerin de
sistemde yapılması gerekmektedir. 8. sınıf öğrencileri mezun edilecek, bir üst sınıfa
geçenlerin sınıf atlatma işleri yapılacak ve aday kayıt olarak kaydı yapılmış öğrenciler kesin
kayda dönüştürülerek 1. sınıfa kaydedileceklerdir. Bu işlemleri yapmak için e-Okul sistemine
Sınıf Atlatma İşlemleri ekranı eklenmiştir.

bu paragrafa göre 1. sınıfları e-okulda şimdiden kesin kayıda mı geçirmemiz gerekiyor?

Yönetmelik maddesi gereği kasım ayı sonuna kadar hem e-okulda hem de öğrenci kayıt defterinde asıl kayıta geçmeliyiz sayın hocam.

ali2037

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 2.435
  • Teşekkür 836
    • Çevrimdışı
  • # 17 Eyl 2007 20:52:54
teşekkürler habitat hocam ben de öyle biliyorum da paragrafın ilk cümlesini okuyunca kafam karıştı o yüzden sormuştum

aycan konak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.807
  • Teşekkür 4736
    • Çevrimdışı
  • # 17 Eyl 2007 21:02:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben de müdür yetkiliyim. ben de 4. siniflari tasimaliya gönderiyorum. bizler mayis ayinda 4. sinifa gidecek cocuklarin isimlerini gidecekleri okula bildirmistik. kitaplarini yani onlari da ekleyerek o sayiya göre de o okul istedi. yani bu is mayisda yapilmaliydi. simdi yapılanabilecek tek sey diger okullardan veya kitap depolarindan fazla kitap bulabilmektir. kolay gelsin hocam
ah kitap bulabilsem sorun yok öğretmenim kendi okuluma bile kitap bulamadım bize kitap getirilmiyor biz gidip alıyoruz ama kitapların yarıdan çoğu yok büyük okullardan çoğu işine yaramayaca kitapları stokluyor sebebini de bilemiyorum.olan bizim gibi küçük okullara oluyor

kurt_84

  • Uzman Üye
  • *****
  • Okul Müdürü
  • İleti: 571
  • Teşekkür 1104
    • Çevrimdışı
  • # 17 Eyl 2007 21:07:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ah kitap bulabilsem sorun yok öğretmenim kendi okuluma bile kitap bulamadım bize kitap getirilmiyor biz gidip alıyoruz ama kitapların yarıdan çoğu yok büyük okullardan çoğu işine yaramayaca kitapları stokluyor sebebini de bilemiyorum.olan bizim gibi küçük okullara oluyor
haklısınız hocam malesef öyle oluyor ben bize de getireceklerini söylediler. ben onları dinlemedim depoya gittim tek tek buldum kitaplarımı baska türlü muhakkak sorun oluyor. keske size zamanında haber verselerdi.

aycan konak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.807
  • Teşekkür 4736
    • Çevrimdışı
  • # 17 Eyl 2007 21:36:58
şu  mubarek ramazanda akşama kadar okul yıkadım, duvar sildim ,tuvaletleri temizledim, yerleri paspasladım,ağır ağır kitaplıkları taşıyıp okula kütüpane kurdum yetmedi okul okul gezip kitap aradım ne diyebilirimki rabbim herkesin layığını versin
 
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
haklısınız hocam malesef öyle oluyor ben bize de getireceklerini söylediler. ben onları dinlemedim depoya gittim tek tek buldum kitaplarımı baska türlü muhakkak sorun oluyor. keske size zamanında haber verselerdi.

zafer30

  • Yeni Üye
  • İleti: 4
  • Teşekkür 0
    • Çevrimdışı
  • # 18 Eyl 2007 13:28:56
Bu ikinci görev yılım. Sınıf atlatmayı düşündüğüm öğrencilerim var. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.

ftmftm

  • Yeni Üye
  • İleti: 8
  • Teşekkür 0
    • Çevrimdışı
  • # 18 Eyl 2007 16:41:23
hjhjk

baranuz

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • İleti: 851
  • Teşekkür 18931
    • Çevrimdışı
  • # 18 Eyl 2007 17:21:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu ikinci görev yılım. Sınıf atlatmayı düşündüğüm öğrencilerim var. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.
    Açılan modülde kurum işlemlerini, daha sonra da sınıf atlatma işlemlerini seçiyorsunuz. Eğitim Öğretim dönemini 2006-2007 2. dönem olarak seçiyorsunuz. Ana pencerede listeleme kriterlerinde öğrenci mevcut sınıf / şubesi yazan bölümün karşısından uygun şubeyi seçip listele diyoruz gelen menüde öğrenciler adları başında seçili olarak gelecektir. Eğer hepsinin sınıf atlaması gerekiyorsa sınıf atlat butonunu tıklıyoruz. Örneğin 2. sınıf öğrencilerini listele dediğimizde gelen öğrencileri sınıf atlat diyoruz (tabii hepsi bir üst sınıfa geçecekse) .. Böylelikle o öğrenciler bu dönem için bir üst sınıfa aktarılmış oluyor. Aynı işlemi tüm sınıflar için yapıyoruz.
 

    Bünyenizde barındırmadığınız bir üst sınıf için şube işlemleri ekranından önce yeni şube ekle deyip o üst sınıfı oluşturuyoruz... Örneğin sadece 1-2-3 birleştirilmiş olan okullarda 4. sınıf bulunmadığından 3'ten 4'e geçen öğrencileriniz için 4. sınıf şubesi ekliyorsunuz ve oraya sınıf atlatıyorsunuz.


    Aksi takdirde 4. sınıfa nakil giden öğrencileriniz gittikleri  okulun sisteminde görünmüyor. Ve okul sizden nakil isteme işlevini gerçekleştiremiyor.Bütün nakil işlemleri bittikten sonra açtığımız 4. sınıf sanal şubeyi kapalı gösteriyoruz.
    Kolay gelsin.

aycan konak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.807
  • Teşekkür 4736
    • Çevrimdışı
  • # 18 Eyl 2007 18:11:17
arkadaşlar nakil giden çocuklara nakil belgesi yolluyoruz ya oradaki davranışlar karnedekilerle tutmuyor yeni versiyonu yok mu kimsede? son çıkan nakil belgesi kimde varsa paylaşırsa sevinirim kısacası

baranuz

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • İleti: 851
  • Teşekkür 18931
    • Çevrimdışı
  • # 18 Eyl 2007 20:13:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar nakil giden çocuklara nakil belgesi yolluyoruz ya oradaki davranışlar karnedekilerle tutmuyor yeni versiyonu yok mu kimsede? son çıkan nakil belgesi kimde varsa paylaşırsa sevinirim kısacası
   Bende mevcut olan bu öğretmenim...

 

Egitimhane.Com ©2006-2023