Konu: Meb Sınav Görevleri Bölümü  (Okunma sayısı 373810 defa)

gülşen hoca

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 649
  • Teşekkür 384
    • Çevrimdışı
  • # 25 Nis 2018 22:03:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar ösym kpss sınavında gorevliydim anketi bugün doldurdum parası geçmi yatar acaba
bana ücret yatmış

yvz727

  • Üye
  • *
  • İleti: 22
  • Teşekkür 7
    • Çevrimdışı
  • # 25 Nis 2018 23:22:11
Arkadaşlar sınav ceza puanı için itiraz dilekçesi yazan var mı? Paylaşırsa sevinirim

hayber_38

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 243
  • Teşekkür 78
    • Çevrimdışı
  • # 26 Nis 2018 09:21:58
Ne saçma bi şey. ilçe ek dersleri yapın diyor. 21 nisan sınavı listesi hala yok.

tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 17.116
  • Teşekkür 33818
    • Çevrimdışı
  • # 26 Nis 2018 09:23:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ne saçma bi şey. ilçe ek dersleri yapın diyor. 21 nisan sınavı listesi hala yok.
Gelecek aya eklersiniz.

kurtmahmut

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 63
  • Teşekkür 47
    • Çevrimdışı
  • # 26 Nis 2018 09:30:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gelecek aya eklersiniz.

Hocam bizde sınavın olduğu okuldaki komisyon görevli imza sirküsünü gönderdi. Teyit edip ücreti yaptık

alanli_i.o

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 72
  • Teşekkür 11
    • Çevrimdışı
  • # 26 Nis 2018 11:18:08
Arkadaşlar açık öğretim sınavında, 1 oturum salon başkanı görevine kbs de 179,11 tl çıkıyor doğru mudur? yoksa hatamı yaptık?

ramazan-33

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 114
  • Teşekkür 124
    • Çevrimdışı
  • # 26 Nis 2018 11:21:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar açık öğretim sınavında, 1 oturum salon başkanı görevine kbs de 179,11 tl çıkıyor doğru mudur? yoksa hatamı yaptık?
Hocam bina komisyonu 155 lira, salon başkanı 179 çıkmaması gerekiyor. Brüt o kadardır belki.

Deniz_33

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 907
  • Teşekkür 6528
    • Çevrimdışı
  • # 26 Nis 2018 11:22:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar açık öğretim sınavında, 1 oturum salon başkanı görevine kbs de 179,11 tl çıkıyor doğru mudur? yoksa hatamı yaptık?
Brüt mü acaba?

gokhan_erci

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 789
  • Teşekkür 505
    • Çevrimdışı
  • # 26 Nis 2018 11:24:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Brüt mü acaba?
O tutar brüt hocam net ödeme değil

öğretmen0366

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 3.398
  • Teşekkür 5068
    • Çevrimdışı
  • # 26 Nis 2018 11:24:59
21 NİSAN SINAV GÖREVİ EKLENMEMİŞ napıcaz diğer aya kalsın istemiyoruz ama =

kurtmahmut

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 63
  • Teşekkür 47
    • Çevrimdışı
  • # 26 Nis 2018 11:34:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
21 NİSAN SINAV GÖREVİ EKLENMEMİŞ napıcaz diğer aya kalsın istemiyoruz ama =
Hocam görevli olduğunuz okuldan bina yoklama listesini alın görevli öğretmenlerle teyit edin , buna göre ücretini yapın

habibocak

  • Bilge Üye
  • *****
  • İleti: 6.425
  • Teşekkür 4732
    • Çevrimdışı
  • # 26 Nis 2018 12:11:47
Sayın Hocalarım,

Mebbis Sınav İşlemleri Modülü + KBS Görevli Ödeme Listeleri açıklanmadan farklı listelerle veya öğretmene teyit etme ile ödeme yapılması çok uygun değil. KBS Görevli Ödeme Listeleri yayınlanırsa bu ay ödeme yapılır yayınlanmazsa gelecek aya kalır. Olası yanlış ödemelerde sorumlu okul idaresi olur.

kurtmahmut

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 63
  • Teşekkür 47
    • Çevrimdışı
  • # 26 Nis 2018 12:16:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sayın Hocalarım,

Mebbis Sınav İşlemleri Modülü + KBS Görevli Ödeme Listeleri açıklanmadan farklı listelerle veya öğretmene teyit etme ile ödeme yapılması çok uygun değil. KBS Görevli Ödeme Listeleri yayınlanırsa bu ay ödeme yapılır yayınlanmazsa gelecek aya kalır. Olası yanlış ödemelerde sorumlu okul idaresi olur.
Habib Hocam bina yoklama listesinde kişinin imzası, gelip gelmediği ve salondaki görevi yazıyor yani sistemden aldığımız kbs görev listesinde yazan bilgiler. Ama tabi ki bu ilçenin ve okul idaresinin tutumuna da bağlı

turko_

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 736
  • Teşekkür 378
    • Çevrimdışı
  • # 26 Nis 2018 12:18:49
Bence de acele edilmemeli, yarına kadar görevli listesi açılırsa bu aya eklenir. Açılmazsa önümüzdeki ay alınır.

creasy

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • İleti: 6.255
  • Teşekkür 8482
    • Çevrimdışı
  • # 26 Nis 2018 12:36:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bence de acele edilmemeli, yarına kadar görevli listesi açılırsa bu aya eklenir. Açılmazsa önümüzdeki ay alınır.
Biz ekdersleri onayladık verdik hocam gelecek aya öderiz artık.

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 rss