Egitimhane.com
» Ana Sayfa» Forum» Haberler» Planlar» Okullar» Dosyalar» İlkokuma
» Birleştirilmiş sınıf» Gruplar» İlanlar» 100 Bin Kitap» Resim galerisi
» İndir!» Atama Rehberi» Yerel Forum» Siteler» Arama» İletişim
 
Egitimhane.Com  |  Eğitim-Öğretim  |  İdari İşler  |  E-Okul, Mebbis (Moderatör: suleyman45)  |  Konu: Meis Modülü
.
Sayfa: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15
Konu: Meis Modülü
(Okunma Sayısı 53645 defa)
infermo
Uzman Üye
*****
Mesaj Sayısı: 2012
Ynt: Meis Modülü...
07 Kas 2010 19:07:40


kütüpanenizin olması için ayrı sınıfın olması gerekir nasıl bilğisayarlar var ama bilişim sınıfı yok ise cok az miktarda kitap var ama kütüpane yok.
fatma1310
Uzman Üye
*****
Mesaj Sayısı: 1124
(1. Sınıf Öğretmeni)
Ynt: Meis Modülü...
07 Kas 2010 19:19:41


yani ben neleri dolduracağımı bilmiyorum meis modülünde sınav binası nı boş braktım eğitimden yararlanan anne baba yok zaten orada boş ekipmanları yazdım
kütüphaneye giren çıkan kitaplar falan var orayı yazıyor muyum  yararlanan öğrenci sayısını falan
culle
Bilge Üye
*****
Mesaj Sayısı: 3376
(Birleştirilmiş Sınıf)
Ynt: Meis Modülü...
07 Kas 2010 22:34:06


tek öğretmenim okulumda kütüphane yok kütüphaneden kasıt kitaplık mı ?
sınıf kitaplığı varsa hiçbir işlem yapmayacaksınız öğretmenim. Ayrı bir kütüphaneniz varsa onun bilgilerini girersiniz
natal
Tecrübeli Üye
****
Mesaj Sayısı: 858
Ynt: Meis Modülü...
07 Tem 2011 17:39:36


arkadaşlar chrome ya da internet explorerdan meis modülüne giremiyorum karşıma Tarayıcınız İlsisWeb tarafından şu an için desteklenmiyor.
Tarayıcınızı IE 5.0 veya daha üstüne güncelleyiniz. diye bir  yazı çıkıyor                                               çözümünü bilen hocalarım varsa yardımcı olabilirler mi?
maydin159
Uzman Üye
*****
Mesaj Sayısı: 288
(4. Sınıf Öğretmeni)
Ynt: Meis Modülü...
07 Tem 2011 22:41:29


arkadaşlar chrome ya da internet explorerdan meis modülüne giremiyorum karşıma Tarayıcınız İlsisWeb tarafından şu an için desteklenmiyor.
Tarayıcınızı IE 5.0 veya daha üstüne güncelleyiniz. diye bir  yazı çıkıyor                                               çözümünü bilen hocalarım varsa yardımcı olabilirler mi?
mebbis ve e okul a girişte sadece internet explore kullabiliyoruz hocam diğerlerini desteklemiyor meb..
bikes
Uzman Üye
*****
Mesaj Sayısı: 1661
Ynt: Meis Modülü...
07 Tem 2011 22:58:45


arkadaşlar chrome ya da internet explorerdan meis modülüne giremiyorum karşıma Tarayıcınız İlsisWeb tarafından şu an için desteklenmiyor.
Tarayıcınızı IE 5.0 veya daha üstüne güncelleyiniz. diye bir  yazı çıkıyor                                               çözümünü bilen hocalarım varsa yardımcı olabilirler mi?
  internet explorerda uyumluluk görünümü var sayfa açılınca oraya tıklayın
natal
Tecrübeli Üye
****
Mesaj Sayısı: 858
Ynt: Meis Modülü...
07 Tem 2011 23:44:38


bikes hocam teşekkürler...
caner gönyeli
Tecrübeli Üye
****
Mesaj Sayısı: 290
(Birleştirilmiş Sınıf)
Ynt: Meis Modülü...
24 Şub 2012 18:48:52


arkadaşlar meis modülündeki tadilat onarım modülü ne zaman açılır çatının onarılması gerekiyor ?
özi67
Bilge Üye
*****
Mesaj Sayısı: 2794
(1. Sınıf Öğretmeni)
Ynt: Meis Modülü...
15 Kas 2012 18:57:07


arkadaşlar meis modülüne bilgi girişi yapabilen var mı?
kozmikfail
Çalışkan Üye
***
Mesaj Sayısı: 122
Ynt: Meis Modülü...
04 Kas 2013 13:27:28


arkadaşlar mebbisten meis modulüne girmeye çalıştığımda tarayıcınız ie 5 ve üzeri olmalıdır diye uyarı alıyorum halbuki kullandığım tarayıcı ie 9. ne yapmam gerektiğini bilmiyorum lütfen yardımcı olur musunuz?
Misterno_17
Uzman Üye
*****
Mesaj Sayısı: 3032
Ynt: Meis Modülü...
04 Kas 2013 13:29:52


arkadaşlar mebbisten meis modulüne girmeye çalıştığımda tarayıcınız ie 5 ve üzeri olmalıdır diye uyarı alıyorum halbuki kullandığım tarayıcı ie 9. ne yapmam gerektiğini bilmiyorum lütfen yardımcı olur musunuz?
meis girdiğinizde uyum sekmesi var ona bi tıklayın hocam
Misterno_17
Uzman Üye
*****
Mesaj Sayısı: 3032
Ynt: Meis Modülü...
04 Kas 2013 13:33:41


arkadaşlar meis modülüne bilgi girişi yapabilen var mı?
geçen hafta girdik biz hocam
kozmikfail
Çalışkan Üye
***
Mesaj Sayısı: 122
Ynt: Meis Modülü...
04 Kas 2013 13:38:47


meis girdiğinizde uyum sekmesi var ona bi tıklayın hocam

hocam hiç girilmiyo. mebbisteki meis modulüne tıkladığım an bu uyarıyı veriyo.
Misterno_17
Uzman Üye
*****
Mesaj Sayısı: 3032
Ynt: Meis Modülü...
04 Kas 2013 13:44:34


hocam hiç girilmiyo. mebbisteki meis modulüne tıkladığım an bu uyarıyı veriyo.
HOCAM 13:44 İTİBARIYLA GİRDİM SORUN YOK.
metci
Uzman Üye
*****
Mesaj Sayısı: 1667
(Müdür Yetkili)
Ynt: Meis Modülü...
04 Kas 2013 13:47:00


Nereleri dolduracaktık meis ve e okuldan?
Sayfa: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15
.  

Benzer Konular:
» Takdir Teşekkür Hesaplama Programı
» Gelişim Raporu 2012-2013
» E-okul Da Yanlış Aktarım....
» Sürekli Devamsız Öğrenci İşlemleri
» E-okula Ders Programı Girme

Egitimhane.Com  |  Eğitim-Öğretim  |  İdari İşler  |  E-Okul, Mebbis (Moderatör: suleyman45)  |  Konu: Meis Modülü


MySQL KullanıyorPHP KullanıyorPowered by SMF 1.1.19 |SMF © 2006-2011, Simple Machines LLCXHTML 1.0 Uyumlu!CSS Uyumlu!
Bu Sayfa 0.061 Saniyede 18 Sorgu ile Oluşturuldu
 

Egitimhane.Com ©2006-2023 rss