Konu: Okul Yöneticileri Odası 2017-2018  (Okunma sayısı 1065061 defa)

tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 16.979
  • Tesekkur 33478
    • Çevrimdışı
  • # 25 May 2018 20:08:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Il ici tayinde sira calistirma yapilirken ogretmenin onayi aliniyor mu?Birde sira calistirma islemi ne zaman yapiliyor?Cevap vereceklere simdiden tesekkur ederim.
Birkaç yıldır sıra çalıştırılmıyor. Bu yok da yok.

ekotuba

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 142
  • Tesekkur 74
    • Çevrimdışı
  • # 25 May 2018 20:16:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
maaşı normal yatmış mı peki hocam
Evet hoca normal yatmış. Bir de sgk analık parasını alın diye mesaj atmış. Yani maaş falan değil

yeni-üye

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 507
  • Tesekkur 281
    • Çevrimdışı
  • # 25 May 2018 20:22:35
sozlesmeli ogretmenlerde rapor alinca maaslardan gunluk kesinti olur. (100 lira civari). 3 gunden fazla olan raporlarda maas kesintisi olur ama sgk bu parayi geri yatirir. bununla ilgili bir durum olabilir. ama. emin degilim.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar bir hocamız bir ay oldu doğum yaptı. Sözleşmeli öğretmen şuan analık izninde. Hocamız 300 lira doğum parası almış. Bugün sgk'dan mesaj gelmiş analık paranızı alın diye. E-devletten baktım 2500 lira görünüyor diyor. Ben doğumdan sonra böyle bir ücret almadım. Biz mi bilmiyorduk acaba? Bu ne ödemesi biken var mı?

creasy

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • İleti: 5.977
  • Tesekkur 8081
    • Çevrimdışı
  • # 25 May 2018 20:31:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Evet hoca normal yatmış. Bir de sgk analık parasını alın diye mesaj atmış. Yani maaş falan değil
izin parası yattıysa maaşının kesilmesi lazım, parayı çekip dekontla beraber milli eğitime gitsinler her şey ortaya çıkar, büyük ihtimal para oranında maaşı kesilecektir.

ekotuba

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 142
  • Tesekkur 74
    • Çevrimdışı
  • # 25 May 2018 20:33:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sozlesmeli ogretmenlerde rapor alinca maaslardan gunluk kesinti olur. (100 lira civari). 3 gunden fazla olan raporlarda maas kesintisi olur ama sgk bu parayi geri yatirir. bununla ilgili bir durum olabilir. ama. emin degilim.

Aslında 3 haftaya yakın rapor kullandı hocamız hamileliği riskli olduğu için. Ama yine de o değildir bence  analık paranızı alın demezlerdi hocam. Kimse bilmiyor bu durumu. Sgk da bugün telefonlara cevap vermemiş.

PINARCIK

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 3.419
  • Tesekkur 23174
    • Çevrimdışı
  • # 26 May 2018 00:08:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
okul öncesi veli öğretmen çizelge var mı arkadaslar
Buyrun hocam;

mali8057

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.696
  • Tesekkur 153
    • Çevrimdışı
  • # 26 May 2018 12:46:56
Taşınırda akıllı tahtaların yerine halen eski tahtalar gözükmektedir. Eski tahtaları sistemde imha etsek sorun olur mu?

rocers

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 946
  • Tesekkur 2253
    • Çevrimdışı
  • # 26 May 2018 13:53:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Birkaç yıldır sıra çalıştırılmıyor. Bu yok da yok.
Sıra çalıştırılmadığı zaman tayini çıkan öğretmenin yerine aynı anda kimse atanmıyor.Yani Normu boş kalıyor.Yanlış anlamadıysam.

wesser

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 1.882
  • Tesekkur 4034
    • Çevrimdışı
  • # 26 May 2018 16:48:45
Ilkokul-ortaokul dönem sonu işlemler
(Yönetmelik maddeleri ile birlikte)

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

yeni-üye

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 507
  • Tesekkur 281
    • Çevrimdışı
  • # 26 May 2018 16:57:42
yanlis anladiniz sanirim. il icinde bosalanin yeri tercih yapan olduysa dolar. yani sistem eszamanli calisiyor.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sıra çalıştırılmadığı zaman tayini çıkan öğretmenin yerine aynı anda kimse atanmıyor.Yani Normu boş kalıyor.Yanlış anlamadıysam.

kadir45

  • Yeni Üye
  • İleti: 6
  • Tesekkur 2
    • Çevrimdışı
  • # 26 May 2018 19:38:44
ilkokullar için öğretmenlerden istenecek sene sonu evraklarının listesi varmı arkadaşlar yada tablosu

wesser

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 1.882
  • Tesekkur 4034
    • Çevrimdışı
  • # 26 May 2018 19:47:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ilkokullar için öğretmenlerden istenecek sene sonu evraklarının listesi varmı arkadaşlar yada tablosu

Ders Kesim raporu
Ders içi etkinlik katılım ölçekleri
Yazılı teslim tutanağı 4.sinif
Rehberlik raporu
Sosyal kulüp raporu
Özel Eğitim öğrencisi varsa BEP ilerleme raporu
Mesleki çalışma raporu
Yaz dönemi tatil adres bildirimi

RuuDvNistelrooy

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 149
  • Tesekkur 13
    • Çevrimdışı
  • # 26 May 2018 20:54:25
E okulda 4.sinif proje tarihi girilmiş ders için proje notu girilmiyor. Sadece Sınav ve ders içi katılım bölümleri gözüküyor. Nasıl yapılabilir.?

wesser

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 1.882
  • Tesekkur 4034
    • Çevrimdışı
  • # 26 May 2018 21:00:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
E okulda 4.sinif proje tarihi girilmiş ders için proje notu girilmiyor. Sadece Sınav ve ders içi katılım bölümleri gözüküyor. Nasıl yapılabilir.?
Okul idaresi proje tarihini silecek. İlkokulda proje kalktı.

tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 16.979
  • Tesekkur 33478
    • Çevrimdışı
  • # 27 May 2018 00:19:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sıra çalıştırılmadığı zaman tayini çıkan öğretmenin yerine aynı anda kimse atanmıyor.Yani Normu boş kalıyor.Yanlış anlamadıysam.
Tayini çıkanın yerine o okulu tercih eden öğretmen atanıyor aynı anda.

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 rss