Konu: Sağlık Durumu Özrü  (Okunma sayısı 790847 defa)

sevgülb

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 77
  • Teşekkür 19
    • Çevrimdışı
  • # 07 Oca 2019 16:42:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam bütün mazeret tayinleri puana gore yapılır. Hic birinin bir önceliği yoktur.
Tesekkur ederim hocam

sessiznehir

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 888
  • Teşekkür 581
    • Çevrimdışı
  • # 07 Oca 2019 19:31:01
Başvuru ekraninda okul, ilçe ve il onayları bölümü yok. İlk basvuru ekrani ve tercihler görünüyor ve pasif. Sizde de mi böyle yoksa benim basvuruda sorun mu oluştu

ayse1990

  • Üye
  • *
  • İleti: 6
  • Teşekkür 13
    • Çevrimdışı
  • # 07 Oca 2019 22:48:29
Hocam Sizi Ailenizin Olduğu İlçeye Veriyorlar.. Diyelim Boşta Okul Yok O Zaman Depo Öğretmen Olarak Tutuyolar..yani Görevlendirme Yapıyorlar.başka İlçeye Verilmiyorsunuz.norm Atamasında Çıkarsa Ne Mutlu Çıkmazsa Görevlendrime Olarak Çalışıyorsunuz :)

ayse1990

  • Üye
  • *
  • İleti: 6
  • Teşekkür 13
    • Çevrimdışı
  • # 07 Oca 2019 22:50:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Raporda başkasının güç ve yardımı olmadan hayatını devam ettiremez yazması durumunda babamın elinden ehliyet imza hakkı gibi hakları alınır mı arkadaşlar bilgisi olan var mı ? HOCAM ONLARA GEREK YOKTU BEN ALDIĞIMDA.YANİ SADECE ADLİYEDEN BAŞKASININ GÜÇ VE YARDII YAZAN BELGEYİ VERMİŞTİM.

ayse1990

  • Üye
  • *
  • İleti: 6
  • Teşekkür 13
    • Çevrimdışı
  • # 07 Oca 2019 22:53:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Babam hematoloji bölümümde tedavi görüyor.doktor heyet raporu vereceģini söylüyor yalnız mebin istediği başkasının yardımı olmadan ibaresini yazmıyor.baban ayakta ve yürüyor diye. Bu ibareyi yazdırmak için ne yapmalıyım.
  HOCAM DOKTORA SÖYLEYİN..BEN HEYETTE PSİKOLOĞA DEMİŞTİM..AĞIR ENGELLİ KIZ KARDEŞİMİN BANA İHTİYACI VAR BUNUN İÇİN BU BELGEYE BU İBAREYİ DÜŞER MİSİNİZ DEDİM..TAYİN DEYİNCE Bİ HACALARA GİRİYO DOKTORLAR,SUİSTİMAL ETTİĞİMİZ KANIZSINA VARIYOLAR,NERDEN VARIYOLARSA ANLAMIŞ DEĞİLİM ORASI DA AYRI.

ayse1990

  • Üye
  • *
  • İleti: 6
  • Teşekkür 13
    • Çevrimdışı
  • # 07 Oca 2019 22:55:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam ben sağlık özründen tayin oldum. Raporda başkasının güç ve yardımı olmaksızın hayatını idame ettiremez ibaresi olacak
[/quote
Hocam bende ocakta sağlık özrğne başvurmayı düşünüyorum. Babamın rahatsızlığından dolayı heyet raporu aldım istenilen ifadeyi de yazdılar. Benim sorum şudur, ildışı tayin isteyecem babam büyükşehir statüsü olmayan ilde ikamet ediyor ben sadece babamın ikamet ettiği ilçeye mi isteyebiliyorum yoksa yakın ilçelere de isteyebilşrmiyim. Babamın ikamet ettiği ilçe küçük bir yer okul açılmayabilir diğer ilçeleri de isteyebilir miyim.
  HOCAM ZATEN SİZİ O İLÇEYE VERİYORLAR..YER YOKSA DEPODA TUTUP GÖREVLENDRME OLARAK ÇALIŞIYOSUNUZ.BAŞKA İLÇEYE VERMİYORLAR

batu1176

  • Üye
  • *
  • İleti: 37
  • Teşekkür 2
    • Çevrimdışı
  • # 09 Oca 2019 10:19:10
Tek hekimden tek seferde 10 gün rapor alınabilir mi? Heyete girmez dimi arkadaşlar? Bilen birisi acil yazabilir mi?

onderb

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 83
  • Teşekkür 16
    • Çevrimdışı
  • # 09 Oca 2019 10:28:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tek hekimden tek seferde 10 gün rapor alınabilir mi? Heyete girmez dimi arkadaşlar? Bilen birisi acil yazabilir mi?
tek tek hekimden 10 güne kadar bir seferde verebilir diye biliyorum

Sarp60

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Sosyal Bilgiler
  • İleti: 1.445
  • Teşekkür 828
    • Çevrimiçi
  • # 09 Oca 2019 10:31:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tek hekimden tek seferde 10 gün rapor alınabilir mi? Heyete girmez dimi arkadaşlar? Bilen birisi acil yazabilir mi?


alınır maksimum 10 gündür tek hekim bir seferde.

asum33

  • Yeni Üye
  • İleti: 4
  • Teşekkür 0
    • Çevrimdışı
  • # 23 Oca 2019 21:43:24
bana yardımcı olabilir misiniz?annem için başkasının güç ve yardımı olmaksızın hayatını devam ettiremez ibaresi yazıldı.sürekli ve yakın ilgi gerekmektedir .yazıldı ancak ağustosu mu beklemeliyim yoksa özür grubu atamasından bağımsız da ataması yapılabilir mi?

Sarp60

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Sosyal Bilgiler
  • İleti: 1.445
  • Teşekkür 828
    • Çevrimiçi
  • # 23 Oca 2019 21:54:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bana yardımcı olabilir misiniz?annem için başkasının güç ve yardımı olmaksızın hayatını devam ettiremez ibaresi yazıldı.sürekli ve yakın ilgi gerekmektedir .yazıldı ancak ağustosu mu beklemeliyim yoksa özür grubu atamasından bağımsız da ataması yapılabilir mi?

Dilekçe ile başvurun. Sağlık mazereti atama dönemine tabi değildir aslında.

adelaytt

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 182
  • Teşekkür 570
    • Çevrimdışı
  • # 02 Şub 2019 19:33:05
Babama Alzheimer başlangıcı var dedi doktor ve ilaç kullanmaya başladı rapor alabilir miyiz bu sebepten yanına tayin isteyebilir miyiz? Bilgisi olan arkadaşlar ne yapmamızı önerirsiniz

onderb

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 83
  • Teşekkür 16
    • Çevrimdışı
  • # 05 Şub 2019 20:36:38
Şu anda özür grubu başvuruları tekrar başladı yarın hemen rapor alsak sağlık özrü için il içinden başvurabilir miyiz bilgisi olan var mı acaba

akmagara

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 38
  • Teşekkür 27
    • Çevrimdışı
  • # 06 Şub 2019 15:19:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Şu anda özür grubu başvuruları tekrar başladı yarın hemen rapor alsak sağlık özrü için il içinden başvurabilir miyiz bilgisi olan var mı acaba
Hocam kılavuzda genellikle son 6 ay içinde alınmış olma şartı var sağlık raporunun.Yani kabul edilir çok büyük bir ihtimalle.

memet24

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 294
  • Teşekkür 244
    • Çevrimdışı
  • # 06 Şub 2019 15:34:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Şu anda özür grubu başvuruları tekrar başladı yarın hemen rapor alsak sağlık özrü için il içinden başvurabilir miyiz bilgisi olan var mı acaba
Mazerete bağlı başvuru ataması yapılamayan diyor hocam ocakta basvuranlari kapsıyor olabilir.

 

Egitimhane.Com ©2006-2023