Doğum sonrası analık izninin bitiminde bu hafta başında alınan 4 günlük rapor sonrası göreve başlama nasıl olur? Okulda ücretli öğretmen yerine görevlendirilmiş durumda. Doğum sonrası bu gece çıkacak yeni yasa ile 8 haftalık bir izinle uzatma durumumuz var. Raporumuz perşembe bitiş, 1 mayıs'ta göreve başlama ya da dilekçe alma gibi bir durum yapılamayacağı için 1 Mayıs'ta durumumuz ne olur? 1 Mayıs resmi tatil ancak ek ders kesintisi yapılmayan bir gün olduğu için o gün için raporumuz olmadığından ne yapılması gerekir?
(Benim görüşüme göre göreve başlatılamayacak bir güne rapor da alınmasına gerek yok. Pazartesi günü yeni yasaya uygun şekilde 8 haftalık izin dilekçesi alınması yönünde.)
Göreve başlama tatile denk geliyorsa takip eden ilk iş gününde başlar.