-
hilalyakamoz
05 Mayıs 2009
teşekkürler hocam,çok beğendim.Emeğinize sağlık
-
hanne
28 Nisan 2009
Teşekkürler.Elinize, yüreğinize sağlık.
-
ASİ VE MAVİ
27 Nisan 2009
Öğretmenim Çok Güzel Olmuş, Emeğinize Sağlık
-
rabia
27 Nisan 2009
teşekkürler hocam çok güzel bi çalışma
-
zefag
27 Nisan 2009
çok güzel bir çalışma olmuş.emeğinize sağlık
-
selalmaz
26 Nisan 2009
teşekkürler
-
kimeno
26 Nisan 2009
teşekkürler hocam
-
fatma_derya
26 Nisan 2009
tesekurler hocam cok guzel
-
gazi50
25 Nisan 2009
Elinize sağlık kendi kızım için kullanacağım.Teşekkür ederim.
-
smileplease03
24 Nisan 2009
Haklısın, faydalı bir çalışma olmuş
Yazı renklerini değiştirdim çünkü renkli yazıcım yok
-
NİHAL21
24 Nisan 2009
Teşekkürler
-
evrendurak
24 Nisan 2009
hocam çok güzel bir çalışma. sağolun.
-
isa55a
24 Nisan 2009
eline sağlık