Bu mu hocam?09mutlu hoca eklemişti sanırım?
4.sınıf öğretmenıydım 1.sınıf öğretmenı alan değiştirince ben 1. sınıfları aldım cizgi çalışmaları yaptırıyorum ve uyum kitabına göre gidiyorum.uyum için ayrca bır plan var mı