2. Sınıf Öğretmenleri Günlüğü 2020-2021

Çevrimdışı kuzeka

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 292
  • 148
  • 292
  • 148
# 15 May 2021 18:12:49
Yapsak iyi olurdu

Çevrimdışı boys

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 127
  • 69
  • 127
  • 69
# 20 May 2021 15:23:04
Arkadaşlar hangi konulardasiniz

Çevrimdışı yeşiledoğru

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 220
  • 277
  • 220
  • 277
# 20 May 2021 15:49:49
Bu sene günlüğe çok yazılmadı. Kimse de heves kalmadı hastalıktan, canlı dersten.

Hayat Bilgisi:Doğal unsurlar.
Matematik :Paralarımızla ilgili problem çözelim
Türkçe :Son temaya geçeceğim pazartesi

Çevrimdışı serap3

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 224
  • 472
  • 224
  • 472
# 20 May 2021 16:30:31
Hayat Bilgisi; Bitki Yetiştirmenin, Hayvan  Beslemenin Önemi
Türkçe; Atakan Televizyon Seyretmek Istiyor (son tema ilk metin)
Matematik; Paralarımızla ilgili problemler

Çevrimdışı arzu71

  • Üye
  • *
  • 9
  • 15
  • 9
  • 15
# 20 May 2021 16:51:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar hangi konulardasiniz
HAYAT BİLGİSİ :Doğal Unsurlar
MATEMATİK:Para Problemleri
TÜRKÇE:Haftaya son temaya geçeceğiz.

Çevrimdışı boys

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 127
  • 69
  • 127
  • 69
# 20 May 2021 17:49:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu sene günlüğe çok yazılmadı. Kimse de heves kalmadı hastalıktan, canlı dersten.

Hayat Bilgisi:Doğal unsurlar.
Matematik :Paralarımızla ilgili problem çözelim
Türkçe :Son temaya geçeceğim pazartesi

Aynen Hocam, yorulduk

Çevrimdışı semih7550

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 282
  • 1.415
  • 282
  • 1.415
# 20 May 2021 23:49:44
Hayat Bilgisi:Doğal unsurlar.
Matematik :Paralarımızla ilgili problem çözelim
Türkçe :Son temaya geçeceğim pazartesi
Benim de aynısı

Çevrimdışı sevgülb

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 197
  • 54
  • 197
  • 54
# 21 May 2021 03:09:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eba’ya tek tuşla haftalık ders programı ekleme

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu yöntemi deneyen var mı sinif öğretmenleri için de oluyor mu acaba bıktık artık her hata yarim saat ders atamaktan

Çevrimdışı rinogest

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 508
  • 2.406
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 508
  • 2.406
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 21 May 2021 09:15:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu yöntemi deneyen var mı sinif öğretmenleri için de oluyor mu acaba bıktık artık her hata yarim saat ders atamaktan


Yaptım ve 2 Temmuza kadar derslerimi atadım.
Videoyu izleyin ders atama yerine bir haftalık ders programını girin kaydedin sonra sadece bir tuşa dokunarak istediğiniz kadar hafta için atayın.Videoda her şey açık açık anlatılmış.

Çevrimdışı öznur33

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.728
  • 548
  • 1.728
  • 548
# 21 May 2021 10:53:54
Dogru parcasi adlandirirken KM  ve MK  her iki sekildede olur deil mi arkadaslar

Çevrimdışı emren306

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.061
  • 3.317
  • 1.061
  • 3.317
# 21 May 2021 10:58:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dogru parcasi adlandirirken KM  ve MK  her iki sekildede olur deil mi arkadaslar

her ikiside olur ama genelde kullanım soldan sağa doğrudur...parça üzerinde

Çevrimdışı sevgülb

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 197
  • 54
  • 197
  • 54
# 21 May 2021 15:49:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Yaptım ve 2 Temmuza kadar derslerimi atadım.
Videoyu izleyin ders atama yerine bir haftalık ders programını girin kaydedin sonra sadece bir tuşa dokunarak istediğiniz kadar hafta için atayın.Videoda her şey açık açık anlatılmış.
Teşekkürler hocam

Çevrimdışı sevgülb

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 197
  • 54
  • 197
  • 54
# 21 May 2021 15:50:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Yaptım ve 2 Temmuza kadar derslerimi atadım.
Videoyu izleyin ders atama yerine bir haftalık ders programını girin kaydedin sonra sadece bir tuşa dokunarak istediğiniz kadar hafta için atayın.Videoda her şey açık açık anlatılmış.
2 temmuza kadar uzaktan eğitim diyorsunuz yani açılmaz mi acaba 🤔

Çevrimdışı yeşiledoğru

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 220
  • 277
  • 220
  • 277
# 21 May 2021 15:56:47
Ben okullar açılmazsa erken kapanma bekliyorum, yani zamanında 18 inde. Uzaktan eğitimin telafisini yine uzaktan yapmak hata olur. 1 gece alınan kararlar gibi olur mu olur. Ağustosun sonundan beri canlı  ders yeter gerçekten.

Çevrimdışı php_korsan

  • Uzman Üye
  • *****
  • 11.575
  • 11.905
  • 11.575
  • 11.905
# 21 May 2021 16:17:27
Bu sınav meseleleri, zaten hem okulları seyreltmek hem de erken kapanmaya işaret gibi.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK