Konu: 2010 Zorunlu Hizmet Affı Mağdurları Yine Mağdur Edilmesin!  (Okunma sayısı 18781 defa)

mhmt_60

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 297
  • Teşekkür 198
    • Çevrimdışı
  • # 25 Haz 2020 12:09:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Evet hocam zaten bakanlığı aradım dediği bu olmuştu. Zaten zorunlu hizmet bölgesinde olmayip affa uğrayanlar da (3 ay kaldı,6 ay kaldı) yaziyormus parantez icinde
Dediğiniz gibi parantez içinde kalan süreler yazan bir arkadaşımiz var mı acaba? Bana söyledikleri inandırıcı gelmiyor.

unitimsah1

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 236
  • Teşekkür 823
    • Çevrimdışı
  • # 25 Haz 2020 12:18:34
Eşim ve ben 2008 atamisiyiz,bizde aynı mağduriyeti yaşıyoruz ne yazık ki.... inşallah yapılacak değişiklikle bu mağduriyet çözülür.

t._yildirim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 728
  • Teşekkür 1634
    • Çevrimdışı
  • # 25 Haz 2020 12:19:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dediğiniz gibi parantez içinde kalan süreler yazan bir arkadaşımiz var mı acaba? Bana söyledikleri inandırıcı gelmiyor.
O şekilde yazan var mı Ben de merak ettim hiç kimseden daha önce duymamıştım

nkocaman

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 616
  • Teşekkür 178
    • Çevrimdışı
  • # 25 Haz 2020 12:28:23
Parantez falan yok ya. Birisi dedi herkes parantez içi arar oldu. Yok öyle bişey, birisinin tahmini sadece.

Mert1980

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 92
  • Teşekkür 61
    • Çevrimdışı
  • # 25 Haz 2020 12:37:05
500.000kisi mağdur tahminen ama hakkimiz olan puanı almak için mağduriyetimizi  dile getiremiyoruz

ailton

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 914
  • Teşekkür 626
    • Çevrimdışı
  • # 25 Haz 2020 12:45:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Parantez falan yok ya. Birisi dedi herkes parantez içi arar oldu. Yok öyle bişey, birisinin tahmini sadece.
Parantez konusunda hocama katılıyorum. 2010 yılından önceki herkeste "yükümlü değil" ibaresi mevcut. 2010 yılından sonrakilerde tamamladı/devam ediyor gibi ibareler var. Parantez içini de açıklayayım. Örneğin bir öğretmen zorunlu hizmet bölgesinde görev yaparken  eş mazeretinden zorunlu hizmet öngörülmeyen bir okula atandığında erteleme işleminden önce parantez içinde kalan süresi yazıyordu. Örneğin 7 ay, 1 yıl gibi. Ancak diğer durumlarda böyle bir şeyle karşılaşmadım.

carpediem03

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 3.119
  • Teşekkür 5769
    • Çevrimdışı
  • # 25 Haz 2020 13:23:32
Benim  mebbis'te yükümlü değil yazıyor. Eskiden muaf yazıyordu, çok iyi hatırlıyorum, hatta muaflık nedeni de yazıyordu, ne zamandır yükümlü değil yazıyor bilmiyorum.

Unexpected

  • Üye
  • *
  • İleti: 680
  • Teşekkür 748
    • Çevrimdışı
  • # 25 Haz 2020 13:26:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benim  mebbis'te yükümlü değil yazıyor. Eskiden muaf yazıyordu, çok iyi hatırlıyorum, hatta muaflık nedeni de yazıyordu, ne zamandır yükümlü değil yazıyor bilmiyorum.
herkeste ayni hocam

nurfedaisi

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 376
  • Teşekkür 959
    • Çevrimdışı
  • # 25 Haz 2020 13:29:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Parantez falan yok ya. Birisi dedi herkes parantez içi arar oldu. Yok öyle bişey, birisinin tahmini sadece.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
O şekilde yazan var mı Ben de merak ettim hiç kimseden daha önce duymamıştım
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Evet hocam zaten bakanlığı aradım dediği bu olmuştu. Zaten zorunlu hizmet bölgesinde olmayip affa uğrayanlar da (3 ay kaldı,6 ay kaldı) yaziyormus parantez icinde

Ekte zorunlu hizmeti devam eden arkadaşın bilgisi şeklinde bir parantez olabilir. Fakat ben de ilk defa duyuyorum.

hakuscu

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 175
  • Teşekkür 222
    • Çevrimdışı
  • # 25 Haz 2020 17:02:57
Atama ve yer değiştirme yönetmeliğinde yapılacak değişiklikler için ekim ayındaki çalıştayda sendika yetkilileri, anlaşılan sadece 2010’dan sonra atanan ve zorunlu hizmet bölgesinde çalışan öğretmenlerin haklarını korumak için uğraşmışlar. Bunca insanın emeği nasıl görmezden gelinir?

Mert1980

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 92
  • Teşekkür 61
    • Çevrimdışı
  • # 25 Haz 2020 18:30:13
2010 dan önce atananlar ek puan alamayacak sanırım kimse elini taşın altına koymuyor

hakuscu

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 175
  • Teşekkür 222
    • Çevrimdışı
  • # 25 Haz 2020 19:38:29
Twitter’dan yazmaya devam etmeliyiz.

sebocan

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • İleti: 28.716
  • Teşekkür 442136
    • Çevrimdışı
  • # 25 Haz 2020 22:18:00
Değerli arkadaşlar,

Sitemiz üzerinden açıktan veya özel mesajlarla link paylaşılarak site dışı oluşturulan hiçbir gruba güvence vermiyoruz.  Yakın tarihimizde hepimizin yakından takip ettiği olumsuz durumlar olmuştur. Bu noktadan hareketle oluşabilecek her hangi bir olumsuzluk karşısında sorumluluğumuz yoktur. Bilginize...

polipost19

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 51
  • Teşekkür 29
    • Çevrimdışı
  • # 25 Haz 2020 23:13:27
2008 de sıralama olarak Türkiye 80. si olarak Mersin e sözleşmeli atandım.
Kadro için doğunun bir ilçesine geçtim.
Tüm sözleşmeliler bulunduğu yerde kadroya geçti. Türkiye 80. si olarak doğuda kaldım.
Eşim Gaziantep merkez doğu görevi olmadığı için yanıma tayin istedi. 3 ay sonra doğu görevi affedildi. Merkeze 75 km uzaklıkta bir nahiyede ömrümüzün en güzel yıllarından 5 yılını geçirdikten sonra eşim Gaziantep te  aynı görev yaptığı okula anca gelebildi.
Şu anda da verilmeyen hizmet puanı mağduruyuz.
Diyecek başka bir sözüm yok...

Muratbahce

  • Üye
  • *
  • İleti: 13
  • Teşekkür 1
    • Çevrimdışı
  • # 25 Haz 2020 23:43:39
sayfayı aktif tutalım arkadaşlar inşallah amacımıza ulaşabiliriz

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK