Bizim sesimizi de duysunlar artık.İl içi sıralar en yakın zamanda çalıştırılır inşallah .Allahtan ümit kesilmez.
İl içi hayal. 2 merkez köy okulunda 1. sıradayım. Yan alan uygulamasıyla boşalma ihtimali olabilir.Ne yazık ki bence sıralar çalıştırılmayacak, norm fazlalarıyla doldurulacak. Ben de sadece oraları uzaktan seyredeceğim geliş gidiş yaparken. Belki 5 sene sonra gelirim merkez köylere.
Dün bakanlığı aradım belki bir şeyler öğrenirim diye ama yok...Elimize resmi bir bilgi ulaşmadan bilgi veremiyoruz dediler.Beklemekten yoruldum artık.Şu sıralar çalıştırılsın yaa.Yerimizi yurdumuzu bilelim