Edebiyat hocam.Tek tercih yaptım.Mübarek günde yaradan hayırlısını versin.Sadece iki yer açtılar.Şikayetim yaradanadır hocam....Bu arada görev yeriniz...
seneye olur mu ki ?
Sonuçlar açıklansın saflar belli olsun öğretmenim.Başlıklar tükenmez. Herkes için hayırlısı.
hocam artık her sene kısıtlı norm ile yapılır. Sendikaların yıllardır talepleri bu şekilde idi
Almancaya geçmek isteyen yok mu