Konu: 2013'ten Bu Yana Rutin Alan Değişikliği Bekleyenler  (Okunma sayısı 2864413 defa)

fatmasoylu

  • Üye
  • *
  • İleti: 11
  • Teşekkür 12
    • Çevrimdışı
  • # 15 Mar 2019 16:38:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Evet hocam

Sendika avukatindan istatistiki bilgi istemiştim.Olumlu sonuçlanma oranı.

Bu hafta ona göre açacağım.Davayi kazanan sayısına göre.Dava açıp, kaybedrsem çıkmam yine

Bu meblağlar ile  kesinlikle çıkmam.Emeklilik zamanında 30 bin TL birikim anlamında daha mantıklı .

Hakkımızı yine vermiyorlar ama sonuçta 58 li yaşlarda o para da ilaç gibi gelir.
Merhaba hocam. İlksan ödemesi için dava açtınız mı onu soracaktım. Ben de açmayı düşünüyorum da. Kazanma ihtimalimiz nedir acaba ? Bu konuda kazanılmış örnek bir dava var mı acaba onu merak ettim. Teşekkürler.

Yedika

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Coğrafya Öğretmeni
  • İleti: 171
  • Teşekkür 137
    • Çevrimdışı
  • # 15 Mar 2019 21:00:47
Hayır hocam avukat ile görüşemedik.
Sendika avukatı dönmedi.

İlksan aidat kesmiyor benden şuan.
Emeklilige esas istegimi red ettiginden herhalde .Onlar da dava açmami bekliyor.

Leo41

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 44
  • Teşekkür 32
    • Çevrimdışı
  • # 15 Mar 2019 21:28:30
Sendikalar üyeleri için bu davaları açıyor en azından benim sendika açıyor hatta dilekçe örneklerini falan gönderdi bana. Ama benim ikrazım var diye kapatmaktan vazgeçtim.

fulaycan

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 79
  • Teşekkür 64
    • Çevrimdışı
  • # 16 Mar 2019 14:54:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
20 yıl sonra sınıf öğretmenliğini bırakıp meslek lisesinde meslek bilgisi öğretmeni olarak göreve başladım.
1. Sınıfta gürültü yok denecek kadar az.
2. Nöbetlerde hiç ses yok. Düdük yok. Gençler bir işaret ile sınıflara geçebiliyorlar.
3  Uygulamalı dersler ise çok keyifli. Gençlerle bilikte yapılan çalışmalar çok güzel oluyor.
4. Koordinatorluk denen kavramla tanıştım. Haftada 2 gün sanayii dolaşıyorum. Programını kendim yapiyorum.
5. Derslerde konuya hakim iseniz, öğrenciler sizin bilginize saygı duyuyor.
6. Sınıf hakimiyetinde de tatlı-sert bir yöntem uygulayarak bir aydır disiplin sorunu yaşamadım.
Sonuç olarak ; sınıf öğretmenliğinden aldığım hazzı almaya devam ediyorum. Ekonomik olarakta  sınıf öğretmenliği ek dersi + kurs + destek eğitimini tek seferde alma imkanım doğdu.
Daha ne isteyebilirim ki. Sadece cok şükür  diyorum.


Ben de 20 yıl sınıf öğretmenliğinden sonra alana geçtim.Hocama tamamen katılıyorum.Daha önce de yazdım alan değişikliği ile ile ilgili ilk tecrübelerimi.Kesinlikle branş öğretmenliğinin her anlamda artısı fazla.

karanlıksevdam

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Lise Branş Öğrt.
  • İleti: 184
  • Teşekkür 78
    • Çevrimdışı
  • # 21 Mar 2019 20:10:55
Çok doğru ve ortaokulile lisa branşları da ayırt edilmeli.. çünkü ikisi bir değil .. lise branşı çok daha başka bir şey. çok daha iyi ve rahat.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben de 20 yıl sınıf öğretmenliğinden sonra alana geçtim.Hocama tamamen katılıyorum.Daha önce de yazdım alan değişikliği ile ile ilgili ilk tecrübelerimi.Kesinlikle branş öğretmenliğinin her anlamda artısı fazla.

losar

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 392
  • Teşekkür 343
    • Çevrimiçi
  • # 21 Mar 2019 20:15:27
lise biraz yorucu (alan hakimiyeti nedeniyle) lakin öğretmen olduğumu  anladım.Okulum anadolu lisesi.Sanki üniversitede hoca oldum gibi hissediyorum 1. sınıftan 11. sınıfa geçince  :D
branş kimya  :)

kutsi89

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 189
  • Teşekkür 79
    • Çevrimdışı
  • # 21 Mar 2019 21:24:59
Arkadaşlar benim alan değişikliği yapınca maaş  bankam değişti ama mebbisdeki iban eski bankanin ibani ne yapmam gerekiyor

Leo41

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 44
  • Teşekkür 32
    • Çevrimdışı
  • # 21 Mar 2019 21:30:12
Mebbisteki ıbanı siz defiştirebiliyorsunuz. Bir yere başvurmanıza gerek yok hocam.

kutsi89

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 189
  • Teşekkür 79
    • Çevrimdışı
  • # 21 Mar 2019 21:31:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Mebbisteki ıbanı siz defiştirebiliyorsunuz. Bir yere başvurmanıza gerek yok hocam.
hocam mernise ulaşılamıyor sonra deneyin dedi

karanlıksevdam

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Lise Branş Öğrt.
  • İleti: 184
  • Teşekkür 78
    • Çevrimdışı
  • # 21 Mar 2019 21:37:49
hocam bu da bir fark işte; alan hakimiyeti uzmanlık gerektiriyor. büyük yaş gruplarına hitap ediyorsunuz. ortaokuldakiler de ocuk daha ... lise başka diyorum ya. ilköğretime benzemez (ilkokul + ortaokul).

ilköğretim ömür törpüsüymüş. liseye geçince bunu çok daha iyi anladım.
Ve evet, insan biraz daha üniversitede gibi hissediyor kendini.
alana hakimiyet çokönemli, bu unutulmamalı !
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
lise biraz yorucu (alan hakimiyeti nedeniyle) lakin öğretmen olduğumu  anladım.Okulum anadolu lisesi.Sanki üniversitede hoca oldum gibi hissediyorum 1. sınıftan 11. sınıfa geçince  :D
branş kimya  :)

Yedika

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Coğrafya Öğretmeni
  • İleti: 171
  • Teşekkür 137
    • Çevrimdışı
  • # 21 Mar 2019 22:18:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok doğru ve ortaokulile lisa branşları da ayırt edilmeli.. çünkü ikisi bir değil .. lise branşı çok daha başka bir şey. çok daha iyi ve rahat.


Lisedeyim çok mutluyum.

Ortaokulda çalışmadım.Fakat biraz gürültülü olduğunu biliyorum.

Artık 19 sene gürültüden sonra sessizlik
çok güzel.

İsteyen herkese nasib olur inşallah.

ulkum

  • Uzman Üye
  • *****
  • Türk Dili ve Ed.
  • İleti: 3.117
  • Teşekkür 4610
    • Çevrimdışı
  • # 22 Mar 2019 22:57:09
Kesinlikle alan hakimiyeti şart yoksa,çoluğun çocuğun maskarası oluruz,valla lise koridorlarında gezerken iyiki alan değiştirmişim diyorum

metalmania

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 2.190
  • Teşekkür 3247
    • Çevrimdışı
  • # 26 Mar 2019 09:07:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
lise biraz yorucu (alan hakimiyeti nedeniyle) lakin öğretmen olduğumu  anladım.Okulum anadolu lisesi.Sanki üniversitede hoca oldum gibi hissediyorum 1. sınıftan 11. sınıfa geçince  :D
branş kimya  :)

:) hocam,ben de 14 haziranda başlayacağım.azın bol bol çalışacağım 8)

losar

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 392
  • Teşekkür 343
    • Çevrimiçi
  • # 26 Mar 2019 10:25:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
:) hocam,ben de 14 haziranda başlayacağım.azın bol bol çalışacağım 8)

sonra çok rahat edersiniz hocam kolay gelsin

defansagelseniz

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 83
  • Teşekkür 16
    • Çevrimdışı
  • # 26 Mar 2019 11:09:40
Merhaba arkadaşlar 160 saat özel eğitim sertifikası olan bir sınıf öğretmeni  özel eğitime alan değişikliği yapabilir mi? Ya da görevlendirme alabilir mi?

 

Egitimhane.Com ©2006-2023