Konu: 2013'ten Bu Yana Rutin Alan Değişikliği Bekleyenler  (Okunma sayısı 2625123 defa)

kulki

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 29
  • Teşekkür 37
    • Çevrimdışı
  • # 14 Haz 2019 11:58:12
an itibarıyla ilkokul defterini kapatıp pazartesi liseye adım atıyorum.

natal

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.999
  • Teşekkür 768
    • Çevrimdışı
  • # 13 Tem 2019 23:04:18
ilksandan aradılar mı sizi tamam mı devam mı diye? neler yaptınız çok konuşamadım dışardaydım doğrusu mutemete git filan dedi.. çıkan ya da kalana hocalarım neler yaptınız? mantıklı mı değil mi sizce yorumlarınız nedir? yeni alanlarımızda başarılar..

akram

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 150
  • Teşekkür 29
    • Çevrimdışı
  • # 13 Tem 2019 23:16:12
Siz arıyorsunuz  dilekçe ve atama kararnamesini istiyorlar

Öğ_ret_men

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
  • Teşekkür 0
    • Çevrimdışı
  • # 18 Tem 2019 16:36:41
Hocam merhaba. ilksan üyeliği için ne karar verdiniz,devam edecek misiniz? Ben kararsız kaldım da fikir almak istiyorum. Artıları,eksileri ne olur sizce?

kutsi89

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 173
  • Teşekkür 74
    • Çevrimdışı
  • # 29 Tem 2019 20:09:49
Arkadaşlar mrb. Bi sorum olacaktı anadolu üniv açıköğretim sosyoloji mezunları felsefeye geçti mi. Kaç kredilik felsefe psikoloji derslerini karşılıyor mu açıköğretim fakültesi.

tarkan555

  • Bilge Üye
  • *****
  • İleti: 8.928
  • Teşekkür 9393
    • Çevrimdışı
  • # 29 Tem 2019 21:23:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ilksandan aradılar mı sizi tamam mı devam mı diye? neler yaptınız çok konuşamadım dışardaydım doğrusu mutemete git filan dedi.. çıkan ya da kalana hocalarım neler yaptınız? mantıklı mı değil mi sizce yorumlarınız nedir? yeni alanlarımızda başarılar..

Eğer meslekte 20 yılı falan  devirdiyseniz ilksan a devam edin hocam

kulki

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 29
  • Teşekkür 37
    • Çevrimdışı
  • # 01 Ağu 2019 13:58:33
beni de aradılar kalsam mı çıksam mı bilemedim. ilksanda 8 yıl oldu. belki bir gün evlenirim diye o evlilik yardımı için kalsam mı  ;D

Rüzgara Karşı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Matematik Öğretmeni
  • İleti: 875
  • Teşekkür 230
    • Çevrimdışı
  • # 06 Ağu 2019 13:52:56
merhaba arkadaşlar. ocakta yeni alanında farklı ilçede  göreve başlayanlar tekrar geldiğiniz ilçeye özür grubu isteyebiliyor musunuz? (eş ya da ikametgahdan dolayı)

ulkum

  • Uzman Üye
  • *****
  • Türk Dili ve Ed.
  • İleti: 3.094
  • Teşekkür 4573
    • Çevrimdışı
  • # 11 Ağu 2019 15:22:08
İsteyebilirsiniz ben eş durumundan alan değiştirir değiştirmez istedim

koray1717

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 104
  • Teşekkür 30
    • Çevrimdışı
  • # 11 Ağu 2019 15:51:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
merhaba arkadaşlar. ocakta yeni alanında farklı ilçede  göreve başlayanlar tekrar geldiğiniz ilçeye özür grubu isteyebiliyor musunuz? (eş ya da ikametgahdan dolayı)
sadece eş özrü olur. ikametgah diye bir özür yok

 

Egitimhane.Com ©2006-2023