Konu: 2019 Diplomaya Dayalı Alan Değişikliği  (Okunma sayısı 863961 defa)

smileplease03

  • Uzman Üye
  • *****
  • Din Kült. Öğrt.
  • İleti: 3.864
  • Teşekkür 2663
    • Çevrimdışı
  • # 14 Ara 2019 22:34:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam şöyle anlatayım.2009 da göreve başladım.1 sene askeri öğretmenlik içinde olacak şekilde 5400 gibi bişey yattı.rakama bakmadım çünkü sadece çıkmak istemiştim bu yapıdan
Teşekkürler. Bir dilekçe vermek yetti mi yoksa dava ile mi çıktınız?

bohemx

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 846
  • Teşekkür 112
    • Çevrimdışı
  • # 14 Ara 2019 23:15:04
2014 sosyoloji mezunlari felsefeye basvurabiliyor mu.Alan degıstiren oldu mu

adnan1195

  • Üye
  • *
  • İleti: 17
  • Teşekkür 19
    • Çevrimdışı
  • # 14 Ara 2019 23:29:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Teşekkürler. Bir dilekçe vermek yetti mi yoksa dava ile mi çıktınız?
basit bir dilekçe o kadar.hemen gününde dönüş yaptılar.yani onayladilar.

Edeb_46

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 1.112
  • Teşekkür 1227
    • Çevrimdışı
  • # 15 Ara 2019 00:01:29
Hayırlı geceler arkadaşlar.Hepimiz için en hayırlısı olsun inşallah....

ezooosss

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 172
  • Teşekkür 96
    • Çevrimdışı
  • # 15 Ara 2019 00:13:08
Bu gün gidip aöf ten transkript aldım pazartesi verecegım ve soracagım pnaylı mı dıye aklım takıldı benım belgelerı verdım onay yazısını gördum ama hala kafam rahat degıl 🙄

smileplease03

  • Uzman Üye
  • *****
  • Din Kült. Öğrt.
  • İleti: 3.864
  • Teşekkür 2663
    • Çevrimdışı
  • # 15 Ara 2019 00:28:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu gün gidip aöf ten transkript aldım pazartesi verecegım ve soracagım pnaylı mı dıye aklım takıldı benım belgelerı verdım onay yazısını gördum ama hala kafam rahat degıl 🙄
Sıkıntı yapmak iyi gelmez. Gerek yok. Rahat olun biraz.

smileplease03

  • Uzman Üye
  • *****
  • Din Kült. Öğrt.
  • İleti: 3.864
  • Teşekkür 2663
    • Çevrimdışı
  • # 15 Ara 2019 00:32:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
basit bir dilekçe o kadar.hemen gününde dönüş yaptılar.yani onayladilar.
Teşekkür ederim. Peki aidatların hesabınıza yatması takriben ne kadar süre içinde oldu kıymetli öğretmenim?

smileplease03

  • Uzman Üye
  • *****
  • Din Kült. Öğrt.
  • İleti: 3.864
  • Teşekkür 2663
    • Çevrimdışı
  • # 15 Ara 2019 00:33:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Teşekkür ederim. Peki aidatların hesabınıza yatması takriben ne kadar süre içinde oldu kıymetli öğretmenim?
Bu parayla bir çeşme yaptırmayı planlıyorum annem ve babam adına. O sebeple sordum da. Teşekkürler.

SOĞUK336

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 2.498
  • Teşekkür 1103
    • Çevrimdışı
  • # 15 Ara 2019 06:51:51
Günaydın arkadaşlar.

sevgülakbucak

  • Aktif Üye
  • **
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 66
  • Teşekkür 19
    • Çevrimdışı
  • # 15 Ara 2019 06:58:29
Arkadaşlar mrb ben  sinif öğretmeniyim  2011 yılında atandım dolayısıyla yan alanım yok ortaokul türkçe öğretmenliğine geçmek  istiyorum fakat yan alanım olmadığı için bu olmuyor bu bölümü okumak istesem nasil olur hem çalışıp hem okul bir kolaylığı var mıdır  ya da acikogretim de bu bolum var mi bir de hadi okudum tekrar kpss ye girmek gerekekir mi ?

$ule

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Lise Branş Öğrt.
  • İleti: 237
  • Teşekkür 176
    • Çevrimdışı
  • # 15 Ara 2019 07:51:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar mrb ben  sinif öğretmeniyim  2011 yılında atandım dolayısıyla yan alanım yok ortaokul türkçe öğretmenliğine geçmek  istiyorum fakat yan alanım olmadığı için bu olmuyor bu bölümü okumak istesem nasil olur hem çalışıp hem okul bir kolaylığı var mıdır  ya da acikogretim de bu bolum var mi bir de hadi okudum tekrar kpss ye girmek gerekekir mi ?
Hocam açıköğretimde Türk Dili ve Edebiyatı okuyabilirsiniz.Üstelik sınavsız kayıt yapılabiliyor.Eğer sevdiğiniz bir alansa çok kolay okursunuz ve belki 3 yılda bile bitirebilirsiniz.Ardından da KPSS'ye girme şartı olmadan alan değiştirebiliyorsunuz.Hepsi çok kolay yani.Yeter ki isteyin.

Stargate_73

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Matematik Öğretmeni
  • İleti: 480
  • Teşekkür 632
    • Çevrimdışı
  • # 15 Ara 2019 07:53:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam, alanı değiştirince ilksandan  ayrıldınız mı? Ayrıldıysanız ne kadar aldınız? Bi mahsuru yoksa yazar mısınız?
Ayrıldım.9000e yakın aldım.

azizan

  • Aktif Üye
  • **
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 74
  • Teşekkür 23
    • Çevrimdışı
  • # 15 Ara 2019 08:14:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar mrb ben  sinif öğretmeniyim  2011 yılında atandım dolayısıyla yan alanım yok ortaokul türkçe öğretmenliğine geçmek  istiyorum fakat yan alanım olmadığı için bu olmuyor bu bölümü okumak istesem nasil olur hem çalışıp hem okul bir kolaylığı var mıdır  ya da acikogretim de bu bolum var mi bir de hadi okudum tekrar kpss ye girmek gerekekir mi ?
Hocam ben de Türkçe'yi çok severim.TDE ilgim  fazladır.AOF TDE okudum.2 küçük çocuğum vardi.Sevdiğim için uykularimdan feragat ederek çalıştım,iyi bir diploma notu ile 3 yılda mezun oldum.Kesinlikle yata yata geçilen  bir bölüm değil.Ilk yil 4.00 ortalama yapmıştım.Sonra üstten ders aldığım için biraz düştü ortalama ama örgün diploma notundan daha yüksek bir not ile mezun oldum.Alan değişiminde kimsenin AOF diye kucumsemesine meydan vermemek  için emek verdim.Öğrencilere verimli olabilmek ve kendimi geliştirmek adına Osmanlı Türkçesi kurslarına katıldım.
Demem o ki gerçekten isteyince yapılmayacak şey yok.

adnan1195

  • Üye
  • *
  • İleti: 17
  • Teşekkür 19
    • Çevrimdışı
  • # 15 Ara 2019 09:09:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Teşekkür ederim. Peki aidatların hesabınıza yatması takriben ne kadar süre içinde oldu kıymetli öğretmenim?
bir ay içinde yattı hocam.

Edeb_46

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 1.112
  • Teşekkür 1227
    • Çevrimdışı
  • # 15 Ara 2019 10:01:28
Bulunduğunuz ilde üniversite varsa,Türkçe bölümü ikinci öğretim yazarak çok rahat okursunuz;3 yilda biter muafiyet olacagi için;ama devamsizlik hakkı fazla olmadığı için her akşam okula gitmek ve bazı şeylerden daha fazla fedekarlık yapmak zorunda kalırsınız,sonuçta sevdiğiniz bölüm Türkçe ye geçiş yapma şansınız daha fazla olur.Arkadaşların dediği gibibAÖF TDE okuyabilirsiniz ama Türkçe bölümüne geçiş yapamazsınız ve alan değiştirme şansınız Tde de daha düsük olur.Karar sizin.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar mrb ben  sinif öğretmeniyim  2011 yılında atandım dolayısıyla yan alanım yok ortaokul türkçe öğretmenliğine geçmek  istiyorum fakat yan alanım olmadığı için bu olmuyor bu bölümü okumak istesem nasil olur hem çalışıp hem okul bir kolaylığı var mıdır  ya da acikogretim de bu bolum var mi bir de hadi okudum tekrar kpss ye girmek gerekekir mi ?

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK