Konu: 2019 Diplomaya Dayalı Alan Değişikliği  (Okunma sayısı 239370 defa)

aysglgll

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 404
  • Teşekkür 64
    • Çevrimdışı
  • # 22 Nis 2019 19:46:34
akşam yemeğini yiyince herkese bi ağırlık çöktü heralde.ortalarda kimse yok.birazdan çaylar ,kahveler hazırlanınca sayfa canlanır diye umut ediyorum:)

SOĞUK336

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 1.477
  • Teşekkür 368
    • Çevrimdışı
  • # 22 Nis 2019 21:08:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
akşam yemeğini yiyince herkese bi ağırlık çöktü heralde.ortalarda kimse yok.birazdan çaylar ,kahveler hazırlanınca sayfa canlanır diye umut ediyorum:)
=)))

SOĞUK336

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 1.477
  • Teşekkür 368
    • Çevrimdışı
  • # 22 Nis 2019 21:09:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu sayilara nerden ulasiyorsunuz hocam.
Resmi yazıyı okumuştuk hocam oradan aklımda kalmış.

bohemx

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 415
  • Teşekkür 74
    • Çevrimdışı
  • # 22 Nis 2019 22:03:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
En dogru ve egitim ogretimi aksatmayacak alan degisikligi yazin yapilandir...ogretmen ogrenci ve okullar icin en ideali budur..beklentimiz bu yonde..hayirlisi insallah...

bohemx

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 415
  • Teşekkür 74
    • Çevrimdışı
  • # 22 Nis 2019 22:05:01
Mayis ayında ortalık daha sakin olur inşallah.Bir arkadaş haber sitelerinde gündem oluşturacak inşallah.Kendiside eğitimci yazar

aysglgll

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 404
  • Teşekkür 64
    • Çevrimdışı
  • # 22 Nis 2019 22:46:29
inşallah.haber olursa daha etkili olur.belki bu kadar bekleyen öğretmen var deyip bi açıklama ,tarih belirlemek zorunda hissederler...inşallah...

aysglgll

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 404
  • Teşekkür 64
    • Çevrimdışı
  • # 23 Nis 2019 07:52:28
günaydın arkadaşlar....

Egitim60

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 79
  • Teşekkür 10
    • Çevrimdışı
  • # 23 Nis 2019 10:08:10
Günaydın, iyi temennilerimizi kaybetmeden , umutla

SOĞUK336

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 1.477
  • Teşekkür 368
    • Çevrimdışı
  • # 23 Nis 2019 11:56:04
Değerli hocalarım Eylül ayına 4 ay 7gün var ama kılavuz 1 hafta önce açıklanırsa  4 ay var sayabiliriz.

SOĞUK336

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 1.477
  • Teşekkür 368
    • Çevrimdışı
  • # 23 Nis 2019 12:06:13
Arkadaşlar nasılsınız moraller nasıl?

571KÖKSAL

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 135
  • Teşekkür 8
    • Çevrimdışı
  • # 23 Nis 2019 12:25:16
Iyiyiz hamdolsun...guzel bir haber bekliyoruz...

SOĞUK336

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 1.477
  • Teşekkür 368
    • Çevrimdışı
  • # 23 Nis 2019 13:30:33
Kontenjan çarpılması yaşamayız insaallah. Alan değişikliğinin olması kadar normlar da çok önemli.

SOĞUK336

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 1.477
  • Teşekkür 368
    • Çevrimdışı
  • # 23 Nis 2019 13:31:36
Alan değişikliği kadar norm kısıtlaması olmamasını da dile getirmeliyiz. Yoksa oldu bittiye geliyor her şey.

SOĞUK336

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 1.477
  • Teşekkür 368
    • Çevrimdışı
  • # 23 Nis 2019 13:32:47

İnş tez zamanda güzel haberler alırız.

aysglgll

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 404
  • Teşekkür 64
    • Çevrimdışı
  • # 23 Nis 2019 13:57:42
inşallah hocam....

 

Egitimhane.Com ©2006-2023