Konu: 2020 Diplomaya Dayalı Alan Değişikliği Bekleyenler  (Okunma sayısı 140389 defa)

Zorbey11

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 286
  • Teşekkür 41
    • Çevrimdışı
  • # 03 Tem 2020 13:58:55
Hersey kısmet o zMana. Emekleri olan herrsks atansın. Ama bizde alan değişikliği olacak meb farkında varlığımızın yazmaya devam edelim arkadaşalr

kuantumxyz

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 121
  • Teşekkür 108
    • Çevrimdışı
  • # 03 Tem 2020 14:46:00
- İlkokula branş öğretmenleri girecek.
- Sertifikaya Dayalı Pedagojik Formasyon kaldırıldı. Artık Yüksek Lisans ile alınabilecek.
Meb çok ilginç ve radikal kararlar alıyor.

Hamza Aydoğdu'nun "Alan Değişikliği için çok güzel çalışma yaptık, bakana sunduk" derken hem atanmamış branşçıları susturacak hem de alan değişikliğinin devamını sağlayacak farklı bir düzenleme olabilir.

Bu son gelişmelerden sonra; benim aklıma ilk gelen, Alan Değişikliği için 'Alan Yeterlilik Sınavı' yapılabilir. Ya da başka birşey. Öyle bir şüphe içine girdim.
Yani bizi çok şaşırtacak bu ya da başka bir kararla karşılaşabiliriz. Hazır olalım.

Yeterki Alan Değişikliği kalkmasın, herşeye kabulüm.



cappadoccia

  • Üye
  • *
  • İleti: 22
  • Teşekkür 18
    • Çevrimdışı
  • # 03 Tem 2020 14:55:29
ben de gelecek yıla mezun olup 2021 için ümitle bekliyorum ve dediğiniz e şıkkı hariç umarım olur bir de alan sınavı falan olmasın yeter yani sınav sınav hepimizn 4 yıllık emeği var fazlasıla vize ve final sınavı olduk yeterli olmasak bu bölümleri bitirmezdik alan değişirmek için bir de birbirimizle sınava girmeyelim Allah c.c. korusun
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Güzel bir çalışma ne olabilir ; A-) İl dışı alan değişikliği olabilir B-) Her isteyen alanına geçebilir C-) Yılda iki alan değişikliği olabilir D-) İsteyen bulunduğu ilçe emrine verilebilir E-)Hiçbiri

cappadoccia

  • Üye
  • *
  • İleti: 22
  • Teşekkür 18
    • Çevrimdışı
  • # 03 Tem 2020 14:58:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
- İlkokula branş öğretmenleri girecek.
- Sertifikaya Dayalı Pedagojik Formasyon kaldırıldı. Artık Yüksek Lisans ile alınabilecek.
Meb çok ilginç ve radikal kararlar alıyor.

Hamza Aydoğdu'nun "Alan Değişikliği için çok güzel çalışma yaptık, bakana sunduk" derken hem atanmamış branşçıları susturacak hem de alan değişikliğinin devamını sağlayacak farklı bir düzenleme olabilir.

Bu son gelişmelerden sonra; benim aklıma ilk gelen, Alan Değişikliği için 'Alan Yeterlilik Sınavı' yapılabilir. Ya da başka birşey. Öyle bir şüphe içine girdim.
Yani bizi çok şaşırtacak bu ya da başka bir kararla karşılaşabiliriz. Hazır olalım.

Yeterki Alan Değişikliği kalkmasın, herşeye kabulüm.





aman hocam sınav falan olmasın yorulduk artık bizlere yarayacak bir şey olsun tüm normlar açılsın il dışı olsun vs aman aman sınav olmasın

php_korsan

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 7.289
  • Teşekkür 6734
    • Çevrimdışı
  • # 03 Tem 2020 15:00:34
Arada unutuldu gitti bu iş.

TugraÖzyıldız

  • Bilge Üye
  • *****
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • İleti: 8.797
  • Teşekkür 13984
    • Çevrimdışı
  • # 03 Tem 2020 23:36:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
- İlkokula branş öğretmenleri girecek.
- Sertifikaya Dayalı Pedagojik Formasyon kaldırıldı. Artık Yüksek Lisans ile alınabilecek.
Meb çok ilginç ve radikal kararlar alıyor.

Hamza Aydoğdu'nun "Alan Değişikliği için çok güzel çalışma yaptık, bakana sunduk" derken hem atanmamış branşçıları susturacak hem de alan değişikliğinin devamını sağlayacak farklı bir düzenleme olabilir.

Bu son gelişmelerden sonra; benim aklıma ilk gelen, Alan Değişikliği için 'Alan Yeterlilik Sınavı' yapılabilir. Ya da başka birşey. Öyle bir şüphe içine girdim.
Yani bizi çok şaşırtacak bu ya da başka bir kararla karşılaşabiliriz. Hazır olalım.

Yeterki Alan Değişikliği kalkmasın, herşeye kabulüm.





İçimiz dışımız sınav oldu hocam .
Aman diyeyim ,milletin aklına bunu düşürmeyin.
Zaten sınıfçı -branşçı kavgası var sanal alemde kaç gündür . Bir de bu sınav meselesi olmasın . Bir avuç öğretmen kalmış burda alan değişikliği bekleyen . Atama bekleyen öğretmen işi de hikâye. Yani öyle mağduriyet filan değil asıl konu. Yazsam olmaz ,durum farklı yere çekilir ,konu uzar vs vs ..

Demem o ki istenirse kolaylıkla yapılacak iş lakin bu sene Covid-19 dan ötürü işler karıştı. Bakalım önce temmuz yer değiştirmeleri bitsin sonra önümüzü görürüz daha iyi..

kuantumxyz

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 121
  • Teşekkür 108
    • Çevrimdışı
  • # 04 Tem 2020 10:39:57
Hocam sınıfçı branşçı kavgasında biz mesele olduk yazıkki. Bize patladılar. Umarım meb bir an önce ne yapacaksa yapar ve bu tartışma sona erer. Sınav meselesi benim dememle, hatırlatmamla vs olacak bişey değil. Öyle bizim dememizle olsa, neler neler başarırdık. Ben de sınava karşıyım ama sınavdan da çekinmem, altını çizeyim. Ayrıca branşçılar Alan Değişikliği külli kalksın istiyorlar. Onlar sınava bile karşılar... Ben meb'in son aldığı radikal kararlarına yönelik, Alan Değişikliğinde de farklı bir iş çıkarabilirler demek istedim. Sınavı da örnek verdim. Başka bişey de olabilir. Herşeye hazırlıklı olmalıyız.
Artık şu tarih bir açıklansın da, kafamız rahatlasın. Hikaye uydurmaktan usandık.

Gaviscon

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 346
  • Teşekkür 185
    • Çevrimdışı
  • # 04 Tem 2020 11:45:31
Bir ülkenin eğitim kalitesinin o ülkedeki öğretmen niteliğiyle doğrudan ilgili olduğunu belirten Bakan Selçuk, "Öğretmenlerimizle mesleki gelişim çalışmalarımız devam edecek. Öğretmenin donanımı için öğretmenlerin hizmet içi eğitimi için öğretmenlerin yetkinliğini geliştirmek için ne gerekiyorsa yapacağız." dedi.Bu pasaj her şeyi özetliyor.O yüzden rahat olun arkadaşlar.

Zorbey11

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 286
  • Teşekkür 41
    • Çevrimdışı
  • # 05 Tem 2020 21:02:57
Bazı arkadaşlar fazla düşünmekten ütopik şeyler üretiyor.. Alan değişikliği önceden nasılsa şimdide hizmet puanı üstünlüğü göre olacak. Yok sınav yok bilmem ne kaç kişiyiz ki meb neden masrafa girsin bu kadar. Meb i zorlayan bir durumda yok meb açıyor cogu kişi başvurmadı bile... Bence pozitif düşünüp işi akışına bırakın. Burada hipotezler kurup da psikolojinizi bozmayın.. Bu konuda olumlu olun... Alan değişikliği yine olacak yine burada bazı ark yazmayacak.. Ama hayırlısı ne ise o olsun

Zorbey11

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 286
  • Teşekkür 41
    • Çevrimdışı
  • # 05 Tem 2020 21:04:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
- İlkokula branş öğretmenleri girecek.
- Sertifikaya Dayalı Pedagojik Formasyon kaldırıldı. Artık Yüksek Lisans ile alınabilecek.
Meb çok ilginç ve radikal kararlar alıyor.

Hamza Aydoğdu'nun "Alan Değişikliği için çok güzel çalışma yaptık, bakana sunduk" derken hem atanmamış branşçıları susturacak hem de alan değişikliğinin devamını sağlayacak farklı bir düzenleme olabilir.

Bu son gelişmelerden sonra; benim aklıma ilk gelen, Alan Değişikliği için 'Alan Yeterlilik Sınavı' yapılabilir. Ya da başka birşey. Öyle bir şüphe içine girdim.
Yani bizi çok şaşırtacak bu ya da başka bir kararla karşılaşabiliriz. Hazır olalım.

Yeterki Alan Değişikliği kalkmasın, herşeye kabulüm.




fazla düşünmekten.. Akışına bırakın hocam..

bohemx

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 807
  • Teşekkür 109
    • Çevrimdışı
  • # 05 Tem 2020 23:04:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben de gelecek yıla mezun olup 2021 için ümitle bekliyorum ve dediğiniz e şıkkı hariç umarım olur bir de alan sınavı falan olmasın yeter yani sınav sınav hepimizn 4 yıllık emeği var fazlasıla vize ve final sınavı olduk yeterli olmasak bu bölümleri bitirmezdik alan değişirmek için bir de birbirimizle sınava girmeyelim Allah c.c. korusun

bohemx

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 807
  • Teşekkür 109
    • Çevrimdışı
  • # 05 Tem 2020 23:04:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
- İlkokula branş öğretmenleri girecek.
- Sertifikaya Dayalı Pedagojik Formasyon kaldırıldı. Artık Yüksek Lisans ile alınabilecek.
Meb çok ilginç ve radikal kararlar alıyor.

Hamza Aydoğdu'nun "Alan Değişikliği için çok güzel çalışma yaptık, bakana sunduk" derken hem atanmamış branşçıları susturacak hem de alan değişikliğinin devamını sağlayacak farklı bir düzenleme olabilir.

Bu son gelişmelerden sonra; benim aklıma ilk gelen, Alan Değişikliği için 'Alan Yeterlilik Sınavı' yapılabilir. Ya da başka birşey. Öyle bir şüphe içine girdim.
Yani bizi çok şaşırtacak bu ya da başka bir kararla karşılaşabiliriz. Hazır olalım.

Yeterki Alan Değişikliği kalkmasın, herşeye kabulüm.




adamooo

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 197
  • Teşekkür 68
    • Çevrimdışı
  • # 06 Tem 2020 02:48:01
Alan değişikliği tarihi inşallah en kısa zamanda açıklanır ama önemli olan normların fazla olması şu alan değişikliğini yazın yapsalar ne güzel olur.Eylülün sonunda normlar güncellense ve hemen alan değişikliği yapılsa süper olur.

php_korsan

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 7.289
  • Teşekkür 6734
    • Çevrimdışı
  • # 06 Tem 2020 09:31:52
Yenilikler arasında bu konuya da bir şekil, usul, düzen getirilebilirdi ama yine es geçerek önemsemediler.

basakyuz

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 78
  • Teşekkür 22
    • Çevrimdışı
  • # 06 Tem 2020 22:56:01
Bakanımıza mektup ve çiçek göndereceğiz. Belli bir mebla topladık yalnız çiçek sepeti mektubumuzu uzun buldu ve kabul etmedi. Ankara'da olup hediyemizi elden gönderecek bir hocamız yok mu aramızda

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK