Şu an başvuru yapılabiliyor mu, sorun var gibi sanki
Bursa sınıf öğretmenliği ne olmuş öyle ilk kez böyle sayılar görüyorum
ne olmuş hocam?çok az açılmış geçen sene bunun 8 katı açık vardı
Durum kısmı ve beyan kısmı pasif bu şekilde mi başvuru yapılacak?
Bu yıl daha çok hocam
Evet
Ben kontenjanları neden göremiyorum ki?