Benim 13. tercihim çıktı ama tabloda verilen bilgi bana ait değil. Puanım 333
hocam bizde zorunlu hizmet bölgesinde çalışıyoruz hala. Neden bize vermemişler o zaman o arttırımlı puanları bir fikriniz var mı?
Siz Çanakkale nin neresine tayin oldunuz hocam?
Ankara Polatlı Poyraz İlkokulu’nun puanı kaçta kaldı acaba?
Yok hocamBen 2010 oncesi atamayim.