2021 İl İçi Yer Değiştirmeler

Çevrimdışı muratugr

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 729
  • 530
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 729
  • 530
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 22 Tem 2021 18:35:42
Tercih yaparken özellikle dile getirdiler, emekli olacakları araştırdınız değil mi, diye. Yerleştirme yapılan tarihte ve öncesinde emekli olanların açık bıraktığı kadrolar il içinde değerlendirilecek.

Çevrimdışı ayshee

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 657
  • 479
  • 657
  • 479
# 22 Tem 2021 21:21:11
Değerli arkadaşlar il içi için uzun süredir umudum yoktu zaten ki bu sene de aynı durum var çalıştığım ilde.Emekli olacak 5 öğretmen bir okulda yerleri gösterilmemiş. Ayrıca geçen sene yeni bir okul yapıldı mahallemize varlıklı kişilerin çocukları gelinleri geldiler üstelik komik puanlarla. Önceden duyardım bu adaletsizliği pek inanmazdım. Bizzat şahit oluyorum artik. Çok yazık çok maalesef....

Çevrimdışı züleyha11

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.178
  • 7.191
  • Matematik Öğretmeni
  • 1.178
  • 7.191
  • Matematik Öğretmeni
# 22 Tem 2021 21:25:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar il içi için uzun süredir umudum yoktu zaten ki bu sene de aynı durum var çalıştığım ilde.Emekli olacak 5 öğretmen bir okulda yerleri gösterilmemiş. Ayrıca geçen sene yeni bir okul yapıldı mahallemize varlıklı kişilerin çocukları gelinleri geldiler üstelik komik puanlarla. Önceden duyardım bu adaletsizliği pek inanmazdım. Bizzat şahit oluyorum artik. Çok yazık çok maalesef....
Ben de benzer bir duruma şahit ve mağdur oldum.
Hakkımı helal etmiyorum. Siz de etmeyin.
Dünyada adalet yok, adalet arayışı var ama 1 gün mahşer meydanında bunların hesabı sorulur.

Çevrimdışı ayshee

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 657
  • 479
  • 657
  • 479
# 22 Tem 2021 21:28:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben de benzer bir duruma şahit ve mağdur oldum.
Hakkımı helal etmiyorum. Siz de etmeyin.
Dünyada adalet yok, adalet arayışı var ama 1 gün mahşer meydanında bunların hesabı sorulur.
Hocam çok haklısınız. Ancak helal etmesek noluyor gidip güzel güzel çalışıyorlar. Ben her gün sabah 6 da ayaktayım. Bizleri kandırıyorlar ,helal etmemek dışında bir şeyler yapmaliyiz. Bu dünyada da ceza verilmeli bence.

Çevrimdışı livaa

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 722
  • 453
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 722
  • 453
  • 2. Sınıf Öğretmeni
# 22 Tem 2021 21:32:04
Puanımla il içi tayinlerde okul değiştiremem kendi ilçemde. İyi okullara kapak atıp senelerce çalışan öğretmenlere de rotasyon gelmedikçe sirkülasyon çok zor bizim branşta. Herkesin gönlüne göre olsun inşallah tayinlerde. 

Çevrimdışı hayber_38

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 783
  • 530
  • 783
  • 530
# 22 Tem 2021 21:36:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar il içi için uzun süredir umudum yoktu zaten ki bu sene de aynı durum var çalıştığım ilde.Emekli olacak 5 öğretmen bir okulda yerleri gösterilmemiş. Ayrıca geçen sene yeni bir okul yapıldı mahallemize varlıklı kişilerin çocukları gelinleri geldiler üstelik komik puanlarla. Önceden duyardım bu adaletsizliği pek inanmazdım. Bizzat şahit oluyorum artik. Çok yazık çok maalesef....
anneniz babanız vs vs tüm tc lerle cimere şikayet edin hocam. Tepki çoğalınca hiç bişey yapmasa korku tereddüt yapar. Durumu ifade ve mağduriyetinizi bildirsinler.

Çevrimdışı züleyha11

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.178
  • 7.191
  • Matematik Öğretmeni
  • 1.178
  • 7.191
  • Matematik Öğretmeni
# 22 Tem 2021 21:38:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam çok haklısınız. Ancak helal etmesek noluyor gidip güzel güzel çalışıyorlar. Ben her gün sabah 6 da ayaktayım. Bizleri kandırıyorlar ,helal etmemek dışında bir şeyler yapmaliyiz. Bu dünyada da ceza verilmeli bence.
Haklısınız hocam.
Zulmetmeden zülme uğramamalı insan.
Bu süreçleri farklı hallerde direk veya dolaylı yaşadım.
Maalesef bazen sadece yıprandığınla kalıyorsun.
Aklıma yıllar önce Hülya Avşar oynadığı 'Zeynep Öğretmen ' filmi geldi.

Çevrimiçi 05ozgur10

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 459
  • 156
  • 459
  • 156
# 22 Tem 2021 21:49:02
Emekli olacakların listesine nereden ulaşabiliriz?

Çevrimdışı züleyha11

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.178
  • 7.191
  • Matematik Öğretmeni
  • 1.178
  • 7.191
  • Matematik Öğretmeni
# 22 Tem 2021 22:13:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Haklısınız hocam.
Zulmetmeden zülme uğramamalı insan.
Bu süreçleri farklı hallerde direk veya dolaylı yaşadım.
Maalesef bazen sadece yıprandığınla kalıyorsun.
Aklıma yıllar önce Hülya Avşar'ın oynadığı 'Zeynep Öğretmen ' filmi geldi.

Çevrimdışı EMİRKAAN15

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 87
  • 100
  • 87
  • 100
# 22 Tem 2021 23:59:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Emekli olacakların listesine nereden ulaşabiliriz?
benim bulunduğum ilde ebs üyelerine mesajla paylaşmıştı.

Çevrimdışı Gümüsok

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 124
  • 86
  • 124
  • 86
# 23 Tem 2021 00:32:15
Öğretmenlerin il içi tayinle yer değiştirmesi imkansız
Maalesef MEB iyi yerleri hicbirzaman il içine göstermiyor.benim 3/1 puanima sahip insanlar özelliklede bayan hocalarımız şehrin en iyi okullarında çalışıyor özür ataması sayesinde sistem bu garibansan ezilmeye mahkumsun kimse boşuna heveslenmesin iyi okula tayinim çıkar diye

Çevrimdışı beren72

  • Bilge Üye
  • *****
  • 8.199
  • 12.995
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 8.199
  • 12.995
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 23 Tem 2021 06:25:44
Arkadaşlar diyelim (mesela diyorum yani) tayinim çıktı 28 Temmuz’da öğrendim..
 Hemen o gün okula gidip ilişik mi kesmek gerekir yoksa okul idaresi haber mi verecek gelin ilişik kesin diye???
 Okula kararname mi gelecek önce??

Çevrimdışı sebocan

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 31.276
  • 473.754
  • 31.276
  • 473.754
# 23 Tem 2021 06:37:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar diyelim (mesela diyorum yani) tayinim çıktı 28 Temmuz’da öğrendim..
 Hemen o gün okula gidip ilişik mi kesmek gerekir yoksa okul idaresi haber mi verecek gelin ilişik kesin diye???
 Okula kararname mi gelecek önce??

2 Ağustos'tan itibaren ilişik kesme işlemleri yapılacak öğretmenim.

Çevrimdışı züleyha11

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.178
  • 7.191
  • Matematik Öğretmeni
  • 1.178
  • 7.191
  • Matematik Öğretmeni
# 23 Tem 2021 07:10:37
Okul idareme öyle kırgınım ki ola ki çıktı tayin, yüz yüze ilişik kesmeye bile gitmek istemiyorum.
Var mıdır acaba uzaktan ilişik kesme? 😊😃

Çevrimdışı Cigdemsucuoglu

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.205
  • 5.936
  • 2.205
  • 5.936
# 23 Tem 2021 07:57:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okul idareme öyle kırgınım ki ola ki çıktı tayin, yüz yüze ilişik kesmeye bile gitmek istemiyorum.
Var mıdır acaba uzaktan ilişik kesme? 😊😃

İnş gönlünüze göre bir yer olur öğretmenim...


 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK