2021 Yönetici Görevlendirme

Çevrimdışı ahmetisikli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 214
  • 17
  • 214
  • 17
# 04 Ağu 2021 12:30:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Teşekkür ederim hocam. İtiraz edicem. Benden sonra giren arkadaşa sordum sınav puanıyla aynı verdiler dedi.
hocam sınav esnasında olumsuz bi durum olmadı değil mi

Çevrimdışı mgorunmez

  • Yeni Üye
  • 5
  • 3
  • 5
  • 3
# 04 Ağu 2021 12:32:00
bana virgülüne kadar yazılı sınavda aldığım puan verilmiş, 78.75 almıştım yazılıdan, mülakattan da 78.75 verilmiş yuvarlama yapılmamış, bulunduğum ilde yazılı puanları şeffaf olarak yayınlanmamıştı, şu anda mülakat puanları da kişisel doğrulama yapılarak görülebiliyor yani mülakat puanları da şeffaf olarak yayınlanmadı, bu durum beni şüpheye düşürdü.

Çevrimdışı ahmetisikli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 214
  • 17
  • 214
  • 17
# 04 Ağu 2021 12:32:38
hocam bizim arkadaşta 35 aldım diyordu yanlış yere bakmış 60 almış.yanlış anlamayın ama doğru yere baktığınızdan emin misiniz

Çevrimdışı osmançövüt

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.113
  • 18.183
  • Müdür Yardımcısı
  • 5.113
  • 18.183
  • Müdür Yardımcısı
# 04 Ağu 2021 14:46:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam sınav esnasında olumsuz bi durum olmadı değil mi
Olmadı hocam. Gayet normal geçti.

Çevrimdışı osmançövüt

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.113
  • 18.183
  • Müdür Yardımcısı
  • 5.113
  • 18.183
  • Müdür Yardımcısı
# 04 Ağu 2021 14:47:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam bizim arkadaşta 35 aldım diyordu yanlış yere bakmış 60 almış.yanlış anlamayın ama doğru yere baktığınızdan emin misiniz
Evet hocam doğru yere baktım.

Çevrimdışı osmançövüt

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.113
  • 18.183
  • Müdür Yardımcısı
  • 5.113
  • 18.183
  • Müdür Yardımcısı
# 04 Ağu 2021 14:48:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam öncelşkle geömiş olsun ,hasızlık yapmışlar gerçekten,bulunduğum ilede puanlar açıklandı herkese sınav puanını vermişler
hocam mülakatta size kağıt çektirip ad soyad yazdırıp imza attırdılar ise bi sonuç alacağınız zannetmiyorum,çünkü alta imza atıyorsunuz,inşallah hakkınız alırsınız
Hayırlısı bakalım. Değişecek mi göreceğiz.

Çevrimdışı creasy

  • Bölüm Sorumlusu
  • *****
  • 7.507
  • 10.095
  • Okul Müdürü
  • 7.507
  • 10.095
  • Okul Müdürü
# 05 Ağu 2021 13:11:53
İlk Defa Yönetici Görevlendirme
Takvimin Neresindeyiz ?

Çevrimdışı Mdryrd

  • Üye
  • *
  • 13
  • 5
  • 13
  • 5
# 06 Ağu 2021 16:20:25
Arkadaşlar mülakat barj puanı kaç acaba

Çevrimdışı gazili0606

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.550
  • 13.716
  • 5.550
  • 13.716
# 06 Ağu 2021 16:24:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar mülakat barj puanı kaç acaba
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] 60

Çevrimdışı Mdryrd

  • Üye
  • *
  • 13
  • 5
  • 13
  • 5
# 06 Ağu 2021 16:28:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] 60
Teşekkür ederim hocam

Çevrimdışı koyekosan

  • Aktif Üye
  • **
  • 77
  • 6
  • 77
  • 6
# 07 Ağu 2021 16:58:08
Arkadaşlar bilsem de müdür yardımcısı olmak için şartlar neler? Yani bileşmedik çalışıyor olmak şartı var mı?

Çevrimdışı egitimci034

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.350
  • 961
  • 1.350
  • 961
# 07 Ağu 2021 17:12:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar yeni atandığım okulda müdürle anlaşmamız mümkün görünmüyor,kendisi bana bu şekilde olmaz maaş karşılığı dersin okulumuzda yok der yazarız ataman iptal olur eski okuluna dönersin dedi sizce bu mümkün mü
Elbette böyle bir uygulama mümkün değil ama bir okul müdürünün bu şeklide  konuşmasıda ne bileyim uygun kelime bulmak zor kısaca ahmakça diyelim.

Çevrimdışı zgryks

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 539
  • 782
  • 539
  • 782
# 07 Ağu 2021 17:31:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar mülakat puanı ile yazılı puanı farklı olan var mı?
Yazılı puanım 67,50. Mülakattan ise 55 vermişler. İtiraz edeceğim. Değişir mi acaba sonuç?!
hocam bütün illerde sınav puanının aynısı verilmiş sadece daha önce soruşturma geçirip ceza almış olanlara,açığa alınıp geri dönenlere vb gibi durumlar yaşayanlara baraj olan 60 puanın altında puanlar verilmiş diye yazılıp çiziliyor böyle bir durum yoksa itirazınız haklı bulunur sonuç değişir.

Çevrimdışı creasy

  • Bölüm Sorumlusu
  • *****
  • 7.507
  • 10.095
  • Okul Müdürü
  • 7.507
  • 10.095
  • Okul Müdürü
# 10 Ağu 2021 22:46:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar bilsem de müdür yardımcısı olmak için şartlar neler? Yani bileşmedik çalışıyor olmak şartı var mı?
Bilseme öğretmen olarak atanma şartlarını taşıyor olmanız lazım

Çevrimdışı AYKUT06

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 963
  • 2.153
  • 963
  • 2.153
# 12 Ağu 2021 00:49:07
Arkadaşlar, Yönetici atama takviminde güncelleme yapıldı. Sonuçlar 1 Eylül de açıklanacak.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK