2022 Yönetici Görevlendirme

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.352
  • 45.666
  • Müdür Yardımcısı
  • 21.352
  • 45.666
  • Müdür Yardımcısı
# 28 Ara 2021 08:58:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2022 sınavı tarihi ne zaman açıklanır tahmini olan var mı
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı eylulonur

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 460
  • 124
  • 460
  • 124
# 31 Ara 2021 13:04:34
felsefe öğretmeni hangi liselere idareci olabilir?
felsefe öğretmeni ortaokula idareci olabilir mı?(vatandaşlık dersine girebildiği için)

Çevrimdışı Zaidayi

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 102
  • 52
  • 102
  • 52
# 31 Ara 2021 13:14:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
felsefe öğretmeni hangi liselere idareci olabilir?
felsefe öğretmeni ortaokula idareci olabilir mı?(vatandaşlık dersine girebildiği için)


Tabi hocam tabi olur.

Çevrimdışı eylulonur

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 460
  • 124
  • 460
  • 124
# 31 Ara 2021 13:20:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tabi hocam tabi olur.

tablo veya çizelge tarzında elinizde birşeyler var m ı?

Çevrimdışı pukay88

  • Üye
  • *
  • 14
  • 1
  • 14
  • 1
# 19 Oca 2022 23:10:53
Türkçe öğretmeni özel eğitim okulunda müdür yardımcısı olabilir mi? Kesin bilgisi olan var mı?

Çevrimdışı Harmoni

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 887
  • 8.562
  • 887
  • 8.562
# 19 Oca 2022 23:34:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Türkçe öğretmeni özel eğitim okulunda müdür yardımcısı olabilir mi? Kesin bilgisi olan var mı?

Hocam,özel eğitim okullarında branş dersi olarak Müzik- Görsel Sanatlar -Beden Eğitimi - Din Kültürü ve Ahlâk Bilgisi öğretmenleri görev yapabiliyor.Ana derslere özel eğitim öğretmenleri giriyor.İdareci olmak için o okulda girebileceğimiz ders olması şartı var.

Çevrimdışı pukay88

  • Üye
  • *
  • 14
  • 1
  • 14
  • 1
# 20 Oca 2022 00:17:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam,özel eğitim okullarında branş dersi olarak Müzik- Görsel Sanatlar -Beden Eğitimi - Din Kültürü ve Ahlâk Bilgisi öğretmenleri görev yapabiliyor.Ana derslere özel eğitim öğretmenleri giriyor.İdareci olmak için o okulda girebileceğimiz ders olması şartı var.
Türkçe dersi de var ama olmaz mı yani?

Çevrimdışı Harmoni

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 887
  • 8.562
  • 887
  • 8.562
# 20 Oca 2022 00:18:34
Türkçe'ye özel eğitim öğretmeni giriyor hocam bildiğim kadarıyla.

Çevrimdışı schlampig

  • Uzman Üye
  • *****
  • 407
  • 472
  • 407
  • 472
# 25 Oca 2022 22:16:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
merhaba arkadaşlar. Sınava çalışırken alıp beğendiğiniz ve tavsiye edebileceğiniz kitap var mı. bu konuda fikir verebilir misiniz?
evet bu konuda benim de kafam çok karıştı

Çevrimdışı frd03

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.059
  • 537
  • 2.059
  • 537
# 28 Oca 2022 23:38:45
Bişey sorucam geçen sene belge toplarken ilçe zümre başkanlığı bir puan seminer sertifikası 2 puan falan diye sayılıyordu ya ,geçen sene girip bulmuştum ,şimdi ebsya girip bulamadım nerden buluyorduk o kurs belgesini

Çevrimdışı eylulonur

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 460
  • 124
  • 460
  • 124
# 01 Şub 2022 22:52:30
arkadaşlar , sınav konularına bakıyorum bu aralar. eğitim bilimleri çok ağır değil mi sizce? Tarihte çok ayrıntıya girmiş.

Çevrimdışı gazili0606

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.779
  • 14.091
  • 5.779
  • 14.091
# 23 Mar 2022 20:14:28
2022 Yılı Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Eğitim Kurumlarına Yönetici Görevlendirme Takvimleri ektedir.

Çevrimdışı Hasan Alabay

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 14
  • 237
  • 14
  • 237
# 23 Mar 2022 20:16:50
Çok şükür belli oldu

Çevrimdışı salıhatakan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 549
  • 596
  • 549
  • 596
# 23 Mar 2022 20:30:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2022 Yılı Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Eğitim Kurumlarına Yönetici Görevlendirme Takvimleri ektedir.
kılavuz mu yayınlandı hocam?

Çevrimdışı Hasan Alabay

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 14
  • 237
  • 14
  • 237
# 23 Mar 2022 20:36:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK