Gittiğin yerde 3 sene ilici hakkin yok.Mazeret tayinlerine basvuramiyorsun. Caydirmak için yapıldı bu.Evet ocak ve yaz mazerete basvurdurmuyor.Ildisi hakkin varsa olur.
3 sene önce sınıftan bedene geçtim çook memnunum. Bizde de üç sene il içi il dışı hakkı yoktu
Gerçekten emeğimize yazık. Çok şey söylenebilir ama başka bir şey diyemiyorum.