Bilişim teknolojileri geçtim. Herkese hayırlı olsun.
umudunu kaybetme hocam,2018den bu yana süreci adım adım takip ettim kendi ilimde , er ya da geç ama hayırlısı ile olsun inşallah
En çok merak ettiğim branşlar.Grafik ve fotoğraf, coğrafya, bilişim.Bunlardan kontenjan açıldı mı?
Alan değişikliği olur mu seneye? Bilginiz var mı?