2026 Alan Değişikliği

Çevrimdışı ccetin

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 40
  • 89
  • 40
  • 89
05 May 2026 16:48:26
Fethiye'de il içinde bir tane felsefe açıldı. İlginç.

Çevrimdışı 36kars36

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 425
  • 1.074
  • 425
  • 1.074
05 May 2026 16:56:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Fethiye'de il içinde bir tane felsefe açıldı. İlginç.
Ciddi misiniz sayin hocam Türkiye geneli sıfır kontenjan biliyorduk.

Çevrimdışı 36kars36

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 425
  • 1.074
  • 425
  • 1.074
05 May 2026 18:40:04
Yanlış anladim Kusura bakmayın.

Çevrimdışı faik

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 570
  • 196
  • 570
  • 196
05 May 2026 22:30:01
Adıyaman da Besni1 kontenjan ve Gerger 1 kontenjan Felsefe açık il içi

Çevrimdışı Empresyonist

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 57
  • 47
  • 57
  • 47
06 May 2026 07:55:23
Baydur hocam il içi atama kısmına yazmışsınız ben buraya yazayım dedim. İl içi atama da alan değişikliği yapan yerler çoğu açılmaz diyor. Bende baktım bizde boşalan yer var ama sanki açmamışlar gibi.Ayrılış Ağustos ta olacağı için. Örneğin sizin okul gözüküyor mu sordunuz mu hiç. Şimdiden teşekkürler

Çevrimdışı Baydur

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.217
  • 3.906
  • 4.217
  • 3.906
06 May 2026 09:05:34
Hocam dun baktik benim ki dusmus.Ilicine benim okul acilmis.Cok sevdigim 2 arkadasimi aradim yazdilar.Sinifima ikisinden biri gelir.
Evet alan degisikliginde iptal olmayacagi icin benim okul, dun sisteme yansidi.Bu arada en cok sevdigim birsey oldu.10 puan zannediyordum.Benim okul 26 hizmet puani veriyor.Bir de durduk yere doguya gidip donemeyecektik.

Çevrimdışı Empresyonist

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 57
  • 47
  • 57
  • 47
06 May 2026 11:27:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam dun baktik benim ki dusmus.Ilicine benim okul acilmis.Cok sevdigim 2 arkadasimi aradim yazdilar.Sinifima ikisinden biri gelir.
Evet alan degisikliginde iptal olmayacagi icin benim okul, dun sisteme yansidi.Bu arada en cok sevdigim birsey oldu.10 puan zannediyordum.Benim okul 26 hizmet puani veriyor.Bir de durduk yere doguya gidip donemeyecektik.
Bizim hocalar ısrarla gözükmez dediler ama kanıtlamış oldun hocam. O o puan da güzelmiş tekrar hayırlı olsun...

Çevrimdışı Baydur

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.217
  • 3.906
  • 4.217
  • 3.906
06 May 2026 11:40:56
Alan degistiren herkesin yansidi isi takip eden bugun isaretledi.

Çevrimdışı haydars42

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 107
  • 31
  • 107
  • 31
06 May 2026 15:24:08
İl içinde tarih bransinacan yerler var mı ki

Çevrimdışı Baydur

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.217
  • 3.906
  • 4.217
  • 3.906
06 May 2026 15:41:09
Yok hocam.Ilici ve ildisi acilmadi.Benim idareci de tarih istiyordu.

Çevrimdışı Dostoyevski89

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 293
  • 131
  • 293
  • 131
06 May 2026 21:55:06
İstanbul edebiyat ne il içi ne de proje de kontenjan yok. İstanbulu 12 il kapsamından çıkarmaları lazım artık. Çakılı kaldık. Böyle saçmalık olmaz. Edebiyata Türkçe seçme hakkı verilsin. Bu kadar çok ders saati olup bu kadar az nom nasıl oluyor bilemiyorum. Bin kişilik okulun 3 edebiyat normu var. Din kültürü bir saat 5 norm açılmış.

Çevrimdışı haydars42

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 107
  • 31
  • 107
  • 31
06 May 2026 23:23:24
Meb atama ve yer değiştirmeleri iyice tıkandı artık kimse yerinden kimidayamiyor olduğu yerden de kolay kolay ayrılmıyor planlama çok kötü yapılmış ve düzeleceğine benzemiyor bir de öğrenci sayısı  azalacak ogretmen fazlalığı çıkacak bakalım sonu ne olacak

Çevrimdışı Dostoyevski89

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 293
  • 131
  • 293
  • 131
06 May 2026 23:25:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Meb atama ve yer değiştirmeleri iyice tıkandı artık kimse yerinden kimidayamiyor olduğu yerden de kolay kolay ayrılmıyor planlama çok kötü yapılmış ve düzeleceğine benzemiyor bir de öğrenci sayısı  azalacak ogretmen fazlalığı çıkacak bakalım sonu ne olacak
hocam İstanbulda sınıflar 45 kişi. Normal mi bu sayı? Öğrenci az falan değil.

Çevrimdışı Baydur

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.217
  • 3.906
  • 4.217
  • 3.906
07 May 2026 07:26:21
Mesela benim simdiki okulda yerlesik çakili bir.kadro var.Tarihte ilk defa sayi dustu ve 3 ogretmen norm fazlasi oldu
Dusunsene okulda 10 senedir 1 tane ayrilan yok hepsi ilici tayin istedi.Seneye norm fazlalari cikar, ilk atamacilar kadro istiyor derken ortalik iyice karisacak.

Çevrimdışı kaynarca87

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 342
  • 1.032
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 342
  • 1.032
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 May 2026 07:53:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İstanbul edebiyat ne il içi ne de proje de kontenjan yok. İstanbulu 12 il kapsamından çıkarmaları lazım artık. Çakılı kaldık. Böyle saçmalık olmaz. Edebiyata Türkçe seçme hakkı verilsin. Bu kadar çok ders saati olup bu kadar az nom nasıl oluyor bilemiyorum. Bin kişilik okulun 3 edebiyat normu var. Din kültürü bir saat 5 norm açılmış.
hocam türkce'nin durum daha vahim. Onlar da hicbir yere kipirdayamiyorlar. Şu an batida yer degistirebilene Allahin sevgili kulu gözüyle bakiliyor.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK