İstanbul edebiyat ne il içi ne de proje de kontenjan yok. İstanbulu 12 il kapsamından çıkarmaları lazım artık. Çakılı kaldık. Böyle saçmalık olmaz. Edebiyata Türkçe seçme hakkı verilsin. Bu kadar çok ders saati olup bu kadar az nom nasıl oluyor bilemiyorum. Bin kişilik okulun 3 edebiyat normu var. Din kültürü bir saat 5 norm açılmış.
hocam türkce'nin durum daha vahim. Onlar da hicbir yere kipirdayamiyorlar. Şu an batida yer degistirebilene Allahin sevgili kulu gözüyle bakiliyor.