bu kadar öğretmen 2 saatte ne kadar yorum yazmış. acaba şuan öğrencileriniz neler yapıyor. belki de insanlar öğretmenleri de eleştirmekte haklılardır.
İstanbulda açılan sandık sayısı ne oldu acaba...