tercihlerimi kaydettim ama yazdır ekranı pasif durumda sebebi nedir sizce ?
arkadaşlar geçici mezuniyet belgemde yan alan yazmıyor ancak yan alan dersi aldık ve bize yan alan belgesi verdiler acaba başvurabilir miyim? yardımcı olursanız sevinirim
BBelgeyi ibraz ederek başvurabilirsiniz hocam.