Şebnem35 öğretmenim.Yanlış hatırlamıyorsam geçen seneki etkinliklerde eşanlam-zıt anlam ağacınız vardı.Bu sene kullanmak istiyorum.Şablonu varsa tekrar yükler misiniz? Sizi ilgiyle takip edip,haftamızın özetini ezberleyip sınıfta okuduktan sonra alkışlayan uğurböceklerimden sevgiler....