Konu: 3. Sınıf Öğretmenleri Günlüğü 2019-2020  (Okunma sayısı 263080 defa)

baştürk

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 318
  • Teşekkür 448
    • Çevrimdışı
  • # 10 Tem 2020 18:43:21
Hocam Zor Değilde Bir Öğrencim Var Aile Sağlık Görevlisi Yoğun Çalıştığı İçin Çocuk Başka Bir Şehirde  Babaannede Köyde Kalıyor Yaz Tatilinde Ne Yapabilirim Ki Zorda Kalıyoruz Nasıl Yapacağım Bilemiyorum

ayselaysel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.020
  • Teşekkür 1755
    • Çevrimdışı
  • # 10 Tem 2020 18:46:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam Zor Değilde Bir Öğrencim Var Aile Sağlık Görevlisi Yoğun Çalıştığı İçin Çocuk Başka Bir Şehirde  Babaannede Köyde Kalıyor Yaz Tatilinde Ne Yapabilirim Ki Zorda Kalıyoruz Nasıl Yapacağım Bilemiyorum

Hocam plan uygulanmazsa bizim sorunumuz değil bence.Veliye illaki bu planı uygula diyemeyiz kii.Yaz tatili sonuçta...
Sadece planı hazırlayın devamı gelmezse raporlarken planın uygulanmadığını belirtirsiniz gerekirse...

baştürk

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 318
  • Teşekkür 448
    • Çevrimdışı
  • # 10 Tem 2020 18:59:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam plan uygulanmazsa bizim sorunumuz değil bence.Veliye illaki bu planı uygula diyemeyiz kii.Yaz tatili sonuçta...
Sadece planı hazırlayın devamı gelmezse raporlarken planın uygulanmadığını belirtirsiniz gerekirse...
SAĞOLUN HOCAM YAPACAZ BİRŞEYLER AARTIK

sürgün36

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 623
  • Teşekkür 3996
    • Çevrimdışı
  • # 11 Tem 2020 22:38:26
Telafi kitapları bizim okula gelmiş.Velilere haber verdik hafta ici alacaklar inşallah.Herkes gideceği sınıfı alacakmış.Biz 4.sınıf i alacakmışız...

pnrdnzi

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 72
  • Teşekkür 56
    • Çevrimdışı
  • # 12 Tem 2020 19:39:12
Arkadaşlar kaynastirma yaz planı yapıp okula gönderdikten sonra yapilacak çok işlem var mi?rapor falan yazılıp gönderilecek sanirim.baska başka şeyler isterler mi acaba? Okuldan gönüllülük ilgili bir yazı yok yapın dediler

taylantaylan

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.718
  • Teşekkür 14411
    • Çevrimdışı
  • # 12 Tem 2020 19:58:36
Veliye de gönderdik hocam şimdilik bizden başka bir şey istenmedi rapor isterlerse tuhaf olur kendimiz yapmadığımız bir uygulamanın raporunu bizim yazmamız çok da anlamlı değil isterlerse zaten haber gelir ben tedbir olsun diye etkinlik ve çalışma fotosu istedim ara sıra gönderin dedim
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar kaynastirma yaz planı yapıp okula gönderdikten sonra yapilacak çok işlem var mi?rapor falan yazılıp gönderilecek sanirim.baska başka şeyler isterler mi acaba? Okuldan gönüllülük ilgili bir yazı yok yapın dediler

slipman

  • Üye
  • *
  • İleti: 28
  • Teşekkür 15
    • Çevrimdışı
  • # 12 Tem 2020 20:24:11
Ustun zekalı öğrencim varda  bu planı hazırlayan arkadaş var mı acaba örnek olarak?

pnrdnzi

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 72
  • Teşekkür 56
    • Çevrimdışı
  • # 12 Tem 2020 21:09:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Veliye de gönderdik hocam şimdilik bizden başka bir şey istenmedi rapor isterlerse tuhaf olur kendimiz yapmadığımız bir uygulamanın raporunu bizim yazmamız çok da anlamlı değil isterlerse zaten haber gelir ben tedbir olsun diye etkinlik ve çalışma fotosu istedim ara sıra gönderin dedim
Bızden her hafta yapılan etkinlikler ve fotolari gönderilmesi  istendi.

ferayserhan

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 2.657
  • Teşekkür 7032
    • Çevrimdışı
  • # 12 Tem 2020 22:01:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kaynaştırma öğrencileri için yaz tatili planı yapmamız istendi nedenini anlamak güç annesinin çocuğuyla yazın ne yapacağına neden karışıyoruz bilmiyorum bana anlamlı gelmedi doğrusu plan yapıp gönderecekmişiz veli de uygulayacak mış
Gelecek dönem okul mutlaka açık olmalı tatil bayram gece gündüz dinlemeden ulaşılır olmak hiç hoş değil en azından eskiden mesai saatlerimiz vardı
kesinlikle katlıyorum size mesai saatlerimiz diye bir şey kalmadı yeni dönemde okul açılmazsa iyice bunalacağız belli ki ayrıca bu kaynaştırma öğrencileri için program yapmak velilerden uygulamasını beklemek çok saçma ve gereksiz geldi hem bu öğrenciler özel eğitim okullarına devam etmiyor mu zaten hali hazırda da onlara yeni plan hazırlayıp uygulamalarını istemek üstüne birde illa resim istemek bu çaba neden ? Bu arada biz bunları yaparken uzman bilir kişi rehber öğretmenler ne işle meşgul acaba ?

ramazan_secil

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 73
  • Teşekkür 12
    • Çevrimdışı
  • # 13 Tem 2020 13:40:59
Hızlı gönderiyle 1. Sınıf yaz tatil Kitabı ve okuma seti alabileceğim bir site söyleyebilir misiniz? Teşekkür ederim

sulo555

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 572
  • Teşekkür 871
    • Çevrimdışı
  • # 04 Ağu 2020 09:42:28
Bayram bayram oda bitti. Günler geçiyor. Kurallara uyan yok.. Bakalım bizi neler bekliyor bayramdan sonra... RABBİM sonumuzu hayır etsin inşallah..

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK