İyiyiz öğretmenim. Yok yazıldınız bu aralar.Gözükmediniz
epeydir.Bir sorun yoktur inşallah?
yok yazıldığımın farkındayım öğretmenim

cezama razıyım

geriye dönük 100 küsür sayfayı okumaya çalışıyorum şuanda bir yandan

dersime geç te olsa çalışayım

2013 yılı pek te iyi başlamadı sanırım benim için.. birtakım sıkıntılar oldu ama şuan her şey daha iyi çok şükür

sizlerde ve arkadaşlarda bir sıkıntı yoktur umarım :/ takip etmeye çalışıyorum şuan ama inşallah herkes iyidir..