bugün kızım rahatsızlanınca okula gidemedik ..Öğrencilerim bu duruma pek memnun olmuşlardır , ödevsiz tatile girdiler , 6 gün boyunca lay lay lom onlar için
29 Ekime Katılıyor musunuz? Program var mı?
İyi akşamlar arkadaşlar. Bayram öncesi bile girmeden olmuyor eğitimhane'ye. Bağımlılık mı yaptı nedir