iyi akşamlar

ben iyi sayılırım, hala çocukları tanıma aşamasındayım ve hala sene başı yapılması gereken evraklarla uğraşmaktayım

seviye tespit sınavı yapacağım ve optik form arıyorum

umarım herkes haftaya güzel başlamıştır ben pek iyi başladım sayılmaz ama

siz nasılsınız?