Yaparlar öğretmenim yaparlar merak etmeyin.Sizin gibi öğretmeni bulmuşlar üzerler mi hiç?
estağfirullah öğretmenim

sizin gibi güzel düşünen,çalışkan,zümrelerim olduktan sonra,inşallah herşey başarılır öğretmenim,çok sağolun

inşallah üzmezler

fmerve canım,bende de parmak kullananlar çoğunlukta,ama toplamları 10,20,15 gibi sayılar olanlarla alıştırma yaptık biraz gerçekten etkili oldu,hemen buluyorlar,ara ara çalışmak lazım,mutlaka zamanla pratikleşiyorlar,canım olacak

bekir öğretmenim fikiri sizin mesajlardan da okumuştum,gerçekten etkili
