Bugün yaptık hocam.
Arkadaşlar e okulda sosyal etkinlikleri tamamladı tamamlamadı diye 2. dönem işaretliyorduk değil mi?
arkadaşlar dün paylaşılan bilgi yarışmasını tekrar bulamadım yardımcı olacak var mı?
çokkkkk teşekkür ederim...