-
ahmet anka
21 Mart 2018
Adına sevindim. Ama hazırcıliga alisma. Ilerin için pek iyi olmaz. Önemli olan iyi not almak değil. Önemli olan ne kadar öğrendigin olmalı. Başarılar
-
UmutEfe0
21 Mart 2018
Ahmet tşk benim öğretmenim senin yaptığın dosyayı yazılıda sordu ve 100 aldım çok tşk