İyi akşamlar
günaydın artık1. sınıf olalım mı?
Günaydın arkadaşlar çocuklarımı aldım yanıma denize gidiyoruz
Günaydın arkadaşlar.1.sınıf ta olabilirim, norm fazlası da...
Norm fazlalığı da nerden çıktı