4. Sınıf Öğretmenleri Günlüğü 2

Çevrimdışı mustaffa35

  • Uzman Üye
  • *****
  • 288
  • 560
  • 288
  • 560
09 Mar 2011 09:03:24
Günadyın herkese.Bugün okullar bizde de tatil.

Çevrimdışı simsekhanife67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
09 Mar 2011 09:20:46
  Rüzgarlı soğuk ama karsız bir Kayseri sabahından günaydın tüm arkadaşlara.
  Mutlu sağlıklı bir gün geçirmenizi diliyorum.

Çevrimdışı simsekhanife67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
09 Mar 2011 09:22:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Günadyın herkese.Bugün okullar bizde de tatil.
  Orası neresi merak ettim. ::)

Çevrimdışı mustaffa35

  • Uzman Üye
  • *****
  • 288
  • 560
  • 288
  • 560
09 Mar 2011 09:26:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
  Orası neresi merak ettim. ::)

İzmir'in bir ilçesi.

Çevrimdışı celil42

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 189
  • 716
  • 189
  • 716
09 Mar 2011 09:37:06
günaydın arkadaşlar ,burası yarım metre oldu neredeyse sınıfta 9 kiş var ..
tatil yok,çok güzel bir manzara var..

Çevrimdışı butterfly

  • Uzman Üye
  • *****
  • 438
  • 2.121
  • 438
  • 2.121
09 Mar 2011 10:43:57
Bembeyaz olmuş Afyonkarahisar'dan tüm zümrelerime günaydın.Burada da tüm okullar tatil...

Çevrimdışı butterfly

  • Uzman Üye
  • *****
  • 438
  • 2.121
  • 438
  • 2.121
09 Mar 2011 10:53:38
Tatil olması bir bakıma güzel oldu ama matematikten zaten geriyim.Doğal sayılardan başladık.Bugün sıvı ölçülerine geçecektim.Çocuklar malzeme getireceklerdi.Yarın okul olsa bile gelmeyenler olur.O açılardan biraz kötü oldu.

Çevrimdışı şevket57

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.666
  • 16.115
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.666
  • 16.115
  • 3. Sınıf Öğretmeni
09 Mar 2011 11:09:50
Günaydın zümrelerim, geceden beri tipi devam ediyor ama tatil yol. Ama ben öğrencilerin pek geleceğini sanmıyorum. Düne göre havada çok soğuk.

Çevrimdışı doganemin

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 12.544
  • 82.645
  • 12.544
  • 82.645
09 Mar 2011 11:12:07
Merhaba zümrelerim.Bizde kar yok ama hava soğuk.Çok şükür.Zor şartlarda çalışan arkadaşlarımıza Allah yardım etsin.Özellikle yolları kapanan arkadaşlarımıza.Saygı ve selamlar.

Çevrimdışı ADANALIYIK

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.027
  • 396
  • 1.027
  • 396
09 Mar 2011 11:20:36
Yağmur  ve rüzgar devam ediyor.

Çevrimdışı Eğitimci35

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 5.562
  • 91.107
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.562
  • 91.107
  • 4. Sınıf Öğretmeni
09 Mar 2011 11:37:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Fahir Atakoğlu'nun 12 mart adlı müziğine ihtiyacım var zümrelerim acil olarak.. İndirmem gerekiyor. Tiyatro için. Varsa paylaşırsanız çok sevinirim..

Öğretmenim sözünü ettiğiniz parça arşivimde var, lakin boyut büyük ve okulda olduğum için yükleme yapamıyorum. Eve gidince paylaşırım.

Hava çok soğuk. :)

Çevrimdışı safishh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 206
  • 528
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 206
  • 528
  • 3. Sınıf Öğretmeni
09 Mar 2011 11:39:14
şevket57 öğretmenim nerdeydiniz siz?

Çevrimdışı şevket57

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.666
  • 16.115
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.666
  • 16.115
  • 3. Sınıf Öğretmeni
09 Mar 2011 11:48:44
Kocaeli/ Gebze'deyim öğretmenim.

Çevrimdışı safishh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 206
  • 528
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 206
  • 528
  • 3. Sınıf Öğretmeni
09 Mar 2011 11:51:46
kocaelide çok yağıyor ama tatil yok.Allah yardımcımız olsun

Çevrimdışı ELİFİMMM

  • Uzman Üye
  • *****
  • 688
  • 1.055
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 688
  • 1.055
  • 1. Sınıf Öğretmeni
09 Mar 2011 12:08:48
Zümrelerime hayırlı günler.Kar nedeniyle bugün okullar tatil.Aslında çokta kar yok ama vardır bir bildikleri.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK