Ana Sayfa
Dosyalar
Forum
Haberler
Giriş yap
Üye ol
Şifremi unuttum
Egitimhane.Com
»
Sınıflara Özel
»
1-2-3-4. Sınıf Konuları
»
4. Sınıf Konuları
»
4. Sınıf Arşiv
»
4. Sınıf Öğretmenleri Günlüğü 2
Sayfa:
1
...
127
128
129
130
131
[
132
]
133
134
135
136
137
...
454
Aşağı git
4. Sınıf Öğretmenleri Günlüğü 2
o_t
Uzman Üye
394
500
394
500
11 Mar 2011 10:28:05
herkese hayırlı cumalar kar yok da soğuk çok neyseki bugün son
celil42
Tecrübeli Üye
189
716
189
716
11 Mar 2011 10:51:17
günaydın arkadaşlar ,hava buz gibi soğuk yerler donmuş,yüreğimizin sıcaklığı yeter diyor ,iyi dersler diliyorum..
hayırlı cumalar...
hakan_ist
Tecrübeli Üye
194
153
Okul Müdürü
194
153
Okul Müdürü
11 Mar 2011 10:54:05
Arkadaslar matematikte neredesiniz?
şevket57
Bilge Üye
2.666
16.115
3. Sınıf Öğretmeni
2.666
16.115
3. Sınıf Öğretmeni
11 Mar 2011 11:18:01
iyi günler arkadaşlar, bugün dışarısı buz gibi ve ben bahçe nöbetçisiyim. inşallah hastalanmadan günü geçiririm.
Matematikte kesirlerde problem çözümü yapıyoruz öğretmenim.
hakan_ist
Tecrübeli Üye
194
153
Okul Müdürü
194
153
Okul Müdürü
11 Mar 2011 11:22:42
teşekkür ederim zümrem
ltfb
Uzman Üye
546
5.040
1. Sınıf Öğretmeni
546
5.040
1. Sınıf Öğretmeni
11 Mar 2011 11:25:37
Kesirleri bitirdim.Bugün ondalık kesirlere giriş yaptık
melihatarhan
Bilge Üye
1.267
11.740
2. Sınıf Öğretmeni
1.267
11.740
2. Sınıf Öğretmeni
11 Mar 2011 11:46:21
Gününüz aydın her şey gönlünüzce olmasını arzu ederim.Ne çabuk hafta sonuna geldik anlayamadım.Bu hafta hızlı ve çok yoğun geçti.Bu haftadan sonraki haftalar çabuk geçeceğe benziyor.
pattaban
Bilge Üye
10.780
29.440
3. Sınıf Öğretmeni
10.780
29.440
3. Sınıf Öğretmeni
11 Mar 2011 11:51:15
Biraz geç oldu ama herkese günaydın. 3 ve 4 derslerim boş ingilizce idi haftasonu için bol bol fotokopi çektim.Hava güneşli ama buz gibi soğuk var.Nihayet haftasonuna geldik.Haftaya sınavlara başlıyorum müfettiş söylentiside var ortada.
Herkese hayırlı cumalar..
Tolstoyevski
B Grubu
24.726
258.606
3. Sınıf Öğretmeni
24.726
258.606
3. Sınıf Öğretmeni
11 Mar 2011 12:07:18
bugünü pazartesi sanıp okula gittim:))) üstelik nöbetçiyim diye yakınıyordum. iki gün tatilden sonra böyle oluyor demek ki. hava şaşırtacak kadar güneşli. kar erimeye başladı. her yer su ve çamur.
matematikte kesirlerde problemler çözüyoruz. önümüzdeki hafta sınav haftası olacağından yeni konuya geçmek istemedim. sınavdan sonra ondalık kesirlere geçeceğiz.
pattaban öğretmenim müfettiş gelse yapacağı tek şey memnuniyetini dile getirmek olur.
pattaban
Bilge Üye
10.780
29.440
3. Sınıf Öğretmeni
10.780
29.440
3. Sınıf Öğretmeni
11 Mar 2011 12:33:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
pattaban öğretmenim müfettiş gelse yapacağı tek şey memnuniyetini dile getirmek olur.
umarın dediğiniz gibi olur öğretmenim her ne kadar önemsemesekte yine de stres yaptırıyorlar..
damla75
Uzman Üye
663
1.513
1. Sınıf Öğretmeni
663
1.513
1. Sınıf Öğretmeni
11 Mar 2011 13:30:20
Hepinize hayırlı Cumalar dilerim,bugün burda dört mevsim birarada yaşıyoruz,sabah yağmurla karışık kar vardı,şimdi güneşli,eve gelirken çok soğuktu,üşüdüm..
Ders programımız değişti,pazartesi ilk 4 dersim boş son iki ders beden ve serbest etkinlik.Bugün fenden hareket ve kuvvet ünitesini tekrar edip test çözdük.Türkçeden hızlı okuma çalışması yaptık.Trafikten (ben de sürücü oldum)konusunu işledik.Serbest etkinliklerde bilmece-bulmaca etkinliği yaptık.haftalar çok çabuk geçiyor,şimdiden hepinize iyi tatiller dilerim..
Tolstoyevski
B Grubu
24.726
258.606
3. Sınıf Öğretmeni
24.726
258.606
3. Sınıf Öğretmeni
11 Mar 2011 14:00:47
öğrenciler şimdi beden eğitimi dersindeler. bugün 7 kişi gelmemiş. ya tatil sanıyorlar ya da yollar su, çamur olduğu için aileler bilerek göndermediler. bugün 3 dersim vardı tekrar yapacağım, yeni konu işlemeyeceğim. herkese iyi dersler.
pattaban
Bilge Üye
10.780
29.440
3. Sınıf Öğretmeni
10.780
29.440
3. Sınıf Öğretmeni
11 Mar 2011 16:42:24
Benim sınıfta bugün 3 eksik vardı.Umarım haftaya devamsızlık olmaz.Genelde velilerim bu konuda duyarlı. Bugün 12 mart İstiklal Marşının kabul törenini yaptık..
symt
Tecrübeli Üye
335
1.558
1. Sınıf Öğretmeni
335
1.558
1. Sınıf Öğretmeni
11 Mar 2011 18:10:09
arkadaşlar 4.sınıf bep planı var mı?yılık plan gibi ay ay gösteriyormuş neyi anlatmamız gerektiğini?yardımcı olursanız sevinirim.
simsekhanife67
Uzman Üye
3.606
15.114
1. Sınıf Öğretmeni
3.606
15.114
1. Sınıf Öğretmeni
11 Mar 2011 18:11:20
İyi akşamlar sevgili zümrelerim,sabahki karın bir kısmı eridi. Hala da erimeye devam ediyor.
İstiklal Marşı'nın kabul törenini yapmadık.Müdür bey Çanakkale ile birleştirdi. Sınıfım drama çalışmasını hazırladığı için morali bozuldu.Öyle güzel yapıyorlar ki gerçekten Akif gibi, İstiklal Marşını kendi yazmış gibi heyecanlı oynuyor. Cumaya bir aksilik olmaz inşaallah.
Sayfa:
1
...
127
128
129
130
131
[
132
]
133
134
135
136
137
...
454
Yukarı git
Egitimhane.Com
»
Sınıflara Özel
»
1-2-3-4. Sınıf Konuları
»
4. Sınıf Konuları
»
4. Sınıf Arşiv
»
4. Sınıf Öğretmenleri Günlüğü 2
Giriş yap
Üye ol
Her Şeyi Ara
Dosya Ara
Forum Son 100 Konu
Bunları Biliyor Musunuz?
Okul Yöneticileri Odası
İl İçini İptal Ettiren Var Mı
Genel Sohbet Günlüğü
Eş Durumunu Merakla Bekleyenler...
Emeklilik İşlemleri İçin Ne Yapmak Gerekiyor?
Son Eklenen Dosyalar
Özel Eğitim Zümre İzleme Raporu
2025/2026 Eğitim Öğretim Yılı 2. Dönem Merkez İlçe Zümre Toplantısı
4. Sınıf 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı 2. Dönem Ders Kesim Raporu
2025/2026 Eğitim Öğretim Yılı Iı. Dönem İl Zümre Toplantı Tutanağı
Bireyselleştirilmiş Öğretim Programı 4. Sınıf 2. Dönem Bep İlerleme Raporu
Egitimhane.Com
©2006-2023
KVKK