Şimdi ege de olmak vardı.Güneşi kıskandım hocam.
Buyrun bekleriz hocam Ben aslen İç Anadoluluyum bilirim soğuğu...Karı özledim desem inanmazsınız belki..
zümrelerime iyi akşamlar. günün özeti : fen ve teknolojide ses konusuna devam ettik. matematikte alan problemleri çözdük. iki saat halk oyunlarına gitti. perşembeden itibaren ondalık kesirlere geçmeyi düşünüyorum. bu konuya gçen oldu mu ki acaba?