Konu: 4. Sınıf Öğretmenleri Günlüğü 2020-2021  (Okunma sayısı 370922 defa)

öffpüff

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.376
  • Teşekkür 1541
    • Çevrimdışı
  • # 23 Kas 2020 17:04:10
Çok geç saatler ya!!!bu ne rezillik.evin ortasındayız resmen.çocuklar dağılıyor toplamak zor oluyor.esra erol dinliyoruz.sanki her öğrencinin özel odası var.önceki uygulama daha iyiydi.Akşam işi çok kötü çok.4 saat üzerinden yaptır 2 saatte ebatv koy tamam.

river25

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 219
  • Teşekkür 338
    • Çevrimdışı
  • # 23 Kas 2020 17:15:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok geç saatler ya!!!bu ne rezillik.evin ortasındayız resmen.çocuklar dağılıyor toplamak zor oluyor.esra erol dinliyoruz.sanki her öğrencinin özel odası var.önceki uygulama daha iyiydi.Akşam işi çok kötü çok.4 saat üzerinden yaptır 2 saatte ebatv koy tamam.
Aynen hocam böyle gitmez diye düşünüyorum gelen tepkilerle değişir belki

ücü

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 10.450
  • Teşekkür 47735
    • Çevrimdışı
  • # 23 Kas 2020 17:32:32
14.30'da başlayıp 4 ders yaptım yeterli.

öffpüff

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.376
  • Teşekkür 1541
    • Çevrimdışı
  • # 23 Kas 2020 17:46:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
14.30'da başlayıp 4 ders yaptım yeterli.

Sayın hocam parayı çok seven biri değilim ama ekderssiz de olmuyor. büyükşehirde ve kiracı olmak ekderse zorluyor.

fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • İleti: 4.393
  • Teşekkür 6177
    • Çevrimdışı
  • # 23 Kas 2020 18:12:17
O kadar yoruldum ki zümrelerim bu böyle devam eder mi sizce, migrenim tuttu daha ilk günden, köy okulu giren öğrenci sayım 2 geri kalana özet yazıp whatsapptan gönderdim, 1 saatlik branş dersinde olan aramda yemek hazırlayıp oğlumu bakıcıdan almaya gittim, 17.08 de soluk soluğa evdeydim cocugumla daha ilgilenemeden montunu çıkarıp 17.10 da olan dersimi başlattım ☹️☹️

Memocan64

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 453
  • Teşekkür 1814
    • Çevrimdışı
  • # 23 Kas 2020 18:28:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
O kadar yoruldum ki zümrelerim bu böyle devam eder mi sizce, migrenim tuttu daha ilk günden, köy okulu giren öğrenci sayım 2 geri kalana özet yazıp whatsapptan gönderdim, 1 saatlik branş dersinde olan aramda yemek hazırlayıp oğlumu bakıcıdan almaya gittim, 17.08 de soluk soluğa evdeydim cocugumla daha ilgilenemeden montunu çıkarıp 17.10 da olan dersimi başlattım ☹️☹️
Allah yardımcınız olsun.

nevin74

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 402
  • Teşekkür 2727
    • Çevrimdışı
  • # 23 Kas 2020 18:33:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
O kadar yoruldum ki zümrelerim bu böyle devam eder mi sizce, migrenim tuttu daha ilk günden, köy okulu giren öğrenci sayım 2 geri kalana özet yazıp whatsapptan gönderdim, 1 saatlik branş dersinde olan aramda yemek hazırlayıp oğlumu bakıcıdan almaya gittim, 17.08 de soluk soluğa evdeydim cocugumla daha ilgilenemeden montunu çıkarıp 17.10 da olan dersimi başlattım ☹️☹️
Tabi ki bu böyle devam edemez,babalar işten geldi ,ekranda onlarda çocuklarının yanında yerini aldı,hep beraber ders işledik .Bu saatte ders mi olur?

ücü

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 10.450
  • Teşekkür 47735
    • Çevrimdışı
  • # 23 Kas 2020 18:35:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sayın hocam parayı çok seven biri değilim ama ekderssiz de olmuyor. büyükşehirde ve kiracı olmak ekderse zorluyor.

Haklısınız öğretmenim.Sabah oğlum (özel okulda 4.sınıf ) saat 9'da canlı derse başladı öğleden sonra 4.30'da bitti.Eşim ve ben öğleden sonra başladık anca 4 ders yapabildik.Evin her odası tablet bilgisayar telefon kabloları şarz aletleri ile doldu.Kapilar kapalı sanki hücre evi gibi pür dikkat ders dinleme ders anlatımı.Şimdi de oğlum ödevleri  yapıyor.Ben de yarın ki ders ataması yaptım ödev hazırlayıp gönderdim. Eşim yemek yapmaktan fırsat bulursa kendi ders atamalarını yapacak.Bu arada velilerden gelen mesajlara bakamadım.Birazdan onların muhtemelen canlı ders ile ilgili sorularına cevap vereceğim.
Ne demiş şarkıda Cem Karaca
Bindik bı alamete gidiyoz kıyamete.

gökcebogaz55

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 89
  • Teşekkür 102
    • Çevrimdışı
  • # 23 Kas 2020 18:44:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Evet sayın hocam. Zoom ile işimiz kalmıyor.
Lakin canlı derse başlamadan önce zoom girişimizi yapıyoruz ama toplantı başlatmıyoruz, çalışır vaziyette bırakıyoruz. Toplantıyı EBA üzerinden başlatacağız.
Zoomdan da başlatabilirsiniz fakat MEB, "EBA'dan başlatın." dediği için EBA'dan başlatıyoruz.
Selam ve dua ile...
Peki hocam canlı derste öğrenciler ilk girdiğinde bekleme odasına alıyor direkt canlı derse nasıl alabilirim her seferinde geç gelenler için uğraşmak istemiyorum.

mstf0515

  • Üye
  • *
  • İleti: 13
  • Teşekkür 8
    • Çevrimdışı
  • # 23 Kas 2020 19:03:14
Arkadaşlar, öncelikle yarın 24 Kasım ve şimdiden Öğretmenler Gününüz kutlu olsun.
Benim bir sorum olacak bilgisayara indirilen ve canlı derste daha verimli kullanılan beyaz tahta gibi ya da farklı uygulamalar var mı? Teşekkür ederim

107325

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.711
  • Teşekkür 3934
    • Çevrimdışı
  • # 23 Kas 2020 19:13:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Haklısınız öğretmenim.Sabah oğlum (özel okulda 4.sınıf ) saat 9'da canlı derse başladı öğleden sonra 4.30'da bitti.Eşim ve ben öğleden sonra başladık anca 4 ders yapabildik.Evin her odası tablet bilgisayar telefon kabloları şarz aletleri ile doldu.Kapilar kapalı sanki hücre evi gibi pür dikkat ders dinleme ders anlatımı.Şimdi de oğlum ödevleri  yapıyor.Ben de yarın ki ders ataması yaptım ödev hazırlayıp gönderdim. Eşim yemek yapmaktan fırsat bulursa kendi ders atamalarını yapacak.Bu arada velilerden gelen mesajlara bakamadım.Birazdan onların muhtemelen canlı ders ile ilgili sorularına cevap vereceğim.
Ne demiş şarkıda Cem Karaca
Bindik bı alamete gidiyoz kıyamete.

valla hocam biz de durum daha da karisik.sizin durumun üstüne hepimize ayri ayri yeten kücük bir sincabimiz var.2bucuk yasindaki kücuk kızım bi bir odaya bi bir odaya yordu bizi  😁

beyaz1990

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 234
  • Teşekkür 156
    • Çevrimdışı
  • # 23 Kas 2020 19:16:14
Arkadaşlar yarın için saat 8.30'a sosyal bilgiler dersi atayacağım ama ünite ve konu seçin diyor.seçiyorum yine aynı uyarıyı veriyor...Bi türlü dersi tanımlayamadım..Bu konuda bir çözümü olan var mı?

ücü

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 10.450
  • Teşekkür 47735
    • Çevrimdışı
  • # 23 Kas 2020 19:21:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar yarın için saat 8.30'a sosyal bilgiler dersi atayacağım ama ünite ve konu seçin diyor.seçiyorum yine aynı uyarıyı veriyor...Bi türlü dersi tanımlayamadım..Bu konuda bir çözümü olan var mı?

Ders saatini en alttan bir tane seçin öğrencileri listeleyin uyarı vermeyecek. Sonra saati tekrar istediğiniz dilime getirin öğrencileri listeleyip kaydedin.

sena908

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 71
  • Teşekkür 62
    • Çevrimdışı
  • # 23 Kas 2020 19:22:00
hiçbirşekilde ders atayamıyorum dünden beri oluşturabilen var mı arkadaşlar şube kısmı dönüp duruyor sürekli

sena908

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 71
  • Teşekkür 62
    • Çevrimdışı
  • # 23 Kas 2020 19:28:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Peki hocam canlı derste öğrenciler ilk girdiğinde bekleme odasına alıyor direkt canlı derse nasıl alabilirim her seferinde geç gelenler için uğraşmak istemiyorum.
önce participants tıklanacak alt tarafta. sonra sağda sütun olarak çıkan sekmede en altta üç nokta göreceksiziniz ona tıklayıp enable waiting room un yanındaki tıkı kaldırın böylece geçte gelse direk derse katılır

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK